Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aluska88
    ****

    Hodnocení Pojedeme k moři se zde nějakou dobu drželo v, pro český film, nezvykle vysokých číslech a já byla velmi zvědavá, jak se Jirkovi Mádlovi jeho režijní prvotina povedla. Zpočátku je to takové amatérské kamerové oťukávání, až jsem si říkala, kdy se začne dít něco... většího. A ono začne. Najednou se ocitáme uprostřed domácího násilí a jedno velké tajemství je na dosah svému objevení. Kamera malého Tomáše nám ukazuje, jak silné je jeho přátelství s kamarádem Harisem. Tak silné, že si ho nenechají vzít ani od žádné třídní krasavice. Mezitím Tomáš začíná přicházet na kloub jednomu tajemství, které mu však může zcela změnit život. Ono odhalení divák jistě brzy vytuší, jenže ono to má ještě jeden háček. Petr Šimčák si ve své roli vede výborně a rozhodně nepůsobí jako malý kluk, co neumí hrát, amatérismus nebyl znát:) Jiří Mádl dokázal do naší upadající filmografie vnést jemný závan čerstvého vzduchu a vůbec by nebylo na škodu, kdyby se tak dělo častěji a od více režisérů.(1.3.2015)

  • xxmartinxx
    **

    Upřímně řečeno vůbec nevím, jak se k tomu postavit. V první řadě ten film rozhodně nevypadá tak, jak by svůj film natočilo dítě a dětští herci se před kamerou nechovají tak, jak by se chovaly děti před kamerou (na youtube najdete dost důkazů), na druhou stranu je jasné, že dokonalého dojmu Mádl docílit ani nechtěl a některé záběry jsou zcela očividně mimo možnosti toho kluka (a doufám, že i záměrně mimo jeho myšlení, protože fakt nechci věřit tomu, že kluk aranžuje kameru pro zpomalené záběry sebe sama na pohřbu své milované babičky...). Na třetí stranu že nechtěl, vnáší ještě větší zmatek do toho, proč to vůbec dělá, na čtvrtou stranu to relativně funkčně omlouvá naivitu a plochost příběhu a na pátou stranu není důvod, proč by tahle nedůsledná a nejasná omluva měla něco omlouvat. Prostě mám pocit, že Mádl svou myšlenku moc nedomyslel a nasekal film vnitřně zcela nesoudržný, protiřečící si - prostě bordel. 2 a 1/2(5.1.2015)

  • Slartibarkfast
    ****

    Sonda do rodinného života prostřednictvím kamery zvídavého Tomáše, který se chce stát v budoucnu režisérem. Ve svém prvním filmu však zachytí víc, než původně zamýšlel. Velmi slušný režijní debut nadějného Mádla, který si tímto u mne celkem vylepšil reputaci. Práce s dětskými herci byla v dřívějších dobách československé kinematografie téměř rutinou, a proto jsem rád, že vznikl takto citlivý a hloubavý film, kterým po dlouhé době pracuje v podobném stylu, ač je rozhodně více k zamyšlení a v některých momentech dramatičtější, než dobrodružné výpravy z dětských filmů minulého století. Původně jsem myslel a bál se, že dětské hvězdičky zastíní Ondra Vetchý, ale nestalo se, což je jen dobře. 80%(18.5.2014)

  • mat.ilda
    **

    Aha, takže to netočil Mádl, ale ten jedenáctiletý chytrolín, ju? ;-) Tak s klukem urychleně zpátky na fotbal (tam nemá šanci moc pokazit), nebo nám ještě v kině nejednou pěkně zatopí, ambice na to určitě má! Ne, vážně, vše nasvědčuje tomu, že se budu muset omezit pouze na filmy od Svěráka, já zas a znovu odmítám tu falešnou atmosféru, dějovou kostrbatost, dětské repliky tahající uši, výkony dospělých na půl plynu a zde navíc vrchol všeho - šmíráckou zápletku rozuzlenou slzopudným důvodem, proč že se to tedy nejezdí k moři - bože, ty zoufale natahované štráchy okolo tátovo super tajných úterků a čtvrtků nabraly takových obrátek, že kdyby si Vetchý někde v temném sklepení vyndal roubík a prohodil k ženě: "Přiveď Mrzáka", ani nemrknu... berte to jak chcete, třeba jako důkaz, že jsem vydržela až do konce. Dvě hvězdy - jedna proto, že na české filmy používám jiný metr (ten blahosklonnější, aby nebyla mýlka), druhá za zajímavý nápad, třebaže pohřbený realizací. Viděno během Challenge Tour 2015: 30 dní se světovou kinematografií(18.4.2015)

  • Enšpígl
    *****

    Dlouho jsem přemýšlel jestli na film Pojedeme k moři mám jít, protože Jirka Mádlo mě příliš nepřesvědčil ani lidsky ani herecky, ale nakonec jsem si řek, že každej by měl dostat šanci a rozhod jsem se udělat na tenhle film trek. A musím hned na začátku říct, že nelituju jediný minuty stravený u filmu ani jediný koruny investovaný do vstupenky. Jirkovi jako režisérovi bych vyčetl snad jen zbytečně dlouho scénu hopsání kluků pří západu sluníčka, jenže pochvala je mnohem větší, protože Jirkovi se podařilo dát do filmu užasnou atmosféru, skloubit dětský svět s dospělým, dal do filmu spoustu kreativních,hravých prvků a práce s dětskejma hercema se mu povedla na rovněž na výbornou. Pokud jde o Jirku jako scénaristu, tak tam nemám absolutně co vyčíst, příběh má ohromnou dynamiku, lehkost a finále, který umí na diváka zafoukat správným směrem. Pokud jde o herecký výkony, tak kluci byli vynikajcí, Lucie rovněž a Ondra si absolutium pokazil závěrečnou scénou, přišlo mě, že si s tou emoční scénou nevěděl příliš rady a tak to vyznívalo jako přehrávání i když Ondra má svůj herecký projev takto velmi často nastaven a mě se líbí, sem se nehodil, ale jinak i Ondra celou dobu hraje skvěle. Být opravdu maximálně objektivní dám 4*, ale protože českým filmařům nesmírně fandím, protože mě Jirka za 90 minut dokázal přesvědčit o svým talentu a protože je to vlastně jeho debut, dám do hodnocení i srdce a prásknu Mádlíkovi hvězdičkovou pěti palbu.(3.5.2014)

  • - Při natáčení nočních scén na sídlišti byla na filmaře několikrát zavolali policii. (Cheeker)

  • - „Vymyslel som tento príbeh, ktorý je taká nejaká mozaika rôznych vecí, ktoré som v živote zažil alebo ktoré som niekde počul. Netýka sa to mňa priamo. Nie je to autobiografické, aj keď sa mi to ľudia snažia podsúvať a čakajú, kedy to teda priznám,“ uviedol Jiří Mádl. (Zdroj: aktualne.sk)

  • - Zkřivená ruka, která na konci filmu chytne Tomáše (Petr Šimčák) za ruku, nepatří jeho nevlastnímu postiženému bratrovi, ale Jiřímu Mádlovi. (luxik007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace