Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Boogeyman
    ***

    Ačkoli je film velmi amatérsky natočený, špatně zahraný (všechny ženské role), uboze zrežírovaný a scénář dává občas hrdinům do pusy nemožné repliky, výsledný dojem není vůbec špatný. Hlavní hrdinka je pěkná (příšerně zahraná navíc předabovaná), ale zároveň úžasně pitomoučká a naivní. Sbírka můžů točících se kolem ní je také velmi zdařilá sebranka rozdílných individuí, z nichž si nejlepší a nejšťavnatější part vychutnal Marek Vašut, jehož pošahaný ministr Jarmil je to nejlepší na celém filmu. Přes všechny nedostatky jsem se nakonec vcelku dobře bavil.(26.1.2008)

  • castor
    **

    Tak tohle bylo silné kafe. Člověk zdaleka nepotřebuje denně sledovat Felliniho nebo Wajdu, ale tohle? Co to mělo být? Je tu s nepříjemnou pachutí na patře cítit, že se tu neopisovalo ze života, ale jen četlo z nepříliš dobrého scénáře. Ba přímo příšerného. Karolína je sličná (dle vkusu) studentka filosofie a školitelka v nonverbálním chování. Jejímu životnímu bilancování chybí už od samého počátku jiskra i náznak ironie, stejně jako v tuzemské kinematografii toliko potřebný nadhled a PŘIROZENOST. Alex je nevyzpytatelný pracháč, nečitelný a náladový čtyřicátník, který se stává Karolíniným osudovým mužem. Tihle dva se náhodou potkají a prožijí vztah plný vzletů a pádů. A milostné drama je na světě. Ale ouha - brzy to začne (nejen v jejich (ne)vztahu) náležitě skřípat, nastupují další muži (takový farmář Matonoha, seč se snaží, vyznívá naprosto zbytečně), kteří mají zoufalé Karolíně pomoci zapomenout a ona má opačnému pohlaví nadělit stejnou mincí. Začneme se motat v kruhu, dialogy budou otravně šustit, zrovna jako zbytečné vnitřní komentáře hlavní hrdinky. Neznám ze svého okolí JEDINÉHO člověka, který by v daných situacích něco tak směšného a absurdního vyslovil. Pointa je v nedohlednu, mnohdy umělé postavy jsou neukotvené v příběhu, žánrově to celé minimálně tápe, camea jsou křečovitá (Marta Kubišová, Miss Doleželová atp.) a product placement náležitě děsí. Sebevědomé vysokoškolačce horko těžko uvěříme, že se nechá neustále podrážet ze strany náladového Alexe. Jejich milostnému poutu nelze věřit. Tvůrci se nás pokouší naladit na hru, jak že to ve světě mužů a žen funguje, ale každý ve výsledku víme, že to chodí „kapánek“ jinak. Film ze života, ale bez života. Bulvárem štvaná Bára Nesvadbová a její komerčně úspěšná kniha se nakonec staly špatnou volbou. Herecky to je tak padesát na padesát. Pánové Roden i ministerský předseda Vašut potěší, naopak slovenská herečka Danica Jurčová je pro svůj mužský protějšek nedůstojným partnerem. Snesl bych i afektovaný český dabing její postavy, ale nerealistické kompletní postsynchrony jsou už neuvěřitelným klopýtnutím!! Z technické stránky potěší snad jen kameramanským nadstandardem viděná Praha F. A. Brabce. Díky němu vypadá Bestiář jako svižná, moderní a lechtivá záležitost, v hloubi je však jen nemastným zklamáním, které mnohdy srovnávanému a rovněž vypulírovanému Románu pro ženy nesahá ani po kotníky. Umělý a emočně nadobro prázdný svět v dalším zbytečném českém filmu!! Hodně usmolené **.(5.10.2008)

  • SOLOM.
    **

    Musím souhlasit, že tento český filmeček je vážně velká kokotina s velkým K. Já to říkám pořád, že dívat se na většinu českých filmů a zvláště těch novodobých rádoby komedií – romantických dramat je hotové utrpení. Zlatá československá tvorba, na kterou se dalo dívat. Ono je to dáno hlavně tím, že drtivá většina starých a hlavně výborných herců a hereček je už bohužel mrtvá a ti dnešní (hlavně ti mladší) jim nesahají ani po kotníky. A to samé se dá říci i o většině scénáristů. No a tento film je toho zdárným příkladem. Pár dobrých momentů tu je, Roden a Vašut se zrovna moc nepředvedli (ač je mám oba jako herce docela rád, tak tady nic moc) a zbytek ansámblu škoda mluvit…(18.11.2018)

  • novoten
    **

    Spoilery - - Životně věrohodný motiv nerovného vztahu směřující kvůli nešťastným scénáristickým tahům nečekaně rychle až na dno. A s odstupem se musím přiznat, že mě takový vývoj opravdu mrzí. Nestačil jsem se totiž divit, když Karolína přijala Alexovo pozvání do Itálie a já všechna ta setkání na pláži, sex na skalách a nevyřčenou neintimnost prožíval s nimi. A ještě nějakou chvíli potom jsem tenhle pseudožánr "české sexuální drama" měl pořád zvláštním způsobem pod kůží. Asi už stárnu, ale právě tady jsem zjistil, že i v českém filmu se životní pravdy najdou a odpověď Čvančarové "Jenže ty chceš všechno: Lásku, vášeň, intelekt, to nejde." jsem si ještě nějakou chvíli chtě nechtě opakoval. Všechno skončilo s druhým rozchodem a Karolíninou proměnou do "bestie". Najednou všechno chytne zkratkovitý ráz a začne se klasicky přehrávat do figurek. Proto není jakákoli šance vidět postavu Marka, protože to je jenom "Matonoha co má rád krávy", to samé platí i o otřesně napsaném i zahraném charakteru ministra, který většině utkví jenom jako "Vašut hraje jako debil a nosí paví ocas". A tím vším se hlavní hrdinka prokouše až ke konci, který znovu vezme tak rychlý spád, že jsem jenom sotva stačil zamrkat. Ten prapodivný happyend jsem byl připravený ochotně skousnout, smířit se s filmem a předchozí střídaní všeho, co chodí a má kalhoty, dokonce odpustit. Jenže nakonec se tvůrkyním ukázkově povedlo zničit všechno, co bylo do té doby řečeno. A to poslední minutou, de facto poslední větou. Tomuhle já nevěřím. Od romantického dramatu přes supertrapný pokus o komedii až k feministické pochodni naděje? Takový konec asi divačky s čerstvě zlomeným srdcem přivítají jako nový obzor, ale ostatní tuhle vypočítavost musí cítit jako zradu.(5.10.2008)

  • Hwaelos
    ***

    Mám z toho filmu velice rozporuplnej pocit. Na jedný straně poměrně zajímavej příběh s komplikovanejma hlavníma postavama a Roden:o), na straně druhý velice hloupě napsané dialogy, které navíc zní, jakoby je dabovali v 80 letech. Snímek je taky dost roztaženej do šířky, zbytečně moc epizodních postav a nepodstatných scén. Ubrat třičtvrtě hodiny by bylo to nejlepší, co by režisérka mohla udělat. Takže: klidně víc takových - jen proboha schopnější filmaře....(20.10.2008)

  • - Během první schůzky Karolíny (Danica Jurcová) s Alexe (Karel Roden) v letní kavárně, objeví se z ničeho nic na stole láhev mattonky, přestože ji nikdo nepřinesl. (Pepy)

  • - Filmovalo se v Praze, Londýně a Itálii, kde se štá podíval do města Viesta a ke známé skále Arco di san. (M.B)

  • - Šéfredaktorku si zahrála sama autorka knihy i scénáře Bára Nesvadbová. Při postsynchronech ji však nadabovala Dagmar Čárová. Režisérka filmu Irena Pavlásková si zde také zahrála a sice návštěvnici na večírku v Itálii. (funhouse)