poster

Evangelion šin gekidžóban: Q

  • Japonsko

    ヱヴァンゲリヲン新劇場版: Q

  • Japonsko

    Evangelion shin gekijōban: Q

  • Japonsko

    Evangerion shin gekijôban: Kyu

  • USA

    Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo

Animovaný / Akční / Drama / Sci-Fi

Japonsko, 2012, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • mcb
    ***

    Přepálený mindfuck, který už nejenže neobohacuje původní vesmír, ale velmi násilně (ale také nesrozumitelně) ho překopává. Animace, stejně jako žánrové přechody (od mecha rubanice, přes psychologické drama až po filosofickou meditaci), jsou skvostné, ale i tak třetí přídavek k Rebuild of Evangelion působí značně zmateným a nevyrovnaným dojmem. Jsem zvědav s čím přijdou tvůrci ve finále, které už samo o sobě má více konců než je zdrávo.(9.5.2013)

  • Radek.SCH
    **

    „Kaworu, vůbec nechápu o čem to mluvíš!” Tahle Shinjiho hláška z konce definuje celý film. Dějový vývoj žádný, vývoj postav žádný, osud nikoho z nich vás nezajimá, prostě NIC. A to jsem byl takový fanda původní série. Dneska už ani nevím proč. V podstatě onanie autora seriálu (kdo mu na to sakra mohl dát peníze?), o filmu jsem se dozvěděl až 3 měsíce po překladu titulků (oprávněně opomíjené). Takovou překombinovanost jsem neviděl od... no vlastně od posledního dvojdílu TV seriálu NGE (ať už původní verze, nebo vydupané mainstreamové vysvětlovačky). Zívačka. 40 %(23.7.2013)

  • Willynka
    ****

    Jako v případě originální série udělal Anno obrat o 180 stupňů přesně v polovině. Vzhledem k relativně krátké stopáži chápu, že spousta ostatních si myslí, že to šlo vymyslet lépe, nicméně já zklamaná nejsem. Je to opět mindfuck totálně rozbíjející původní vyznění příběhu, kdy si myslíte "vždyt se tam vlastně vůbec nic neděje, stroje versus monstra" a na konci zjistíte, že se na tu čtyřku opět těšíte jak malí. Bohužel jako u Endu to chce nejspíš čas, aby fanoušci toto ocenili. Animace je naprostá nádhera - to se nedá popsat, to chce vidět. Anno zároveň celkem nenásilně pozměnil (pravděpodobně, dle mého skromného názoru) některá nastolená pravidla ve svém EVA vesmíru a nyní nám servíruje nové stádium deprese. Kde dvojka byla chvilkami připitomněle barevná a tak nějak až moc teenage drama, tu opět dostává prostor čisté evangelionovské psycho, které důverně znám a miluji. Pro člověka neznalého původního seriálu a EoE to musí být slušný atmosférický lepák. Pokud mohla dostat druhá epizoda SW (což byla fakt totální sračka) čtyři *, tak toto jistě také.(3.5.2013)

  • dudo24
    **

    Určite najslabší diel zo všetkých troch. Problém bol v tom, že film nepracoval s tým, čo bolo nové ale dej ostal zameraný na klasického Shinjiho, ktorý sa celý film ľutoval. Tvorcovia mali k dispozícií štrnásť rokov vývoja postáv na ktorých mohli vybudovať dej, ale oni nám radšej ukazujú celý čas tú jedinú postavu ktorá sa nezmenila – vlastne dve keď počítam aj Rei. Rozhovory s Kaworu ma moc nebavili. A celkovo to bolo o ničom – nič sa nevyriešilo, nič sme sa nedozvedeli o postavách. Začiatok bol jednoznačne najlepší a potom to išlo dolu vodou.(24.10.2018)

  • ledzepfan
    *****

    No, a je vymalováno :D ....teda jasně, že ještě né úplně, ale protentokrát můžu zase jednou říct, že jsem měl hodinu a půl mozek ve ždímačce... Na férovku přiznám, že kdybych si těsně předtím náhodou nepustil opáčko 2.0 tak bych se absolutně nechytnul a ani tak to na konci nebylo bůhvíco světoborného :D ... Annova filmovoEvangelionovská mythologie je totiž tak vrstevnatá, symbolická, z velké části čistě osobní až soukromá, kdy vodítka k nalezení jednotlivých kousků obří skládačky jsou divákovi podávána po kapkách a navíc v sofistikované šifře, že jsem nakonec skončil tak, že jsem si za pomoci internetové, výkladové teorie a opakovaného přehrávání scén z 2.0 a 3.0 asi 2h dával do kupy informace, souvislosti a snažil se odhadnout jestli to co mi ve skládačce chybí je má nepozornost nebo materiál pro 4.0.. Nutno ale poznamenat, že přes veškerou náročnost pochopení všech souvislostí je pro připraveného(čerstvě nakoukat a nastudovat 1.0,2.0) a otevřeného (nebát se intuitivně interpretovat) diváka samotný děj vždy srozumitelný a aspoň v základní kostře toho co se zrovna na obrazovce děje se neztrácí...(2.3.2015)