Reklama

Reklama

Ambiciózní Karolina studuje vysokou školu, pracuje jako redaktorka módního časopisu a jako lektorka v kurzech nonverbální komunikace. Její uspořádaný život nečekaně naruší vztah s poněkud egocentrickým burziánem Alexem, který jí přináší řadu hořkých zklamání. Alex je sice pozorný, ale myslí především na sebe a všímá si spíš svých kamarádů než Karoliny. Vztah, plný nejistoty, zklamání a znovu probouzených nadějí, vyvádí Karolinu stále víc z rovnováhy a vyčerpává ji. Přesto dává Alexovi přednost před pozorností nesmělého Honzíka. Když o několik měsíců později zjistí, že Alex žije s mnohem starší Patricií, opustí ho a rozhodne se být stejná potvora, jako jsou podle jejího názoru muži. Nezávislá, sobecká bestie, která bude kosit chlapy. Vyspí se s čerstvě ovdovělým pianistou i přízemním farmářem Markem, flirtuje s duševně nevyrovnaným ministrem Jarmilem Dobrým, ale když to zkusí na Honzíka, zklamaný mladík ji odmítne. Zdá se, že ani jako bestie nebude mít Karolina štěstí. A tak když se po čase znovu ozve Alex, neodolá a přijme jeho nabídku k sňatku. Vzápětí ji však čeká další hořké zklamání. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (492)

Tosim odpad!

všechny recenze uživatele

Pokud je tohle pohled do duše českých "feministek," tak tedy potěš koště. Nebo to jsou opravdu všechny úspěšné ženy u nás tak krátkozraké? Čím je výjmečná ta Bára Nesvadbová, kromě toho, že je to dcera naší sci-fi legendy a měla za manžela jednoho z ministrů a plnila tak stránky nejrůznějších bulvárů? U mě totiž ten nejzákladnější fakt, totiž to, že dialogy zní, jako kdyby je napsal dvanáctiletý člověk, přebíjí všechno ostatní. Ano, občas se našel nějaký ten povedený záběr, zejména historické Prahy, ale WTF, to fakt nestačí. Metoda "teď to natřeme všem chlapům" (jo pardon všem ne - viz věta "Já vím, kdo je to Elfriede Jelinek"), je vysoce trapná a jenom potvrzuje, že ony stereotypy, proti kterým ženy tak často (ne)úspěšně bojují, jsou v nich samotných zakořeněny více než pevně. Stačí se jen podívat, že třeba Irena Obermannová je jednou ze scénáristek Ordinace v růžové zahradě. Tolik potřebný nadhled neexistuje, nebo se válí někde v hloubi jakési špinavé žumpy a vy ho musíte rozšifrovat. Jediný decentní herecký výkon předvedl Miroslav Etzler a to je taky kromě tří, čtyř záběrů kamery snad další, osamocený klad! ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Docela bestiální příběh. Ta hlavní pipina se chovala jako kráva. Jasně jsem kluk a ženský myšlení nikdy nepochopím a rozhodně netrávím ani minutku svého života na to, abych tento fakt změnil, ale i tak mám pocit že mužský a ženský myšlenkový pochody jdou ruku v ruce ve své nedokonalosti k logickým krokům. Ne tak tato slečna Karolína. Doteď jsem žil v domění, že nejhloupější ženská na světě je ta, která se se mnou nechce vyspat, ale Karolína stanovila novej rozměr ženskýho slepičismu. Ukázka chlapů v tomhle filmu to byla taky síla. Přehlídka dementů v luxusním provedení . Jsem rád, že autorka Bestiáře má jasno, co chlap, to totální hovado. Samozřejmě se na Barušku Nesvatbovou vůbec nezlobím, protože to jistě v některých případech tak je, ale hlavně nepoznala mě, takže má zatím na podobné vidění mužů plné právo. Ještě musím poděkovat za Vašutova páva, vynikající předehra, tohle musí vyjracovat každou holku, do toho hned půjdu. Bestiář je asi určen jiným bestiím než jsem já, přesto oceňuji hudbu a snahu o humor, který je pro většinu feministek zcela neznámý pojem. ()

Reklama

imf 

všechny recenze uživatele

Filmografii Ireny Pavláskové moc zmáknutou nemám, ale rád bych věřil, že její starší filmy se od Bestiáře liší jako den a noc. Solidní herci, solidní kamera a solidní kulisy... a výsledek přesto díky mizernému scénáři a odfláknutým postsynchronům vypadá neskutečně prázdně a hloupě. Pokus o emancipované glosování prostřednictvím novopečené "bestie" se zkrátka nedaří a zůstává tak jen úsměvný brak, oslazený hezkými záběry a tuctem nezúčastněně nasnímaných souloží. Hodnotu to má jen pro někoho, kdo nevěří tomu, že když máte dobrý štáb a dobré herce, pořád ještě můžete natočit hroznou hovadinou. Můžete. A jakou! (3/10) ()

Malarkey odpad!

všechny recenze uživatele

Bestiář je bestiální příběh. O tom tedy nemůže být sporu. Bestiální v tom smyslu, že chlapovi se na to koukat opravdu zlehka nebude, a taky hlavně proto, že je hlavně o tom, jak ze ženských vznikají bestie, a jak je to všecko vlastně o zkušenostech a ničím jiným. Nemůžu si pomoct, ale Vašut a Roden tomuhle filmu rozhodně nepřidali. Řeší se tu vztahy asi tak jako ve Vékávéčkách a k tomu hrají docela solidní herci, kteří si teda tímto filmem u mě rozhodně snížili reputaci. Český film, ať se takovýchto témat vyhýbá véélikánským obloukem, protože od toho jsou seriály degenerující lidský mozek, které vídám v televizních programech dennodenně. Toť můj názor. Vidět to všechno sesumírované v celovečerním filmu už je docela dost i na mě. A ať se na mě nikdo nezlobí, postava Danici Jurčové byla vysloveně blbá, a to tak že úplně. Chápu že vztahy jsou choulostivá záležitost, ale tady už to spělo skutečně k demenci. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Jako parodie reklam á la Česká soda vynikající („Ahoj, já jsem Terry, nemáš ještě jednu?“), jako film bestialita, která by měla být zavřena do stejného útulku jako oba díly Playgirls. 15% Zajímavé komentáře: Tosim, pshimi, CheGuevara, novoten, wipeout, KatRi, Konopek, Piškotka, .maggie, gstudio ()

Galerie (38)

Zajímavosti (10)

  • Při nočním koupání Karolína (Danica Jurčová) a Alex (Karel Roden) doplavou až k bezpečnostním bojkám. V následujícím záběru však není po bojkách ani stopy. (Pepy)
  • Šéfredaktorku si zahrála sama autorka knihy i scénáře Bára Nesvadbová. Při postsynchronech ji však nadabovala Dagmar Čárová. Režisérka filmu Irena Pavlásková si zde také zahrála a sice návštěvnici na večírku v Itálii. (funhouse)
  • Během první schůzky Karolíny (Danica Jurcová) s Alexe (Karel Roden) v letní kavárně, objeví se z ničeho nic na stole láhev mattonky, přestože ji nikdo nepřinesl. (Pepy)

Reklama

Reklama