Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Nick Keller (Til Schweiger) nemá v životě na růžích ustláno. O práci přichází jak na běžícím páse a jeho rodina, především jeho nevlastní otec Heinrich (Michael Mendl) a jeho bratr Viktor (Steffen Wink), ho považuje za úplného budižkničemu. Jen jeho matka (Nadja Tiller) ho ještě nezatratila. Jako poslední šanci mu na úřadu práce dohodí místo uklízeče na psychiatrické klinice, kde díky jeho nepozornosti jeden z pacientů vypije půl láhve čistícího prostředku a kde se mu také podaří na poslední chvíli zabránit tomu, aby si mladá Leila (Johanna Wokalek) vzala život. Ani jedna z těchto události nezůstane bez následků. Nick dostane padáka a je úplně na dně. Leila pak svého zachránce potají sleduje a večer stojí před jeho dveřmi, v noční košili a bosá. Nick se své pronásledovatelky snaží zbavit, ale marně. Leila se rozhodla, že už s ním zůstane navždy. Nick, který ve svém životě ještě nebyl za nikoho zodpovědný, a Leila, která vidí svět užaslýma dětskýma očima, se vydají na cestu k Nickově rodině, Nickův bratr Viktor se totiž žení. Během této cesty se tento neslučitelný pár musí společně prát se životem, což je čím dál více sbližuje (lenuse)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (176)

BitlDjus 

všechny recenze uživatele

Tento film není dokonalý, má však v sobě tolik pozitivních a krásných věcí, které ve vás prostě zachovají spokojenost z dobrého filmu. Další skvělý film z Německa, který si společně s Klepáním na nebeskou bránu a Lola běží o život, drží první příčku nejlepších německých snímků. Til Schweiger je talent. "Ty nikdy nenosíš boty?" "Ne, nechci mít nohy ve vězení." ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Barfuss Frau – německé synonymum pro Rain Mana. Místo autistického Hoffmana naivní bosonohá dívka, která, když něco vyhraje, nejprve se raduje a až poté ptá, co vlastně vyhrála. Místo zasmušilého Cruise zde postupně vyměkává neméně seriózní Til Schweiger, který nedokáže nesmělému šarmu oné slečny vzdorovat příliš dlouho. Otázkou je, jak dlouho dokáže nasládlé story plné patosu vzdorovat divák. Je těžké jí odolat. Je snadné zjistit, že pod líbivým povrchem se nic moc neskrývá. Mnoho krásných obrázků, které přinejmenším na několik minut uvíznou v paměti, dva herci, kteří si postupně získají sympatie a ohromné množství poslouchatelné muziky. Tou si Schweiger režisér vypomáhá, když už Schweiger scenárista ani Schweiger herec neví, co si počít. K čemu dochází poměrně často. Když chce vyjádřit kontrastnost povahy Leily a Nicka, vyjádři ji hudbou. Když chce, aby byla scéna opravdu dojemná, bez ostychu na nás vyrukuje s neodolatelným Hallelujah Jeffa Buckleye atd. Není snadné podobný film zavrhnout, ale není právě snaha o naprosté vyeliminování tohoto pocitu důvodem k němu? Til Schweiger se projevil jako velice schopný režisér – epigon (z německých filmů jmenujme alespoň Princeznu a bojovníka a Klepání na nebeskou bránu). Mnoho vlastního nepřináší, je to nutně důvod jeho debut odsoudit? Vsadil na jistotu a natočil dojemný příběh o dvou lidech, v jejichž životech hraje důležitou roli vztah k matce, k jeho „podbarvení“ si vybral pravděpodobně svou oblíbenou hudbu, velice pěknou a silné emoce vzbuzující. Ke konci mu sice znatelně ubývá síly a nápadů a být celý film o půl hodiny kratší, prospěje mu to, síla vlny pozitivní energie, jež mě zcela převálcovala v samém závěru, však byla neobyčejná. Na debutanta více než neobyčejná. 70% Zajímavé komentáře: Visáč, MilesTeg, hudy78 ()

Reklama

Khalesi 

všechny recenze uživatele

Tak k tomuto filmu som pristupovala s predsudkami a s veľkými pochybnosťami, že ma nemecká komédia dokáže rozosmiať. Div sa svete, dokázala a to až k slzám. Komediálna stránka netlačila príliš na pílu, romantická už trochu áno, nie však neznesiteľne. Amerikanizácia na vás dýchala z každej minúty, ale nemecký povod proste neprehlušila a aj keď sa mi nepáčilo, ako veľmi americky sa film snažil posobiť, aj tak som nebola sklamaná. Všetky nedostatky vyvážil príbeh, ktorý bol síce dosť pritiahnutý za vlasy, ale aj tak dokázal udržať moju pozornosť počas celej stopáže a nádherne ma pobaviť. Veľká životná pravda je v tom, že mužov nevinnosť a nekritický obdiv priťahuje, takže Leila bola vlastne skoro ideálnou ženou. Síce mala nevinnosti viac než majú dnes desaťročné deti, ale jednoducho som to všetko zožrala aj s navijákom. Zasmiala som sa ako už dlho nie a v duši mi zostal hrejivý pocit, že každý z nás má v živote vďaka láske možnosť nájsť jeho skutočný zmysel a svoje miesto. ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Nicku, simulujete !! Možná jste idiot, ale jinak jste zcela zdráv !!" ;) Tak už i ultrasympatický hanebný panchart Til Schweiger se přesunul na druhou stranu filmové kamery !! Jako debutant na režisérské sesli stvořil napůl originální dojemnou prvoplánovitou báchorku, které střízlivý člověk neuvěří ani na vteřinu, v níž naprosto herecky dominují právě on s Jann Smolarek, byť ty (pseudo)camea německých seriálových celebrit, psáno s nechutně velkou dávkou ironie a cynismu, jako Mark Keller, Axel Stein či Steffen Wink celkem kazí můj výsledný dojem, při němž navíc naprosto postrádám jakýkoliv vtipný prvek, ačkoliv přiznávám, že německý estrádní humor mě nikdy neoslovoval ani v nejmenším !! Dokonale s tím bizarním slepencem klišé a déja vu, přičemž vykrádání Klepání na nebeskou bránu mi Schweiger nevymluví, kontrastuje ten úderně optimistický, byť na německý snímek dost netypický, soundtrack, který Naboso jako celek jakž takž drží pohromadě !! Schweiger sice ani na okamžik vyloženě nezklamal, jistě ve mně vyvolal silné dojmy, leč především ty rozpačité, když se snaží říct vše a nakonec nepoví vůbec nic.. ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

Ti Němci jsou taky pěkní kreténi (hlavně to jde vidět na té svatbě) a každá Němka je stejnej typ, a to škaredej. Prostě typická Němka. Z toho plyne, že hlavní představitelka se mi nelíbila, ani to její hraní - vůbec jsem jí to nevěřil, že je jak malý děcko. A že se chová tak blbě a všechno ju překvapuje a blablabla... Ale ono to možná bylo taky scénářem nebo řežií. Til Schweiger nebyl zas tak špatnej, ale mám takovej dojem, že zakořenil ve filmech, který se odehrávají v ústavech. Myslím, že to ještě byly filmy Klepání na nebeskou bránu (mnohem lepší než tohle) a Bastard, kterej mi tohle fakt hodně připmíná (i když zas AŽ TAK moc podobný to není). ()

Galerie (50)

Zajímavosti (2)

Reklama

Reklama