-
-
Vé scéně, kdy vodič cisterny s vínem prudce zabrzdí, protože má u hlavy Stopařovu bouchačku, udeří se spolujezdec hlavu do čelního skla, které až praskne. V dalším záběru na cisternu je ale čelné sklo netknuté.
(Gareth_Jones)
-
-
Ve chvíli, kdy Stopař (Jean-Paul Belmondo) pomůže vězňovi k útěku, schovávají se v cisterně s vínem. Když však cisternu opustí, jsou oba suší a čistí.
(AllShallFall)
-
-
Vrah (Bruno Cremer) dává svým kumpánům přezdívku Koko. Přezdívka údajně napadla režiséra poté, co cosi vysvětloval štábu a přikusoval svačinu, u čehož se zakoktal. Smyčka byla poté použita do filmu.
(Arnost.Dadak)
Mirokukii
Jean-Paul tu je za takového suveréna, že by to mohlo i nudit. To by to ovšem nesměl být Jean-Paul, který, v jinak drsném příběhu, půdu pod nohama zkrátka neztrací. Ani v navýsost povedené přestřelce, odehrávající se v zapadlém opuštěném stavení, jejíž spomalovačky mi daly vzpomenout na starého dobrého Sama. Velké plus pro Bruno Cremera, jehož oči mě opravdu přesvědčily o tom, že by mi hlavou tu kulku zkrátka prohnal.(7.4.2015)
Yardie
Po komentářích zde docela zklamání. Nějak mě to nechytlo. Chyběla tomu atmosféra, napětí, něco víc. Ač šlo o vážnější film, Belmondo se pořád tak uculoval a dělal mírné grimasy, což mi tam nepasovalo. Jako uteklo to celkem rychle, nevleklo se to, ale nebyl jsem z toho nějak nadšený. Průměrný film. Viděl jsem, stačilo, vícekrát nemusím. Na oddech je to dobré. Ale čekal jsem více. Howgh!(9.10.2017)
Elyssea
Velmi zajímavá kriminálka. Rozhodně ne typická Belmondovina (minimum hlášek a Belmondo velmi zvážněl), ale to vůbec není na škodu. Belmondo opět hraje sebevědomého agenta, ovšem žádného lovce žen a i jeho typický nadhled chyběl (což ovšem nebylo na škodu, mnoho "vážnějších" rolí Jean nehrál). Bruno Cremer, ačkoliv má malý prostor, vytěžil z něj maximum. A ani Patrick "Coco" Fierry nebyl na škodu.(8.4.2010)
monolog
Myslím, že je to jedna z nejmíň akčních Belmondových kriminálek. A taky jedna z nejdusnějších. Tentokrát tu není žádný hláškování ani humor. Je to hlavně o vztahu stárnoucího nájemného řešitele státních problémů, který si po letech práce na okraji společnosti uvědomuje, že by nebylo na škodu mít taky nějakou tu rodinu. A proto se téměř nepochopitelně upne na mladýho ztřeštěnýho zlodějíčka, kterého bere téměř jako syna. Zároveň řeší poslední případ, kerý mu má zajistit vysněný ostrov a odpočinek. A věta "Nazdar Koko." je nezapomenutelná. Kdyby to bylo natočeno před Čtyři vraždy stačí, drahoušku (odkaz zde), řekl bych, že zmíněná přezdívka je předobrazem k u nás téměř stejně legendární větě "My všichni jsme Gogo."(1.2.2006)
fantoci
Klasický francouzský kriminální film ze sedmdesátých let dvacátého století. Nijak se výrazně nevymiká z průměru své doby. Tak nějak jsem se v ději trochu neorientoval a ani jsem pořádně nevěděl kdo je kdo. Měl jsem chvílema pocit, že film byl natočen z důvodu, aby byl splněn nějaký plán. Film je okrášlený několika hvězdami francouizského filmu, což mu v celkovém hodnocení přidává bodík.(20.6.2006)