Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šarmantní podvodník Viktor neztrácí po propuštění z vězení čas a hned se pustí do nových podvodů. Nejprve prodá dům své milenky Heleny, aby získal peníze na věno své dcery Katrin, a pak se pokusí prodat jachtu, která mu pochopitelně nepatří. Pak ale dojde v jeho životě k osudovému zlomu - setkává se se svou kurátorkou Charlottou. Z lásky k ní začne dokonce uvažovat o tom, že by přestal spolupracovat se svým komplicem Kamilem a napravil se, jenže v rozhodující okamžik ho svým nečekaným návrhem zaskočí sama Charlotta... Kriminální komedii Philippa de Broky vévodí okouzlující Jean-Paul Belmondo v roli rozpačitého zamilovaného podvodníka. (TV Prima)

(více)

Videa (2)

TV spot 1

Recenze (168)

RHK 

všechny recenze uživatele

Tak tohle že má být bláznivá francouzská komedie? Francouzská ano. Bláznivé to je taky, protože scénář je plný neustále se měnících Belmondových nápadů a výmyslů. O komedii však jde jen zařazením, protože dívat se na tohle dadaistické dílko o šarmantním podvodníkovi je spíše pěkná nuda. Alespoň za charisma a šarm Belmondova podvodníka Victora Vautiera však lze nad kvalitou dílka přimhouřit jedno oko. Ukázka: http://tv.sms.cz/televize/CT2/20100420/1230226790_Nenapravitelny?porad_stav=ukazka ()

Karp 

všechny recenze uživatele

JPB je výtečný drsňák i komik, ale zrovna Nenapravitelný se mi zdál až příliš šílený a přepálený. Patrně jsem očekával typičtější schéma Belmondovských filmů, kdy se Bébel představuje coby chlapák s humorem, kterému všechno projde, ale také si umí se vším poradit a tryskající testosteron využívá jen tak mimochodem k svlažení záhonu růží. ()

Reklama

classic 

všechny recenze uživatele

Vskutku naprosto nenapraviteľný chorobný klamár, ďalej i niekdajší veľký sukničkár, a to ani nehovoriac o protagonistovej, podvodníckej, osobnostnej stránke; a v podstate teraz je teda najmä iba akýsi prepustený trestanec, a k tomu aj budúci »impotentný zločinec«: Victor Vauthier, sa vari [od]teraz na plné obrátky zamiloval do doktorky práv: Márie-Šarloty Pontalecovej, ktorá by mala na neho dohliadať po hlavnom prepustení, čo predznamenávalo buď to, že by sa tento fantasta a vetroplach v jednom ponímaní, mohol konečne usadiť na konkrétnom mieste: postaviť dom a zasadiť strom?, a k tomu zároveň by sa mohol i polepšiť!, alebo ho rovno strčiť do akejsi polepšovne pre nenapraviteľných jedincov?!, a či povedzme dokonca, že by sa predsa napokon podarilo skĺbiť niekoľko faktorov naraz dohromady? • Úplne posledná spolupráca medzi popredným predstaviteľom francúzskej kinematografie: Jeanom-Paulom Belmondom a zručným, francúzskym rutinérom: Phillipeom de Brocom, sa podľa mňa tentoraz znovu vyznačovala akýmsi roztržitejším spracovaním, à la roztržité dialógy z pera popredného, francúzskeho scenáristu: Michela Audiarda, ktorý hlavnú postavu obohatil o množstvo špecifických vlastností, až som sa v samotnom dianí miestami trochu strácal; skrátka asi som poriadne ne[po]rozumel tomu, čo má tým básnik vlastne na mysli? • Proste sa opätovne dostavilo «classické klišé» na viacero spôsobov, čo mi akosi [za]bránilo udeliť zrovna tomuto mierne nadpriemernému titulu, o čosi priaznivejšie ohodnotenie [najskôr by si táto sympatická "belmondovka" zaslúžila známku 7/10, čo je zhruba niečo medzi tromi a štyrmi *, no ja som sa nakoniec zrejme priklonil len ku silným trom]. • Ľutovať v žiadnom prípade nemusím svoj voľný čas, strávený so zaujímavými postavami v hádam ešte zaujímavejšom prostredí, z ktorého by sa dalo vykresať i oveľa viac, ak by bol o to podstatne reálnejší záujem, čo vyšlo zhruba tak z polovice. • Ale ústredný predstaviteľ je až natoľko povestným: m o n s t r é  s a c r é, že celkom v pohode postačí len jeho priama účasť, keď o všetko ostatné sa [automaticky] postará divákova predstavivosť, ktorá má neobmedzené možnosti; ľudovo povedané: Bébela považujem za mimoriadnu, hereckú osobnosť v rámci celosvetového filmu, ktorá i hocaký [pod]priemerný počin, pozdvihne zo stojatých vôd do tečúcich riek, čo dokáže iba málokto, no podotýkam, že nie vždy to musí plne platiť. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Nenapravitelný na Belmonda sedí naprosto dokonale. Nenapravitelný on totiž je. O tom žádná. Pro mě je to teda film, který mi Belmonda ukázal v tak světlé stránce, tak zářivé stránce, v takové stránce, v jaké on skutečně figuruje nejlépe a nejhodnotněji. Jean Paul Belmondo je prostě frajer a v tomto filmu mu to horko těžko mohu popřít. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

,,Když tě má ráda jako chudého, proč by tě jako bohatého neměla ještě radši?" Tuto příjemnou situační hříčku o nenapravitelném podvodníkovi v podání energií sršícího Jeana-Paula Belmonda jsem už viděl přes rok nazpátek a možná trochu nespravedlivě onehdy udělil jen 3 hvězdičky. Pravda, jde o takovou obyčejnou komedii, do níž Philippe de Broca (narozdíl od mnoha svých předchozích filmů) nevložil žádné větší tvůrčí nápady a neobdařil jí ani vyloženě osobitou stylizací, takže se mi v téhle své obyčejnosti mohla občas zdát trochu průměrná a možná jsem měl původně jiná očekávání. O to více při opakovaném zhlédnutí vyniklo, jak je Nenapravitelný výborně zrežírován s obrovskou svižností: vtipné situace včetně skvěle napsaných dialogů se tady střídají ve výborném tempu, které příliš nepovolí ani, když se děj překlopí do celistvější kriminální zápletky. Za nejvtipnější považuji loupežnou akci v muzeu, která mi už napoprvé hodně utkvěla v paměti a opět jsem se na ní těšil, ale bavil jsem se skvěle po celou dobu a zjisťuji, že si s De Brocou a Belmondem poslední dobou začínám filmově stále více rozumět. Potěšila a překvapila mě i účast Charlese Gérarda, který si tady stejně jako v Lelouchově Šťastném novém roce zahrál lupičského komplice. *** Tentokrát jsem se na film podíval se starším slovenským dabingem a přišel mi rovněž zdařilý. „Rebrík! Mám strašnú alergiu na rebríky!“ :) [85%] ()

Galerie (37)

Zajímavosti (11)

  • Ve scéně, kdy Victor (Jean-Paul Belmondo) svádí Charlottu (Geneviève Bujold), zatímco kumpáni kradou vzácné dílo, si v koupelně před zrcadlem roztrhne tílko, ale v další scéně, kdy vchází do ložnice, jej má opět neporušené. (fifas2)
  • Ve scéně, kdy se srazí auta, stojí na rohu asi dvacítka čumilů, a to ještě před srážkou a dívají se ve směru karambolu. Pravděpodobnější by bylo, že se seběhnou, takto je zřejmé, že jsou inscenovaní, ale špatně. (sator)
  • Dlouholetí přátelé Belmondo a de Broca se při tomto natáčení natolik rozkmotřili, že se spolu nebavili celých pět let. (Locksley)

Související novinky

Zemřel herec Charles Gérard

Zemřel herec Charles Gérard

20.09.2019

Ve věku 92 let zemřel francouzský herec Charles Gérard. Gérard patřil mezi oblíbené spolupracovníky režiséra Claudea Leloucha (Dobrodružství je dobrodružství) a byl také blízkým přítelem herce Jean… (více)

Reklama

Reklama