Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Respektovaný dětský lékař Tomáš, žijící s rodinou v třígenerační luxusní vile v pražské Troji, je obviněn nezletilou pacientkou z pohlavního zneužívání. Ze dne na den je nucen vyměnit dobrou pověst a adresu svého domu za celu ve vazební věznici, odkud se nevina prokazuje hodně těžko. Tomáš čelí dívčinu obvinění, ale i dávné zradě, jíž se dopustil na kamarádovi, když mu přebral ženu. Ten je nyní pověřen vyšetřováním případu. Také on stojí před volbou, zda letitému sokovi oplatit dávné pokoření, nebo zůstat věren profesní cti, odmítající směšovat věci soukromé s pracovními. S nově nastalou situací se musí vyrovnat nejen vážený lékař, ale i jeho manželka Milada a její sestra Lída, které celou záležitost tají před jejich autoritativním otcem, pro něhož by taková informace mohla mít až smrtelné následky. Vlivem zprvu evidentně nesmyslného obvinění pak uvnitř celé rodiny vyplouvají na povrch křivdy a zklamání, jež už měly být zapomenuty. Všechny Tomášovy životní chyby i úspěchy se nyní budou přiklánět na jednu nebo druhou misku na vahách spravedlnosti a působit v příběhu nečekané zvraty... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (697)

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Asi takhle: Dobře to vypadá, ale dobré to není. Hřebejk točit určitě dokáže, umí si vybírat herce, hudbu, při práci používá nápadité úhly kamery a i obyčejný rozhovor díky nim vypadá zajímavě... Jenomže scénář, který tentokrát spáchal Jarchovský, je děsný. Viděl jsem vlastně dva (až tři) filmy propojené oslím můstkem, který mi měl zřejmě vyrazit dech a donutit mě říct "No, to je teda fakt něco", jenže k tomu nedošlo. Poslední třetinu Nevinnosti jsem beze srandy trpěl. Škoda Ondřeje Vetchého, který tu prakticky neměl co hrát a pořád byl jen Ondřejem Vetchým, škoda Luďka Munzara, který byl naprosto zbytečný, škoda Anny Geislerové, která si taky jen zopakovala několik postav ze své herecké minulosti. Dvě a půl hvězdy, které dávám čistě za Hřebejkovu práci, zaokrouhluji nahoru snad jen za Zitu Morávkovou. Ale je to s odřenýma ušima. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

Tak jsem si po Kawasakiho růži konečně spravil chuť. Vyšetřování, kterým se film zabývá po většinu své stopáže, je nesmírně zajímavé. Sice mi přišlo, že se právo zachovalo k Tomášovi příliš tvrdě (myslím tím při zadržení skrz podezření z pohlavního zneužití), ve skutečnosti by to podle mě tak úplně nevypadalo, ale nemění to nic na faktu, že jsem byl jinak s provedením moc spokojený. Filmu trochu ubírá na výsledném dojmu potřeba přijít s šokující pointou. Tvůrci se zřejmě snažili vyvolat v divákovi nové emoce a také vyplnit ono známé Boží mlýny melou pomalu, ale jistě, přesto v tomhle snímku to bylo tak nějak navíc. ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Další provinciální pokus o komplexní psychologické rodinné drama, které chvílemi vypadá docela světově, ale tenhle dojem se omezuje na opět celkem vychytaný povrch. Nepřestává mě udivovat, s kolika narativními prostředky je Hřebejk a Jarchovský schopný produkovat příběhy tak jalové, sterilní a bezpohlavní, co se jakékoli naléhavosti a názoru týče. Mám se dojímat nad tím, že Nevinnost není úplně trapná, herci jsou dobří a používají se tu moderní vypravěčské prostředky? Tím víc vyniká ta tvůrčí bezmoc, nevýraznost a absence podmanivého rytmu. Proboha, kdy už se tu natočí něco, co bylo schopné konkurovat alespoň průměrnému skandinávskému dramatu o patologických jevech ve společnosti? ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,BYLO TO KRÁSNÝ A NÁDHERNÝ“....... /// a my si ho teď podáme!!! H+J rozehrávaj suprově a pomaličku partii, plnou hlouposti, msty, nevinnosti, vzbuzující emoce a jediný na co myslím, je, že to ve skutečnosti nemůže bejt tak jednoduchý. Krásně usazený semínko pochybností, chyméry, bludy, závist –odhalení lidských slabostí dohnaný ,,ad absurdum“ (nebo na kost). Ovšem tenhle film, ve kterým jako by byl O.Vetchý posledním ,,samcem“ na světě (nebo dítě štěstěny?) na konci už tak emoční není a zůstávají spíš pocity filmový. Takhle ,,náročnej“ příběh totiž ještě ,,ti dva“ neudělali. Je plnej perfektních hereckejch výkonů, dialogů a ostatních věcí, ale je to vlastně ,,o ničem“. Není tu štěstí. Jen zrada. Jakoby si ,,chlapci“ plnili další filmovej level. Stejně jako Kevin dosáhli solidního skóre, ale čistě divácky – nevím, jestli s nimi ještě jednou dojdu ke konci nevinnosti. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Hledám inspiraci pro erotickou poezii. 2.) Nevím, kdy si úředně můžu nechat změřit ,,ptáka“. (Ne..., klec můžeš nechat doma!) 3.) Zjistím, jak si můžu vykompenzovat chybějícího otce. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

