Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Redakce zpravodajství a publicistiky pro vás každý týden připravuje třicet minut strhujících reportáží. Příběhy štěstí, proher a objevů.

Jedno téma a několik reportáží, které ho překvapivě variují - velké věci, velké osudy, velké události. Tzv. pozitivní publicistika diváka nejen informuje, ale také potěší, někdy i pobaví a inspiruje. Velké příběhy ho mohou snad i dojmout. Přijďte se každé pondělí od 21:30 přesvědčit, že seriózní informace vědců, historiků a očitých svědků nejsou nudné.

Magazín Televizních novin Víkend se na obrazovkách poprvé objevil 18.3.2005 a postupem času ho diváci vynesli mezi nejsledovanější publicistické Víkend pořady v ČR. V první polovině roku 2007 ho průměrně sledovalo více než 1 330 000 diváků. V procentech to znamená, že Víkend si vybralo 48 % procent lidí mezi 15 až 54 lety, kteří měli v pondělí po 21. hodině puštěný televizor. V kategorii mladých diváků mezi 15 až 24 lety to bylo dokonce 58 %.

Nejčastější témata se týkají osudových momentů moderních lidských dějin, přírody, techniky, medicíny, sportu, ale také netradičního představování rozličných profesí, které reportér vyzkouší na vlastní kůži. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (161)

karlik4801 

všechny recenze uživatele

Z Víkendu se dá někdy dozvědět něco zajímavého, ale mnohdy jsou reportáže bez nápadu a nevím co by na nich mělo diváku zaujmout. Velká chyba je taky v moderátorech, často jsem se bál aby Dumbrovský nedostal infarkt. Fialová je nevýřečná blbka. A moderátor v terénu vypadá a mluví jako kuře. Tak co to je.. ()

merlinovic odpad!

všechny recenze uživatele

Pokud by někdo nerozuměl proč dávám odpad, tak to pochopí až ve víkendu obejví reportáž o něčem o čemž ví více než celá redakce dohromady za všechno hovoří reportáž o metalu( kde mimo jiné se celá reportáž kromě rozhovorů a pár blbých komentářů, skládá z dokumentu o metalu kterej zjevně vykradli a pochybuju, že měli autorský právat ten dokument použít), ale ne není to jenom kvůli tédle reportáži i kvůli spoustě jiných o kterých si člověk opravdu neuvědomuje, jaký je to blábol dokud si o tom nezjistí něco sám. ()

Reklama

Dejvi21 

všechny recenze uživatele

Víkend jsem začal sledovat zhruba rok po začátku vysílání. Dříve mi to uteklo mrknutím oka. Dokonce jsem byl na sebe naštvaný, když jsem na nějaký díl zapomněl. Jeden čas jsem si ho i nahrával. Bohužel musím dodat, že v poslední době kvalita klesá. Během těch pěti reportáží jsou asi tři reklamy. Dřív bych byl ochoten se koukat třeba od jedenácti do půlnoci, ale poslední dobou jdu raději po druhé reklamě spát. Přesto je to pořád dobrý a občas nějaká reportáž dosáhne kvality prvních dílů. ()

duklak2 

všechny recenze uživatele

Ještě že je na CSFD kategorie TV pořady. Jinak bych asi 1000 hodnocení nějakou chvíli nepřesáhl. Víkend: Každý se na něj vždy těšil, těší a těšit bude. Sobota a neděle. Dva dny volna. Ehm. Hlavně tedy pro školáky a lidi lépe vzdělané:-). Přeci jenom, vyučení učni musí směnovat. No prostě makat i o víkendu, aby si na ten chleba alespoň vydělali. A teď trochu k pořadu. Moderátorské dvojice se skvěle doplňují. Z hlasu komentátora mám velmi zvláštní pocit. U některých reportáží to velmi prožívá a na člověka to působí trochu depresivně. Na druhou stranu ale musím uznat, že Víkend je spolu se Střepinami nejkvalitnější pořad, které nám paní NOVA nabízí. Ze začátku jsem ho velmi sledoval, ale postupem času mě to nějak přestalo bavit. V současné době se mi stává, že si nemůžu vybrat reportáže, které by mě bavily. O hodnocení jsem dlouho přemýšlel. Je to něco mezi 3 a 4 hvězdami. Dávám 67%. Zajímavý komentář: DaVID ´82. ()

RadimFišer 

všechny recenze uživatele

Jestli mě něco dokáže chytit za srdce, abych se o něco opravdu zajímal tak je to víkend a reklamy na něj. Připravují nám snad většinou novou várku věcí, které jsme nevěděli. V dnešní konkurenci podobných pořadů si ho vážím a vnímám ho mezi nejlepšími, i když má lehký nedostatek serioznějších informací. Tak trochu mi splývá s Loskutákem nízké kvality a to mě mrzí. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama