Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šedesátník Harry Sanborn je bohatý hudební vydavatel, který si nepřipouští přibývající léta a přes pokročilý věk udržuje milostné vztahy pouze s mladými ženami. Jeho posledním "úlovkem" je energická Marin, se kterou si vyrazí na víkend do luxusního venkovského domu, patřícího její matce Erice Barryové, úspěšné autorce divadelních her. Než se však dvojice stačí zabydlet, objeví se Erica se svou sestrou Zoe a přistihne polonahého Harryho u otevřené lednice. Přestože se trapná situace brzy vysvětlí, Erica se nedokáže smířit s tím, že její dcera má milostné pletky s protivným, sebestředným třiašedesátiletým seladonem. Téhož večera se však situace zvrtne, když Harry během milostných hrátek zkolabuje. Podle lékaře však není schopen dlouhé cesty a musí zůstat v Eričině domě. Naštěstí se v domě častěji, než je nutné, objevuje doktor Julian Mercer, který je obdivovatelem Ericy a její tvorby. Přes vzájemné antipatie a řadu trapasů se Harry s Ericou začnou pomalu sbližovat. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (472)

k212 

všechny recenze uživatele

Nevím, ale mám pocit, že režisérka Nancy Meyersová dokáže člověka hodně chytnout na lep první půlhodinou svých dílek. Stejně jako u Po čem ženy touží jsem se velmi bavila, gagy stály za zapamatování, ale pak přišel zlom v podobě katarze a dlouhého vysvětlování (mezi tím se mihlo už jen pár průměrných vtipů, ale už opravdu jen pár). A jistě film stojí hlavně na komediálním nadání Jacka Nicholsna a na neurotickém projevu Diane Keatonové. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Pohodu rozlévající romantická komedie s příjemnou Diane Keaton a zase obdobným a stejně pořád neskutečně vtipným satyrem Nicholsonem. K tomu znovu krásná Amanda Peet, netypická role pro Reevese a to vše v příběhu, který jako jeden z mála opravdu vypadá "jako ze života". Symbolicky nejlepší je pro mě scéna, kdy hosté v restauraci udiveně koukají na Harryho a jeho mladou přítelkyni a ten jenom rozdává na všechny strany poživačné úsměvy. ()

Reklama

Anthony 

všechny recenze uživatele

Začátek vypadal velice slibně. Základní situace byla příjemně rozehraná, komické scénky bravurně vypointované ("právě se procházím po domě!!!"), herci výborní. Jenže v okamžiku, kdy je vlastně základní téma (najdou k sobě cestu?) ukončeno, film pokračuje dál a dál. Nyní se objevuje téma nové (zůstanou spolu?) a to už je převyprávěno celkem nenápaditě, film se vleče, humorných scének ubývá. Zakončení mi pak přišlo vůbec nějaké podivné. Kdyby se film v druhé polovině více sestříhal, mohlo být hodnocení vyšší. Rozhodně je třeba pochválit Nicholsona, Reevese a Keatonovou (ten hysterický pláč bych jí odpustil, vzhledem k tomu, že ta scéna nebyla myšlena zcela vážně, proto to přehrávání.) ()

CheGuevara 

všechny recenze uživatele

Film o tom, že ve stáří nepřijdete ani o smysl pro humor ani o romantickou duši. Jack Nicholson už asi umře jako prototyp vrtošivého staříka a Diane Keaton zase jako emancipovaná žena, ale to bylo to nejmenší, co by mohlo vadit. Ladí jim to nádherně. O to víc potěší, že právě tenhle film má v sobě mnohem víc svěžesti, než celá kupa jeho vytrendovaných a pubertálních kolegů. ()

nash. 

všechny recenze uživatele

Nenápadná bomba jejíž účinek se zvyšuje s přibývajícími životními zkušenostmi diváka... skvělý film, se skvěle napsanými dialogy, skvěle "životnými" scénami a skvělými hereckými výkony Keatonové, Nicholsona a Peetové. Po dlouhé době film, který byl opravdovou lahůdkou ve všech směrech (jen ten konec pod titulky si mohli odpustit.) ()

Galerie (67)

Zajímavosti (18)

  • První (i když krátká) čelní nahota Diane Keaton (Erica Barry) před kamerou. (Kulmon)

Reklama

Reklama