Arbiter 

všechny recenze uživatele

S Nevinností je to těžké. Vrství na sebe motivy nevinnosti z hlouposti, zdánlivé, vylhané, nepochopené. Život nás o ní okrádá a my o ni okrádáme ostatní. Samolibí krátkozrací egoisti. Lupiči citů, v kanadách na rozkvetlý louce. Ono se Hřebejkovi povedlo v poměrně obnažené podobě ukázat ubohé aspekty tý slavný lidský romantiky, ale když už básníci přicházejí o iluze, je škoda vnímat roztříštěnost jednotlivých motivů, které smrdí účelovostí bez stravitelné pospolitosti. Velký náběh na poskládání příběhu měla Aňa v úžasnym monologu ke konci. Tím měl film končit, nechat doznít katarzi a v poklidu opustit marginálně podstatnou kostru děje. Variace na boží mlýny, které se odehrály poté, můj zážitek poslaly do kytek a je to sakra škoda. Přibližně tak nefunkčně, jako když měl záběr proti slunci v každé druhé scéně podtrhnout, že je krásné, ale když se díváme přímo do něj, může ublížit a pohled to je nejasný, oslepující, v důsledku jen po pár minutách rozčiloval tím, že nic není vidět a původní myšlenka šla pocitově stranou. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (13)

  • Vzhledem k tomu, že velkou část filmu zabírá policejní vyšetřování obviněného lékaře, do scénáře se jako odborní poradci zapojili i skuteční detektivové a především filmový fanoušek, šéf pražské kriminálky plukovník Josef Mareš. Ten filmařům radil, jak se vyšetřují nezletilé osoby, jak vypadají výslechové místnosti a spoustu dalších detailů, aby film i v této oblasti působil realisticky. (Taninaca)
  • „Náš film vypráví o nejrůznějších tvářích lásky. Motivuje jednání všech našich postav. Je tu láska rodičovská, láska dítěte k rodičům, láska manželská, láska přátelská, láska uražená, láska zrazená, láska nerovná, láska posedlá, vymyšlená, vylhaná, láska zakázaná, láska mimo zákon a láska člověka k člověku,“ uvedl režisér Jan Hřebejk. (SONY_)

Související novinky

Hřebejk v Hlavní soutěži 48. MFF Karlovy Vary

Hřebejk v Hlavní soutěži 48. MFF Karlovy Vary

12.06.2013

Do hlavní festivalové sekce čítající sedm světových a sedm mezinárodních premiér se s novými snímky vrací šest režisérů, z nichž dva si v nedávné minulosti z Karlových Varů odnesli Křišťálové glóby… (více)

Reklama

Reklama