poster

Eros

  • USA

    Eros

  • Hong Kong

    Ai shen

  • Hong Kong

    愛神

  • Francie

    Eros

  • Slovensko

    Eros

Drama

USA / Itálie / Hong Kong / Čína / Francie / Lucembursko / Velká Británie, 2004, 104 min

Komentáře uživatelů k filmu (61)

  • Enšpígl
    **

    Tři povídky, první jsem nepochopil, druhá mě přišla zbytečná, třetí velmi povedená.Na tyhle tři povídky tedy nebudou ani tři *.(25.6.2006)

  • T2
    *

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $188,392Tržby Celosvetovo $1,535,829/15%/(25.3.2007)

  • Adrian
    ***

    Wong nesklamal! :-) Zatiaľ iba bodovo: Antonioni - ** / Soderbergh - *** / Wong Kar-wai - ****(27.5.2005)

  • Marius
    ***

    Trojpoviedkový film troch známych režisérov dneška je značne nevyrovnaným dielom. Antonioniho poviedka je zo všetkých troch najslabšia. Má príšerný scenár a dialógy a o erotickej atmosfére si vďaka prevedeniu môže nechať len snívať. Nahota i sex tu pôsobia absolútne samoúčelne a nevierohodne. 1/10 Soderberg rozoberá prostrednictvom výborného Roberta Downey Jr. jeden sen a hľadá tak obnovenie rovnováhy vzťahov. Ani táto poviedka ma však ničím nezaujala. 4/10 Tretiu poviedku naštastie točil Wong Kar-wai, ktorý podobne ako vo svojich filmoch Stvorení pre lásku a 2046 zasadil dej do Hong Kongu 60 tych rokov. „Ruka“ je jednoznačným vrcholom celého filmu a pri jej sledovaní ma zamrzelo, že tento námet neskončil ako samostatný film. Obsahuje pre Wonga typické ingrediencie nešťastnej lásky, ošarpaných izieb, ultraestetickej kamery a výborných hereckých výkonov. A napriek tomu, že divák neuvidí žiadne odhalené telo, práve táto poviedka pôsobí z celého filmu najintímnejšie a najerotickejšie. 10/10 Celkové hodnotenie filmu 5/10(23.1.2006)

  • Tuxedo
    ***

    Nebýt Soderbergha, tak nevím nevím. Povídky: Antonioni (**), Soderbergh (****), Kar-wai (**).(13.1.2006)

  • Bebacek
    **

    Až budu mít pocit, že jsem přibrala/zhubla, řeknu svému příteli (či jiné osobě mužského pohlaví), ať mě přeměří rukama... :P(7.7.2007)

  • NinadeL
    **

    Erotický triptych nabízející epilog Antonioniho tvorby?(5.6.2017)

  • ladynka
    ***

    Antonioni a Nebezpečný vývoj udalostí (*) s příšernými dialogy a plnočelnou nahotou postrádá nejen myšlenku ale i erotické napětí. Steven Soderbergh a Rozhovorem (***) má nápad, vtip i pointu, ale ta erotika tam není. Wong Kar Wai a Ruka (****) má konečně přiměřený příběh a dýchají z ní pocity a erotické dusno.(6.1.2008)

  • Vitex
    ****

    U Antonioniho jsem psal SMSky, tak to nějak.. nepočítám. Ze Soderbergovy prostřední povídky prýská radost z filmování, jaká se často nevidí. Kar-wai-ův příspěvek je až na několik málo míst velmi silná záležitost, které je možná škoda, že není celovečerákem.(10.7.2009)

  • Pepinec
    *

    Otevřená výzva všem návštěvníkům ČSFD; mohl by mi někdo objasnit, kde jsem promeškal účast Roberta Downeyho juniora? Uznávám, že jsem nedával moc velký pozor, poněvadž to jednoduše nešlo, ale tohoto pána bych si snad všiml. Nebo ne? :-)(25.9.2010)

  • Ruut
    **

    Tak jako už hodněkrát spojení několika dobrých režiserů za účelem natočení povídkového filmu nepřineslo nic dobrého ani tentokrát. Mě nejvíc zaujala většinou odsuzovaná první povídka AAntonioniho. Aspon trochu dostála názvu filmu. Soderberghova mi přišla naprosto zbytečná a o ničem. A Kar-wai Wong odvedl slušný standart ve třetím příběhu. EROS považuju za strátu času. Mnohem víc doporučujuke shlédnutí samostatné filmy těchto režiserů.(4.11.2006)

  • Rudovous
    ****

    Soderbergh... OK. Antonioni...no nevim. Wong Kar-wai!!!!!!!!(2.4.2007)

  • Jordan
    **

    najlepšeou poviedkou bola tá prostredná, aj to vďaka miernemu humoru a môjmu obľúbenému Robertovi Downey Jr. ale inak sa jedná o doseba zahľadený rádby umelecký pokus o poviedkový film, v ktorom Antonioni dáva viditeľne najavo, že je za zenitom(10.12.2005)

  • Tomco
    **

    Antonioni 40%, Soderbergh 50%, Wong 60%.(12.4.2009)

  • Tommy987
    ***

    Michelangelo Antonioni má 94 rokov (v dobe natáčania 92), za sebou mozgovú porážku a takmer 40 natočených filmov. Ale nech sa preboha už za kameru nikdy nepostaví a užíva si iste zaslúžený dôchodok. Jeho poviedka Nebezpečný vývoj udalostí je jednoduchu otrasná. Nepodarilo sa mi nájsť žiadny vyzradený ani skrytý zmysel, len pár samoúčelných a naprosto nezvládnutých milostných scén a dialógy tak zlé, ako som už veľmi dávno nepočul. Ešte šťastie, že je v poradí prvá, lebo nechá priestor kvalitnejším kúskom, aby celkový dojem zlepšili. 1/10. Druhá poviedka Equilibrium je o poznanie lepšia. Steven Soderbergh nás presunie do roku 1955 a v štýlovom čiernobielom prevedení nás zoznamuje s neurotickým reklamným agentom, ktorý má problémy jednak v práci a jednak doma, lebo ho "trápia" nejednoznačné sny o tajomnej žene a jeho manželka z toho nemá trikrát radosť. Druhým hrdinom je haluzný psychológ, ktorého okrem liečenia ľudských duší mimoriadne baví sledovanie okolia ďalekohľadom a hádzanie papierových lietadiel von oknom. Celý "príbeh" sa odohráva v jeho ordinácii a nesie sa vo veľmi pohodovom, odľahčenom štýle. Nechýba príjemný humor a tu sa dá (na rozdiel od Anonioniho) hovoriť aj o hereckých výkonoch. Slušných 7/10. Záverečná poviedka Ruka od Wong Kar-waia je najlepšia. Kto videl od tohto mága aspoň jeden film, jeho rukopis musí zaručene spoznať. Na rozdiel prvých dvoch poviedok, táto zachytáva o hodne dlhšie obdobie a je tu aj viac postáv (ostatne ani nechápem, prečo sa Wong uskromnil len s tak krátkou stopážou, lebo z tohto sa dal vyťažiť v pohode aj samostatný celovečerný film). Hrdinami sú exkluzívna prostitútka slečna Hua a jej hanblivý krajčír Malý Chang, ktorý sa do nej vášnivo zaľúbi. Zobrazenie ich bizarného vzťahu-nevzťahu vo Wongovom prekrásnom formálnom balení a podfarbený krásnou hudbou je jednoznačne to najlepšie, čo môže Eros ponúknuť a s kľudným srdcom mu dávam 9/10. Ako som sa už pred zhliadnutím filmu dočítal, Eros má byť niečo ako štúdia lásky, vášne a sexu. Ani jedna poviedka IMHO toto kritérium nespĺňa, najbližšie k tomu má asi Wong, ale jeho filmík je tiež skôr o osamelosti, neopätovanej láske a neistote z vlastných citov, Soderberghova zábavná hračka je asi najviac "off topic" a Antonioni natočil niečo, čo sa žánrovo ani myšlienkovo nedá zaradiť a so zdravým rozumom má málo spoločné. Z týchto dôvodov a aj kvôli kolísavej kvalite poviedok sa Eros ťažko hodnotí ako celok a svoje 3* som zvolil ako najkompromisnejšie riešenie.(20.1.2006)

  • klerik
    ***

    Na tom že hodnotím tromi hviezdami má veľkú zásluhu aj fakt, že jednotlívé príbehy sú vhodne (!!!) zoradené. Antonioniho výpoveď išla úplne mimo mňa a pripomenula mi lacné erotické filmy s nepresvedčivými dialógami a hercami. Sodebergh neohúri, ale vie pobaviť (len ten začiatok mohol byť podaný živšie). Wong to celé zavŕšil krásnym romantickým príbehom v ničom nezaostávajúcim za STVORENÍ PRE LÁSKU. Na konci tak ostane dobrý pocit, že dvaja slávny režiséri dôstojne obstáli pri tomto takmerexperimente...(4.4.2006)

  • Slarque
    ***

    Antonioni zaměňuje erotiku za nahotu a jeho nesmyslný blábol s debilními dialogy je k neukoukání. Soderbergh vytěsňuje erotiku na vedlejší kolej a jeho hříčka je nečekaně zábavná. Wong Kar-wai je naprostým opakem první povídky – nenechá krásné Gong Li ani rozepnout vysoký límec u jejích šatů, a přesto celou dobu vytváří erotické dusno. Emocionálně nejsilnější část filmu, která má blíž ke Stvořeni pro lásku než k odcizenému 2046.(18.11.2005)

  • triatlet
    **

    Dost nudná podoba milostné touhy. V Nebezpečném vývoji událostí se mi líbilo partnerské míjení, ale zobrazení nahoty, byť zasazené i do přírody, bylo spíš prvoplánové. Rovnováha vyprávějící o erotickém snu mě nudila nejvíc. Aspoň závěrečná Ruka přinesla nějakou pointu a nápad (zaučení krejčího a hra rukou).(10.7.2009)

  • Ephemeris
    **

    Traja veľkí režiséri sa rozhodli vzdať poctu láske, najušľachtilejšiemu citu. Výsledok je rovnako rozpačitý ako láska samotná a dokazuje, prečo je také ľahké pomýliť si lásku s úplne inými pocitmi. Večný alienátor Antonioni tentoraz zaujal len neholenými bobrami kyprých hrdiniek, pritom jeho príbeh je vlastne najlepší. Aspoň má dosť erotického náboja. Druhý príbeh je totálny nezmysel, no a najviac priestoru na záver dostáva Wong Kar Wai. Ten dodal len akúsi variáciu svojho ulepeného Hua Yang Nian Hua, ktoré samo osebe nestálo za veľa, takže výsledok je jasný. V tomto prípade je sledovanie takmer strata času.(24.3.2017)

  • faced
    ***

    Eros, mytologický bůh lásky, jehož jméno je skloňováno v souvislosti s láskou tělesnou. Film erotizující, nikoliv erotický. Povídky, jedna po druhé, mírně gradující. Hloubku prosím ať nikdo nehledá, s vášní totiž nikterak nesouvisí. Jemně pohlcován vynikajícím obrazem a podmanivou hudbou přicházím k sobě z mírné závratě. Ač nejsem příliš oslněn, přiznávám absenci obvyklých neduhů: vztah muže a ženy na plátně nemusí být nutně přepsychologizovaný ani šokující svojí otevřeností.(18.11.2005)

  • claudel
    **

    Z trojice slavných režisérů vychází nejlépe Antonioni - první povídka sice po obsahově stránce dost zvláštní, ale po formální stránce výtečná. To byl asi úmysl velkého pana režiséra. Pěkné záběry, hudba, občas pozoruhodné myšlenky vložené postavám na slovo skoupým. Zaujala mě věta - "Na konci léta na mě dolehla tradiční melancholie". Když jsem tu větu zaslechl, podivoval jsem se nad ní, ale nyní, 31.srpna musím uznat, že je nesmírně trefná a pravdivá. Druhá povídka byla otřesná, uvědomil jsem si, že od Soderbergha se mi vlastně líbili jen Dannyho parťáci. Třetí povídka zpočátku poutavá, posléze nudná, Wong Kar Wai u mě nakonec vede s reklamou na Dior - Midnight poison. Sečteno a podtrženo - Antonioni - 60%, Soderbergh - 10% a Wong Kar Wai - 40%.(30.8.2008)

  • murakamigirl
    ***

    Ruka 2*, Nebezpečný vývoj udalostí 2*, Rovnováha 4* Priemer je teda ***, a je bezpredmetný. Rovnováha: Tento filmík môže byť o sexuálnych potrebách i sexuálnej obsesii, i o láske, no aj tak v ňom sexuálna rovina spolu so sexom (nezobrazeným) slúži len ako vyjadrovací prostriedok a Rovnováha je v prvom rade o tej sem-tam prekliatej :/ KOMUNIKÁCII. Soderbergh sa vysoko vymaňuje. Soderbergh ma presvedčil. 4*(28.9.2008)

  • Anderton
    ***

    Sexy ženy vo filme, ako vieme z Hollywoodu, neznamená automaticky dobrý film. Bohužiaľ to prekvapivo neznamená automaticky ani dobrý Antonioniho film. Asi si chcel vyskúšať po rokoch točenia umeleckých filmov aj pseudoumenie a vznikla z toho gýčová póza. O Soderberghovi sa hovorilo, že vie natočiť príťažlivo aj montáž žalúzií a tie hrajú v jeho poviedke významnú atmosférickú noir úlohu. Udržiava si nadhľad a vtip, ale vrcholom je paradoxne najzrozumiteľnejší Wong Kar Wai. Totiž jeho príbeh je najfilmovejší a vyvoláva aj nejaké emócie. Suma sumárum sa jedná o takú raritku, ktorá sa hodí na nejaký menší spriaznený festival filmu zameraný na ľudské telo alebo tak, viac ako plnohodnotný kus do širšej distribúcie.(6.2.2015)

  • mm13
    ***

    Obával som sa pranierovaného Antonioniho, ten ale ani v najmenšom nesklamal a myslím, že čo povedať chcel, to vystihol. Nie tak rafinovane, ako vo svojom vrcholnom odbobí, ale čo by ste preboha chceli? Soderbergha som akosi nedokázal doceniť, síce to uplietol šikovne, ale kde tam bol ten "eros"? ...alebo nemal byť a situovanie do 50-tych rokov má nejaký podtext? - ako píšem, nedocenil som. No a Kar-wai Wong, ten je úplne inde! Pokiaľ o prvej poviedke platí, že je najsilnejšia obsahovo a tá prostredná má slušný obsah aj formu ale nič z toho nedotiahne, tak potom táto trilógia po formálnej stránke vrcholí práve vo finále. Opantá bez toho, aby divák tušil prečo a čím vlastne, skrátka sa zmocní, nepustí a ešte riadnu chvíľu neopustí. ...Od stareckého nevzrušeného konštatovania o stave vecí sme sa tak cez zúfajúcu neistotu stredného veku, snahu definovať a pochopiť, dostali až k mladíckemu výbuchu dusivého erotična s príchuťou tragična bez kúska rácia... Eros!(3.2.2009)

  • ScarPoul
    ***

    Toto dielo vzniklo ako pocta režisérovi Antonionimu a on sám si zrežíroval svoju erotickú predstavu. Celkovo ma tento film sklamal a to tým že erotika ako taká o ktorej bol hlavne tento film je tu absolútne nevyužitá a režiséri si natáčajú SVOJE vlastné filmy bez nejakeho akceptu EROSU čo s tohoto filmu robí síce slušnú prehliadku kraťasov ale v rámci žánru a EROSU sú neopodstatnené a tak ich aj budem hodnotiť. Antonioni - 3* . Antonioni sa využíva v neskutočne pôsobivých záberoch, ktoré sú typicky talianské a kto má rád talianske filmy rozhodne sa tu nájde. Postavy sú charakterovo nevyužité ale režisér si to vynahrádza celkovým pojímaním scén a kompozíciou ktorá je najdokonalejšia s trojice filmov. Erotika je tu mierne samoúčelná a oproti iným snímkam pridaná nasilu ale ako jediná spĺňa svoj účel. Scénar je absolútne odfláknutý až na dve tri perličky. Soderberg - 2* - Tento film je o všeličom ale rozhodne nie o erotike aj keď hlavný hrdina má erotický sen, ktorý sa mu opakuje ale už samotný sen je cenzurovaný vo všetkom čo sa dá tekže ani nemôžme posúdiť celkový dopad sna na hlavnú postavu, plus prirátajte zmätenosť, prechody s čiernobielej na farebnú a riešenie niečoho nepodstatného až to vyzerá ako psychologické štúdium o psychike a snoch ako film o erotike. Herci sú kvalitný ale nemajú čo ponúknuť čo je u Arkina aj Downeyho jr. škoda. Wong Kar-wai - 3* - Waia mám rád ako režiséra ktorý vie chodiť v tých krásnych príbehoch o láske a presne taký natočil. Kompozícia pekná, takisto postavy a dialógy a celkovo sa jedná o najlepší snímok celého filmu, ktorý na svoju škodu mal erotický nádych ale dĺžkou snímku a neskôr striedmosťou si ho skazil. Neustále sledujeme scény ktoré majú niekam viesť a aj asi vedú ale rozhodne nevedú k blaženosti alebo úchvatnosti spracovania.(21.9.2008)

  • bublajsa
    ***

    Vůbec jsem netušila, do čeho jdu. Jako z celku jsem z toho víceméně rozpačitá a první příběh mě trochu vyděsil. Ale řekla jsem si, že budu statečná a hned to neposunu na očekávanýho Roberta Downey Jr.(!) Takže: Antonioni * - naprosto úděsný pro mě byly metaforický, mnohosmyslný a rádoby poetický dialogy. Soderbergh **** - přiznávám, hlavně kvůli RDJ, ale celkově se mi příběh líbil a hlavně pobavil, i když konec je nepříjemně nedotaženej. Wong Kar-wai *** - příjemně (i nepříjemně) osobní dílko a atmosféra.(12.9.2007)

  • Damiel
    **

    Antonioni mě ani nezklamal, protože jeho filmy opravdu nemusím a ani tahle povídka se nijak nevymyká jeho stylu - příběh o ničem, prakticky bez myšlenky a bez pointy. Nejvíc nahoty ze všech tří, nejméně erotického feelingu - čili 1*. Soderbergh má alespoň nápad, ale skončil s ním na půli cesty, taky zapomněl na pointu - čili 2*. Vítězem je tedy Kar-Wai Wong, jeho příběh je emocemi nabitý a jako jediný nenudí. Čili řečí čísel 4*. Když to tedy zprůměruju, tak (1*+2*+4*)/3=2,333*, což zaokrouhleno dělá rovné 2*.(10.11.2006)

  • salalala
    ***

    Antonioni totálně ulít, jeho povídku jsem absolutně nepobral. Nevim, co měla vyjadřovat a ani způsob mi nebyl nejpříjemnější. Plno samoúčelné nahoty, fakt zklamání. Soderbergh o trochu lepší, dost ironie a humoru, přesto tomu chybělo zakončení. Ale Robert Downey Jr. i Alan Arkin výborní. Všechno zachraňuje Kar Wai Wong, jehož povídka byla skutečně smysluplná a ucelená. Takhle měl vypadat celej film o podobách lásky a erotiky. Wai to natočil citlivě a pochopitelně a vytvořil úžasnou atmosféru, která těm ostatním chyběla. Celkově vzato: Antonioni - **, Soderbergh - *** a Wai ****, jednoduché počty, celkově za tři. Podruhý vidět nemusim.(10.7.2009)

  • eurika
    ****

    Nebezpečný vývoj udalostí *** Equilibrium **** Ruka ****(27.11.2012)

  • cubajz
    **

    první povídka o ničem, druhá zábavná na jedno shlédnutí a třetí bezvadně natočená a dějově nejsilnější, ovšem i tak spíš průměr.(14.1.2012)

  • Radiq
    ****

    Krásné příběhy s nádechem erotična. První mě eroticky nabudil, druhý mě pobavil a po třetím jsem měl slabost u srCe. Nejvíc se mi asi líbil příběh šíče a opíchávané prosté tutky. Zajímavé bylo, že příběh vždy skončil v nejmíň očekávanou chvíli, aspoň já jsem to nečekal.(12.12.2006)

  • TO
    **

    Co měli znamenat ty první dvě fakt nevím, ale ta třetí povídka Kar-wai Wonga se povedla, přesně ve stylu Stvořeni pro lásku. Celkově ale musím dát jen dvě hvězdy.(9.5.2006)

  • fefee
    *

    Teda akože nič moc, všetky tri slabé...(20.9.2009)

  • mirec88
    ***

    Nebezpečný vývoj udalosti - to bola taká blbosť, akú som už dlho nevidel - * Equilibrium - celkom fajn humor, ale trochu som sa nudil *** Ruka - jediná poviedka, ktorá stála za to a bola aj veľmi príjemná - ***** výsledok priemer.(21.12.2009)

  • tomtomtoma
    ***

    Povídkový film, který se zabývá základním lidským pudem. Sexualita v sarkastickém nadhledu k vyniknutí drobných perliček rozkošných životních absurdit. Zdařilou povídkou je RUKA (WONG KAR-WAI), kde krejčí Malý Čang (Čchen Čchang) je svědkem postupného úpadku luxusní prostitutky Chuy (Li Gong), do které je platonicky zamilován. Nenaplněná láska se přes letmost dotyků dočká pouze slabé náplasti v podobě dvou honění a jednoho vášnivého objímání. Další je povídka ROVNOVÁHA (STEVEN SODERBERGH), kde v mystickém a symbolickém snovém příběhu psychiatra dr. Pearla (Alan Arkin) a jeho pacienta Nicka Penrose (Robert Downey Jr.) je ozdobou pouze jejich herectví. Italská povídka má název NEBEZPEČNÝ VÝVOJ UDÁLOSTÍ (MICHELANGELO ANTONIONI) (upraveno v červnu 2018). Éros je silným pudem a lidskou potřebou. K anotaci by se hodil Seifertův verš o loučení, bílém šátku, utřených slzách, úsměvu uplakaných očí, každodenních krásných koncích a každodenních krásných počátcích. Trojúhelník Christopher (Christopher Buchholz), Cloe (Regina Nemni) a Linda (Luisa Ranieri) rozehrávají odcizení, touhu, osamělost i škodolibé zakončení. Ale je poznat, že Antonioni byl již stár.(9.2.2011)

  • boogieman
    ***

    Antonioni -2*, Soderbergh - 4*, a Wong :)(13.6.2009)

  • Pavlík
    **

    10. 07. 2009 (195.); vydržel jsem sledovat pouze první dvě povídky, při třetí jsem šel raději spát(1.8.2009)

  • Piškotka
    odpad!

    Všechny 3 povídky o ničem. První vyloženě prvoplánová, druhá hloupá a třetí postrádala pregnantní pointu. Ani krásná hudba a výtvarné motivy to nevyrovnaly ani k jedné hvězdě.(11.7.2009)

  • Bohemák
    ***

    Natočeno krásně, ale občas jsem si hanebně zazíval (ale od toho zase pomáhá ta erotika).(7.9.2010)

  • decay
    ****

    Wong Kar-wai 5*_____Steven Soderbergh 4*_____Michelangelo Antonioni 1*(24.8.2010)

  • isla
    **

    najkrajsie na celom filme bola pesnicka od caetana velosu pri kresbach lorenza mattottiho(ano,hladala som to hodinu)...okrem toho to ako jediny zvladol wong kar-wai.pri nom jedinom som mala pocit,ze este nezabudol o com chcel tocit...(17.3.2008)

  • Greg25
    **

    První povídka se nesla v duchu ať žije chaos a pokud možno co nejdelší záběry na nahá ženská těla a mininum dialogů - 30%, druhá povídka se nesla prozměnu v atmosféře - žádný děj, ale strašně moc dialogů a nejlépe absolutně o ničem 20%, jednoznačně nejlepší povídkou celého tohohle snímku je povídka třetí s názvem Ruka, dává smysl, má perfektní atmosféru, výborné herecké výkony a režiséra, který přemýšlí. 80% Vzato ale celkově jako soubor povídek, který nelze od sebe oddělit, pak bohužel 40%.(10.7.2009)

  • Unbre
    ***

    ** / *** / ****(16.3.2010)

  • from
    ***

    Díky Wong Kar-wai jinak by to bylo slabší.(7.10.2006)

  • Puol
    **

    Len posledná poviedka naplnila moje očakávania. Takže v priemere to je len za **.(21.10.2006)

  • Radek.SCH
    **

    Nevím, kdo mě z těch tří borců nudil víc, ale v MF měli pravdu. Jedni (nároční diváci) to budou nejspíš milovat, druzí (normální lidi) to bude nudit. Mě to zatraceně nudilo.(10.7.2009)

  • Linki
    ****

    4, ale len kvôli Wongovi a potom ešte kus kvôli Soderberghovi.(15.10.2009)

  • reaper
    *

    První snímek naprosto otřesný, druhý pro změnu nudný a zbytečně dlouhý a na ten třetí je člověk už tak v prdeli, že to ani jeho kvalita nezachrání.(8.7.2008)

  • analog
    ****

    celkovo to u mna neobstoji ako celok.kazda poviedka je zanrovo a formalne uplne inde a to na ukor fimu.ruka mala byt samostatny film-suhlasim.antonioni mi vyhovoval najviac, dialogy som nevnimal-ze to tocil 92-rocny starec po mozgovej prihode?klobuk dole ! nemam problem predstavit si zastup dnesnych uspesnych tridsiatnikov,co mu nesiahaju ani po clenky.iste,ze ma to najlepsie za sebou,ale stale je to ten pomalý,volne unasajuci sa,tichy antonioni.stredna poviedka-trosku neslane,ale inak v pohode. musim sa opakovat:skoda,ze film nemal jednotnu atmosferu ako za mrakmi.za kultivovanost davam****(27.8.2006)

  • Dan
    ***

    Nevím, jestli jde Antonioniho povídka pochopit. Mé aspirace tak vysoko nesahají. Vnímám ji jako sled obrazů. Rád bych se kochal jejich estetikou, ale úplně mi to nejde. Zaráží mě nepřiměřené množství obrazů obnažených ženských těl, které jsou obnažené jen proto, aby se to mohlo nazývat "erotická povídka". Trocha zahalenosti a tajemství by každopádně prospěla. Na Soderberghově povídce mě zaujala její poměrně vtipná pointa. Pro ni však veškeré jemně ztvárněné erotično nebylo ani tolik zapotřebí... Musím souhlasit se spoustou komentujících, že Kar-wai Wong a jeho povídka jsou vrcholem celého triptychu. Příběh je sice poměrně předvídatelný, ale úžasně prokreslený, strhující svou atmosférou...(23.1.2007)

  • dEstr0y3r
    ***

    Antonioni = nudný nesmysl hrající si na něco co není, Soderbergh = hmm no nevím, Kar-wai Wong = ač není můj oblíbenec, tato povídka se mi líbila asi nejvíc celkově jen průměr(10.7.2009)

  • bono22vox
    ***

    Erotika je, když... Dvakrát se zadařilo, jednou vůbec...(21.2.2014)

  • fraktal
    **

    (*) (*) ; jedine ten poslední šel koukat ( ***) => horší ** celkem.(1.5.2010)

  • Prankster
    *

    V jednom ze tří příběhů jezdilo fakt pěkné masserati - tak za něj ta jedna hvězda, jinak to byla ukrutná nuda a ztráta času...(2.11.2006)

  • Pauliee
    ***

    Antonioni - ** / Soderbergh - *** / Wong Kar-wai - **** = ***(29.12.2009)

  • NoIdentity
    ****

    Nebezpečný vývoj mi přišel jako 100% odpad! Díkybohu, že přišly další dvě povídky jinak bych hodnotil historicky poprvé a naprosto bez milosti jako totální odpad. A díkybohu, že jsem na tento fakt přišel včas, jinak bych totiž po pár minutách televizi vypnul... A tím bych se ochudil o **** Equilibrium a ***** Ruku, které dávám plný počet hlavně kvůli nádherně zádumčivému konci, který jsem skutečně prožil a procítil až do dna... Myslím, že bez úvodní exhibice by byl snímek o mnoho lepší.(11.3.2010)

  • Amaranta
    ***

    Wongův příběh byl pěkný, moc, Soderberghův aspoň trochu tajemný. Antonioni tak trochu do počtu, ne?(14.9.2009)

  • Devilskitten
    ***

    Film jako takový má hrozně zmatený děj, chvílemi jsem se v tom ztrácela. Jediné plus byly dobré herecké výkony, jinak mě film nijak zvlášť nezaujal. Za film 2* přidávám 1* navíc jen díky hercům.(8.10.2013)

  • Estemax
    ***

    Poviedky ako žáner majú obrovskú silu. Svojím rozsahom otvárajú nedopovedané. Erotika je najmä o fantázii. A fantazijné toto dielo nepochybne je. Najslabšou je podľa mňa druhá poviedka v poradí, aj keď jej záver ma milo prekvapil. Keby prvá poviedka neprezradila až príliš a tým Erosovu fantáziu značne naštrbila, bola by tretej skoro rovnocennou a hodnotenie by sa jednou hviezdou priblížilo k nebu. Takto sa „Ruke“ rovnať ani zďaleka nemôže. Jej temné až tajomné prevedenie v spojení s posadnutosťou vo všeobecnosti a vášňou v pravom slova zmysle, by sa Erosovi určite páčila..(29.1.2007)

  • gizi
    ****

    Z počátku jsem byl rozčarován, co to za hloupost natočil Antonioni. Po čase se mi to začalo v hlavě rozemílat a když film šel dál, bylo to stále lepší. V první povídce od Antonioniho je především krása vizuální (pěkné auto, ženy, krajina a příroda) doplněné výborným zvukem. Druhá povídka Rovnováha od Soderbergha je spíš humorná, naopak poslední povídka ruka od Kar-wai Wong je spíš smutná. Vše podbarveno pěknou hudbou a zajímavě spojeno (i když ty spoje mohly být kratší). Hodnotím po řadě 60%, 65% a 70%, ale jako celek dávám 80%.(11.7.2009)

  • +sfinx+
    **

    Divný - to je asi nejvhodnější slovo pro stručné hodnocení tohoto třídílného, nesouvisejícího pokusu bez myšlenky. Rozhádaný chlápek se svojí ženou si zajdou do restaurace. Jemu chybí sex, jí chybí podprsenka (nic proti, to bylo to jediné, co film oživilo). Chlap si zajde za jinou - jak to tak ve Francii chodí, tak stačí zaklepat a ženská se svlékne bez přemlouvání. Ona to řeší tím, že běhá po pláži a když konečně dojde na nejzajímavější část příběhu, tak konec. Druhý příběh nestojí za zmínku vůbec a třetí (s přivřením všech očí) táhne hodnocení mírně nahoru (lépe řečeno - vyhrabává film z odpadu).(23.1.2014)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace