Reklama

Reklama

Carlos vypráví o životních osudech Ilicha Ramíreze Sáncheze, jenž byl po dvacet let nejhledanějším teroristou na světě. Mezi lety 1974, kdy se v Londýně pokusil zavraždit britského podnikatele, a 1994, kdy byl zatčen v Chartúmu, prožil několik životů pod mnoha pseudonymy a prošel si všemi spletitostmi mezinárodní politiky té doby. Kdo byl Carlos, jak se jeho propletené a mísící se identity propojují, kým byl, než se bezhlavě vrhl do svého nekonečného boje? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (58)

Marigold 

všechny recenze uživatele

Navzdory liposukci má Carlos pořád zhruba hodinu nadváhy. Nebo dvě hodiny podváhy, záleží, z jaké strany to vezmeme. Každopádně jako film příliš dobře nefunguje, protože popisuje až příliš dlouhý časový úsek za použití spartánské výpravy a ne zrovna citlivého střihu. Ramíréz je boží, ale hlavně způsobem, jakým pracuje se svým tělem. S psychikou je to horší a Assaysovo dílo to přibližuje Edelovu Baader Meinhof Kompexu. Což však není žádná výhra, protože proti štíhlému a mrštnému německému atletovi se tenhle otylý Venezuelan nemá šanci vyšvihnout nad průměr - ta "televiznost" mu bere kyslík. ()

ElChe26 

všechny recenze uživatele

Ačkoli jsem film ohodnotil 4*, původně jsem chtěl dát pouze 3*, ale to bych tuto televizní minisérii podhodnotil. Přiznám se, že jsem čekal možná něco jiného. Chvíli jsem se sám sebe ptal, jak je možné, že se z Carlose stala teroristická superstar? Taky nechám stranou to, že hlavní protagonista je autory vylíčen jako marxistický playboy, jemuž neodolá snad žádná západoněmecká levicově orientovaná studentka. Porovná-li divák fotografie skutečného Carlose s tím filmovým, bude okamžitě jasné, kam mířím. První díl této minisérie působí spíše jako náborový film do nějaké teroristické organizace, o což asi autoři snímku neusilovali. Přes veškerou mojí kritiku se jedná o zdařilou televizní minisérii, jež však nedosahuje takové kvality jako film o RAF - BMK. ()

Reklama

JohnSmith 

všechny recenze uživatele

Nebylo to vůbec špatné, zvlášť, když se jedná o televizní film. Nicméně z podobného soudku a ze stejného období mě víc zaujal Baader Meinhof Komplex. O tom, jaký Carlos byl nebo nebyl se dá spekulovat, stejně tak o jeho činech. Vše máme pouze z vyprávění nebo jsou to pouhé domněnky. Assayas tu Carlose ukazuje jak zbrklého, namachrovaného zabijáka, který je neustále peskován "nadřízenými". Jaká byla asi realita? ()

genetique 

všechny recenze uživatele

Veľmi pekne chronologicky spracované, na televízne pomery veľmi slušne technicky zvládnuté, prvotriedny casting, krásne lokácie. Počas troch častí ako plnohodnotných filmov táto miniséria nestrácala šťavu a herci odviedli kus dobrej práce. Škoda, že atmosféra sa občas strácala a napätie nie vždy vrcholilo s vrcholmi jednotlivých častí. 85%. ()

DavidS. 

všechny recenze uživatele

Sága, která rozmáchlou stopáž využívá především k zevrubnému popisu ideologického a politického pozadí teroristických činů a může si tak dovolit i širší historické souvislosti...Další body sbírá za přirozený dobový look prezentovaný v každém detailu, jazykovou koláž a charismatického Ramiréze...V konečném součtu Carlos tak vítězí tam, kde pohořel prázdný a nudný Soderberghův Che, emočně vykalkulovaný Spielbergův Mnichov, akademicky chladný Baader Meinhof Komplex nebo zmatečný Mesrine... ()

Galerie (55)

Zajímavosti (2)

  • Režisér Olivier Assayas původně do seznamu doprovodných skladeb vložil písně skupiny The Feelies. Její členové ale protestovali proti jakémukoli spojování svých skladeb s terorismem. V důsledku toho bylo použito několik písní kapely Wire. (vangobseck)

Reklama

Reklama