Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Handle
    ***

    No, čekal jsem ještě více drsnější film a hlavně mi přišel opravdu feministický, jak už to tady zaznělo, ale i přesto beru, že film poukazuje na to, že každý si zaslouží respekt - takže dobrá. Ovšem méně emotivní, než jsem čekal, ale i tak díky Ch. Theron lehký nadprůměr. Myslím, že prvky krimi thrilleru by mu ale neuškodily. 3,5*.(6.8.2011)

  • Kaka
    ****

    Velice intenzivní a osobitě zpracovaný film, který pojednává o velmi citlivém tématu způsobem věru zaníceným a možna právě proto tak zajímavým. Jméno režisérky udiví, neboť zkušeností na rozdávání nemá, přesto to na kvalitě filmu ani omylem neubírá a zručnost by mohla rozdávat jiným. Charlize Theron se hlavní role ujala se svou typickou vervou a emancipací a starostlivá matka je v jejím podání fantastické pokoukání. Citlivě vykreslená vazba venkovské rodiny je výborná a diváka chytne za srdce, stejně jako drsné scény z dolů, které jsou zajímavé svou obrazovou strohostí a syrovostí. Inteligentní a chytlavá podívaná plná nevšedních okamžiků.(5.11.2008)

  • Dever
    ****

    Soundtrack Gustavo Santaolalla: 1. North Country - Gustavo Santaolalla 2. Girl of the North Country - Leo Kottke 3. Tell Ol' Bill - Bob Dylan 4. Werewolves of London - Warren Zevon 5. Bette Davis Eyes - Kim Carnes 6. If I Said You Had a Beautiful Body (Would You Hold It Against Me) - The Bellamy Brothers 7. Lay Lady Lay - Bob Dylan 8. A Saturday in My Classrom - Gustavo Santaolalla 9. Sweetheart Like You - Bob Dylan 10. Baby Don't Get Hooked on Me - Mac Davis 11. Do Right to Me Baby (Do Unto Others) - Bob Dylan 12. Standing Up - Gustavo Santaolalla 13. Paths of Victory - Cat Power(12.5.2011)

  • Aky
    ****

    Až do pohádkovosti zidealizovaný dramatický skutečný příběh o vzniku soudního prcedentu o zákazu sexuálního obtěžování na pracovištích ve Spojených státech. K absolutní dkonalosti chybí to, že je zde všeho moc: moc sprostoty šmahem všech chlapů, moc tragiky v životě Aimes, moc nepochopení a nakonec moc pochopení její rodiny, a tak by se dalo jmenovat dál. Ale jako na dramaticky stavěný příběh se na to dívá hezky.(8.10.2011)

  • Malarkey
    ****

    Dost vážný film o situaci, která může fungovat prakticky všude, nejenom v Asii nebo Africe. To mě i dost překvapilo, když jsem si na konci uvědomil, že to byla skutečná událost. Chápu, že událostí se může stát hodně, ale že by se stávalo tohle v Americe...i když nakonec proč ne, na menších místech to jsou burani, jako ani tady ne (a že se mezi ty burany řadím :-) ). Zásadní ale je, že film byl natočený, aby ukázal hrůzu, která se na ženě může dít. Lidi jsou svině, vždycky byly, a vždycky budou. Pro co člověk má tedy žít? Po takových zkušenostech by Charlize Theron asi řekla, že pro nic. Já bych zase řekl, že odvedla tak solidní práci, jako žádná herečka nedokáže a tak bych určitě žil pro její další filmový koncert. Film Zrůda je v tomhle ohledu dost podobný. Na jedný straně vypsychlá vražedkyně a na druhé zase ženská zničená davem. Když chytne silný film, kde ženská dostává kotel, vždycky to ztvární nejlíp a udělá pro to maximum. Stejně jako tady, když jí dost autentickým způsobem zkopal jeden kretén z dolu a mě opravdu mrazilo při pohledu na to, jak skutečně to všecko zní. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo nahrané jenom z části, vždyť když si uvědomím co se sebou udělala právě ve filmu Zrůda...Je to holt paní herečka a měla by za to dostat minimálně metál.(7.12.2009)

  • - Soudní proces, kterým je film inspirován, byl vyřízen v roce 1998, což bylo 10 let po prvním zaregistrování a více jak 20 let po začátku obtěžování. (CliffLee)

  • - Některé z žen stojících v závěrečné scéně ze soudní síně, byly skutečné žalobkyně. (CliffLee)

  • - Převážně se natáčelo v Novém Mexiku a Severní Minnesotě. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace