Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Známého producenta Maxe Bialystocka, přezdívaného „král Broadwaye“, jednoho dne nečekaně navštíví účetní, který má zkontrolovat jeho účetnictví. Zatímco Bialystock se snaží zbavit jedné ze starých dam, které mu za trochu laškování slouží jako pravidelný přísun peněz, Leo Bloom, jinak velmi nervózní a nesmělý mladý muž, mu ukazuje lístek na hru, kterou kdysi shlédl a kterou uváděl právě Bialystock. Přáním účetního totiž vždy bylo stát se producentem. Má ale ze všeho strach, takže se drží při zemi. Během kontroly ho náhle napadne, že by se paradoxně dalo na ohromném propadáku vydělat víc než na úspěšné hře. Shromáždí se velký kapitál, vyprodukuje propadák za málo peněz a zbytek shrábne producent. Bialystock, který není v nejlepší finanční situaci, se toho hned chytí a láká Blooma, aby se spolu o něco takového pokusili. Ustrašený Leo ale tvrdohlavě odmítá… Když se ovšem v úřadě opět setká s nesnesitelným šéfem Marksem, náhle vidí, že žije jako otrok, a na místě se rozhodne odejít a přidat se k Bialystockovi. Ten je nadšením bez sebe a oba hledají nejhorší hru, jaká kdy byla napsaná. Max nakonec vytipuje hru nazvanou „Jaro pro Hitlera“. Její autor, jistý Franz Liebkind, se ukáže být nadšeným chovatelem poštovních holubů a také bezvýhradným obdivovatelem Hitlera… (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (119)

vendy63 

všechny recenze uživatele

Producenti mě překvapili.Zezačátku filmu jsem si říkala že to bude nějaké klišé,prostě jen parodie na staré Broadwayské muzikály ale (stručně řečeno,od histerického výstupu M.Brodericka a jeho dečky v kanceláři) jsem se bavila až do konce.Will Ferrell jako neonacista byl užasný stejně tak jako Uma Thurman v roli silně naivní švédské sekretářky. Takže,pokud jste ještě neviděli přihřátého Hitlera máte možnost. ()

Ampi 

všechny recenze uživatele

Budu asi kacíř, ale mě se tento remake líbil víc. Možná je to dáno jeho rozvernou muzikalnosti a teatralnosti. Dvojice Leo Bloom (Mathew Broderick) a Max Bialystock (Nathan Lane) je dostatečně dobrá na to, aby bavila. Možná je preference remaku před originálem dáno tím, že jsem verzi z roku 2005 viděl před verzi z roku 1967. A pak bonusem je Uma Thurman a Will Ferrel. ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

„Co zas civíte? To jste nikdy nezažili ponižování?“ Na Brooksův komediální muzikál z roku 1968 jsem slyšel chválu ze všech stran, nebylo tudíž snadné, ba ani možné, odolat pokušení a nezhlédnout v televizi alespoň jakýsi destilát původního díla. Přesněji filmovou adaptaci divadelního zpracování (neexistuje pro to nějaký speciální výraz?). Po pár nadmíru hysterických minutách sestávajících ze vzájemného překřikování dvou přehrávajících herců, jsem byl na dobré cestě k menšímu amoku a následnému úprku od televizoru. Včas naštěstí přišlo první zdařilejší taneční číslo a projevila se má slabost pro muzikály. Po první ztřeštěné kreaci Willa Ferrella, zde neonacistického dramatika šlechtícího na střeše newyorského mrakodrapu hajlující holuby, jsem byl již definitivně rozhodnut vydržet do konce. Mnohokrát jsem se pak ještě mohl přesvědčit, že sto třicet minut je na podobně banální zápletku příliš, že se Susan Stromanová až na pár potěšujících výjimek nedokáže oprostit od extrémní divadelnosti své režie, že Matthew Broderick není dobrým hercem, natožpak komikem. Většinu filmu zachraňuje talent Ferrella, sex-appeal Thurmanové, pár vtípků, jež zasáhly cíl a nejdynamičtější muzikální výstup s bandou důchodkyň mašírujících po ulici za vydatné pomoci chodítek. U některých scén mě obzvlášť zamrzelo, jak moc doplácejí na strnulou režii a ploché herce, věříc, o kolik vtipnější byly na divadelních prknech či v Brooksově filmu. Mohla z toho být satira ostrá jako břitva a zároveň muzikálová pecka roku. Sakra, že jo! 65% Zajímavé komentáře: Janek, dzej dzej ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Když jsem se díval na film "Producenti" - myslím tenhle z roku 2005 - napadla mě jedna myšlenky. Proč se producenti vlastně nevykašlou na to, aby natáčeli úplně nové filmy, když místo toho mohou vzít ty staré, oprášit je a udělat novou premiéru. Ona odpověď je nasnadě. Zaprvé je problém v tom, že diváci by na starý film nejspíš nešli. Alespoň ne v takovém množství, jak by si producenti přáli. Přece jen, obraz před 40 lety byl trochu někde jinde. Herci hráli jinak, nemělo to vždy potřebné pozlátko. Zadruhé, jaký by pak mělo smysl mít herce, když by se pořád jen remakovalo? Já vím, že jsou i originální filmy, ale remaků je až moc. Trochu se bojím toho, aby Disney, když je novým vlastníkem Lucasfilm, neudělal remake "Star Wars". To už by byl skutečně vrchol veškeré hrabivosti, nemluvě o tom, že rádoby 3D verze "Star Wars" už jsou dost velkým parazitem, který má diváka vysát, aniž by mu jakoukoli hodnotu přidal. Remakovat se jednoduše bude, a to i přesto, že je předloha skvělá. "Producenti" Mela Brookse, jeho režijní prvotina, jsou legendární satirou a parodií, která má neskutečně chytlavé písně. Jenže už jí je dost před 40 let. Proto se dostalo i na ně a v roce 2005 jsme si mohli užít novou verzi. Je větší, delší, ve více barvách, ale přesto je nudnější, roztahanější a méně zábavná. Matthew Broderick hraje tak, že ho budete buď milovat, nebo nesnášet. Stejně tak i Nathan Lane. Umu Thurman jsem v jejím pitvoření jednoduše nevydýchal, ale za to může skutečnost, že jí snesu jenom v Tarantinových filmech. "Producenti" nejsou špatní, ale jaký má smysl dělat nevýjimečnou kopii výjimečného díla. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2012/11/deja-vu-fred-claus-oko-dravce-penelope.html ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Nemám rád muzikály, tomuto som dal šancu, pretože sa mal odohrávať v pre mňa zaujímavých rokoch. Cez dve hodiny je to ale trochu utrpenie, aspoň, že na Umu Thurman bol pekný pohľad. Tá to navyše zachraňovala, pretože hlúpučký Matthew Broderick mi po chvíli liezol na nervy a jeho protihráč mal šťavu asi ako ruský čaj. Nemôžem porovnať s originálom, pretože som ho nevidel, ale zachraňovať zo dna tento film rozhodne nebudem. Evidentne nezvládnutá réžia, každý ako by tam bol sám za seba a hral iba na seba. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (17)

  • Snímek měli původně natáčet v Torontu, ale když produkce dostala daňovou úlevu v New Yorku, přesunula se do nových Steinerových studií v Brooklynu. V době natáčení ale studia nebyla úplně postavená a dokončovali je paralelně s filmováním. Přes střechu neustále zatékala voda. (imro)
  • Autor původního muzikálu Mel Brooks zkomponoval hudbu tak, že si broukal písně a nahrával na magnetofon. Pásku potom dal kamarádovi hudebníkovi, který melodie přepsal do not. (imro)

Související novinky

John Travolta je žena!

John Travolta je žena!

10.09.2006

Tak to tedy alespoň bude v připravovaném remaku muzikálu Hairspray, kde ztvární postavu Edny Turnblad, jejíž dcera Tracy (začínající Nikki Blonsky) se zaplete do rasových nepokojů v Baltimore… (více)

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

02.06.2006

Filmaři v Hollywoodu se nejspíš rozhodli plýtvat všemi možnými zdroji na většinou nepotřebné a obvykle nepříliš kvalitní remaky. Ostatně co fungovalo už jednou (dvakrát atd.), bude fungovat o… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

18.01.2006

Dne 16. ledna proběhlo v Los Angeles slavnostní udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Podle očekávání letos dominovalo drama o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora,… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

14.12.2005

16. února 2006 proběhne v Los Angeles 63. ročník slavnostního udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Těm letošním zřejmě bude dominovat (alespoň, co se počtu nominací… (více)

Reklama

Reklama