Reklama

Reklama

Peter Bretter je sympatický třicátník, který se živí psaním hudby k televizním seriálům. Strávil pět dlouhých a báječných let zbožňováním své přítelkyně - televizní hvězdy Sarah Marshallové, která, i když "nechtěně", na něj zapomněla při děkovací řeči při přebírání televizních cen. Ve chvíli, kdy se s ním Sarah rozejde, se Peterovi zhroutí svět. Svou krizi zpočátku řeší postelovou terapií, později zjišťuje, že tudy cesta nevede. Snaží se, aby na ni zapomněl, vždy ale dojde k závěru, že bez Sarah už jeho život nikdy nebude mít smysl. Na radu svého nevlastního bratra odjede na Havaj s tím, že změna prostředí mu pomůže na nešťastnou lásku definitivně zapomenout. Plán mu ale úplně nevychází, protože tam jeho nejhorší noční můra teprve začíná! (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (830)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Důkaz toho, že zábavné komedie, které se neopakují, které potěší i na poněkolikáté shlédnutí stále existují. Marně se snažím zapřemýšlet, která komedie mě dokázala takhle potěšit jako právě Kopačky, a možná že to bude 50x a stále poprvé. Z obdobného prostředí, což je v mém případě rozhodně ku prospěchu, s příjemnými herci a heračkami, s příjemným příběhem, který se právě neopakuje, který zpříjemní atmosféru s naprosto úžasným stylem humoru, který se jen tak neztratí. Autoři, kteří zplácali tento příběh už mají pár kousků za sebou. Je to 40 let panic, Superbad a Zbouchnutá a abych se přiznal, Zbouchnutá mě také příjemně překvapila, načež zbylé dva rozhodně trapněji vyjít nemohly. Jsem rád, že Kopačky se povedly. Povedly se natolik, že se na ně s radostí opět když budu mít chuť podívám. Je to totiž komedie, která si zaslouží být viděna a být oblíbena. Komedie trošičku vybočující z normálního romantického světa, což dokazuje už název, komedie, která má v sobě tolik absurdit, že je to vlastně život sám, komedie, která prostě dokáže potěšit v jakékoliv náladě. A takových je hodně málo. Pět hvězdiček dávám záměrně. Očekával jsem od ní docela dost, ale zase jsem to sledoval dost nenápadně, nakonec se ale moje očekávání splnilo, a já se nestačil divit. Kopačky jsou pro mě rozhodně komedií roku, jestli ne ještě dál. Z komedií dokážu být na první shlédnutí unešený, ale opravdu dobrou komedii poznám v tu chvíli, když na ní koukám znova a znova se bavim. V poslední době to byla málokterá. Tahle mi za to rozhodně stojí. --- Ty teď nepotřebuješ strkat svýho P do V. - Ne, potřebuju svýho P vypustit na něčí P. ()

Kryšpín 

všechny recenze uživatele

Jason Segel je jeden z mála herců, který má úspěch v seriálech i v celovečerních filmech. Film Kopačky jen potvrzují jeho kvality v komediálních žánrech a doufám, že u nich ještě nějakou dobu zůstane. Je vidět že Jason scénář psal přímo na sebe a chtěl se evidentně ukázal v celé své kráse :) Všichni tu vynášejí do nebes jméno Judd Apatow a já si říkal, kdo to sakra je. Myslel jsem nejdřív, že to je scénárista. Ale na imdb jsem zjistil, že to je producent, který má na svědomí ty nejlepší komedie, za poslední tři roky (40 let panic, zbouchnutá, Superbad, Kopačky) a brzy se objeví film Pineapple Express na který už jsem viděl trailer a strašně mě pobavil. Už se na něj těším. Kam Judd šáhne, tam je bezvadný humor, který si získá většinu z nás. Nikdy jsem nevěřil, že by si mě získala nějaká romantická komedie a právě tím mě Apatow vyvedl z omylu. ()

Reklama

Skejpr 

všechny recenze uživatele

Doposud nejnudnější Apatowština, přesto v mnoha směrech výrazně vybočující (počátek serióznějšího trendu, dovršeného Apatowovými Funny People) a především, povětšinou značně civilní. Nejlepší na Kopačkách totiž je, že jakkoliv se zdají situace a náhody na první pohled nadsazené, jedná se ve skutečnosti o bolestivě reálné momenty. Kdo zažil, ví... Mila Kunis je sladká, Brand je šílenec, trio mých nejoblíbenějších herců u Judda Apatowa se u mě definitivně zformovalo na Jasona Segela, Setha Rogena a Paula Rudda... ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

V okamžiku, kdy neustále vystavovaný penis dvojníka policisty Rosewooda z Beverly Hills Cop zažil více rozumu než mozek jeho majitele, měly Kopačky skončit. Sice by to bylo bez fanfár, ale zato s žánrovou ctí a puncem sympatické všednosti. Tak jsem byl jen znova svědkem tradiční závěrečné šablony a jedné rockové opery na úrovni výstupů Mufa ve Studiu kamarád. Nekritické uctívání planetární soustavy kolem Apatowa mi přijde stejně divné, jako že na televizní obrazovky doposud nedorazil ten krimiseriál s Baldwinem.. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Ač budu podle všeho v menšině, dle mého soudu lepší než Zbouchnutá i Superbad. Ať tak či onak, opět se to tu zuby nehty drží Apatowových schémat. Před kamerou spousta jeho přátel v místy ujetých rolích, on v roli producenta kloubí žánry a bortí mantinely, ve scénáři opět téma sex, které už dávno nepatří mezi tabu. Prostě tu Judd „momentálně hodně v kurzu“ Apatow dohlíží na další, maximálně vulgární, chytrou a laskavou komedii. Stejně jako u výše zmíněných snímků nemá ani tady ústřední hrdina snadnou výchozí pozici. Tentokrát má ale řekněme tradičnější problém. Dostal sbohem od přítelkyně, populární seriálové hvězdy (a méně známé hvězdy z filmu „o vraždícím mobilu“ a tak trochu i variace na Hitlera) Sarah Marshall. Plačtivý Peter se rozhodne pro změnu klimatu a aby si kalich hořkosti vypil do dna, potká svou milou-bývalou (překvapivě!) i na „ozdravné“ dovolené, navíc s novým panákem, narcistním popovým šoustalem z Británie („Ale ne, moje košile!! Vemte mi oči, ale ne tuhle košili!“). Neinvenčního variování schématu „rozešli se, jeden druhému chybí, co teď?“ se tu ale nedočkáme, i když se tu děje prakticky to samé, co v jiných žánrových kouscích. Jenže.. Debutující režisér Nicholas Stoller si jde sympaticky vlastní cestou, jeho scény nejsou prvoplánové, mechanické (jako z poslední doby třeba 27 šatů, Hudbu složil, slova napsal, Mejdan v Las Vegas), srší obyčejností (pánská přirození jsou v kurzu), otevřeně mluví o sexuálních tématech (simulace sexuálních poloh na šachových figurkách), kdy se naštěstí zaměřuje na ty odrostlejší diváky, poukazuje na do záhuby směřující Hollywood a na jeho x-té seriálové variace. Občas se strefí do kulturních odkazů a narážek, hovoří se tu o Sopránech, o Sexu ve městě, Dakotě Fanning atp., což může (běžnému) tuzemskému divákovi dělat i problémy. Pokud něco vytknout, tak mnohdy nevyvážené tempo v (opět) přepálené stopáži. Naopak nemyslím, že se pobaví primárně víc pánské diváctvo, i když je pravdou, že ženské postavy jsou zde (opět) mírně upozaděné. Sešla se zde známá parta Apatowových kolegů (Bill Hader, Jonah Hill, Paul Rudd), Jason Segel je navíc neokoukaný, v ideálním věku, takže jeho scénář je svěží, nápaditý i sofistikovaný, kdy si okatě utahuje i sám ze sebe. Právě tady se Kopačky oddělují od tuctů prvoplánových komedií (i když jistou pachuť konstruktu tu taky zaregistrujeme). Každopádně se nijak nesnaží zpřeházet mýty o partnerských vztazích, ale nejednou vytáhnou zásadní životní pravdy. Je to optimistické, opravdové a aspiruje to na komedii roku 2008. Navíc se blíží další chuťovka Pineapple Express.. 85%!! ()

Galerie (36)

Zajímavosti (22)

  • Tržby ze severoamerických kin činily 63,2 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových dosáhl 105,8 mil. (NIRO)
  • Náklady na výrobu byly zhruba 30 milionů amerických dolarů. (NIRO)

Související novinky

Další černá vlajka na obzoru

Další černá vlajka na obzoru

03.08.2010

Britský komik Russell Brand, který se tento týden vrací do našich kin jako excentrický rocker z Kopaček v spin-offu Dostaň ho tam, touží po šermování a plavbě na rychlé lodi. Ve filmu studia 20th… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno