Nastala chyba při přehrávání videa.
  • WillBlake
    ***

    Jakkoliv nemám problém ztotožnit se s tímhle nelichotivým textem, nemůžu říct, že by to byl úplně špatný film. Hra s kamerou mě přes veškeré mezery celkem bavila. Nepřenesl jsem se ale přes herecké projevy neherectví (nebo neherecké projevy herectví?) a hlavně bestiální scénář. Příště víc sociálního dramatu, míň dialogů poplatných českým kino-rodinám a budeme kamarádi.(28.1.2015)

  • castor
    ****

    Taxikář Miroslav Táborský výborný, ostatně jako celé osazenstvo. Přirozené, nekřečovité, uvolněné, jakoby nehrálo v tuzemském filmu. Jiřího Mádla to vždycky táhlo za kameru. Natočil výborný film, ve kterém si nehoní ego, nebýt pár pomrknutí na diváka, netušil by, kdo za kamerou stál. My ostatní víme, že někdo, kdo natočil jeden z nejosobitějších českých snímků posledních let. Svět kolem sebe za debutujícího režiséra zkoumá jedenáctiletý hrdina, který bez kamery neudělá ani ránu. Nastaví zajímavá pravidla a natočí film o sobě a svých blízkých, ambicích, snech, starostech. Tepe to životem, není to triviální, není to trapné. A výtečně to střídá žánry. Zvraty jsou uvěřitelné, i temnější sekvence (nevybíravé chování kamarádova otce) mají svou sílu. Herci výrazně potěší, hravost Mádla také. Kolegové-režiséři-scénáristé – učte se!! Sofistikovaní rádobykritici – umyjte si mastnou hlavu a zkuste někomu občas držet palec!!(21.1.2015)

  • POMO
    ****

    Celý čas premýšľate kam to smeruje a hľadáte toho motor, a nakoniec odchádzate rozplynutí a dojatí. Čoby scénáristický a režijný debut mladého herca, ktorého doteraz nikto nebral vážne, je Pojedeme k moři zjavenie. Malý český film, ktorý autorskou originalitou dosiahol svetovú úroveň. S malými prostriedkami, bez kalkulu, s túžbou vyrozprávať silný príbeh s autobiografickými prvkami.(11.4.2014)

  • Fr
    *

    ,,TAK JÁ DÁM DO FILMU JAK KADÍŠ!…" /// Dva jedenáctiletý kámoši jak hrom (nerozdělí je ani ženská!), s pomocí kamery zaznamenávaj strasti, lásku, sex i něžnosti – tedy všechno, co (nejen) moderního puberťáka zajímá. Takže film pro puberťáky, kterej by mohl pobavit i ty starší (puberťáky). FILMOVEJ ZÁZRAK? Snad v přístupu. V pojetí? Ta krimi zápletka… a zatím co legendou opředená čarodějnice Blair zdrhá se staženým vocasem hluboko do lesů u Burkittsvilleu, tak já si to seru proti proudu a řeknu, co si myslím…: ,,viděl jsem hada srát, žábu bušit pěstí do skály, koně zvracet… a taky Pojedeme k moři. Ovšem když to srovnám s tím vejletem na Kokořín… Já na to umění moc nejsu. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem v puberťě a ošatka s píčovinama je prázdná. 2.) Přemejšlím, jestli synkovi koupit kameru. 3.) Protože každej by chtěl bydlet v Českých Budějovicích! /// PŘÍBĚH * HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne(3.12.2014)

  • Ampi
    ****

    Během srpna jsem viděl na palubě žlutého autobusu regiojetu český film Jiřího Mádla, který je možná lepší režisér než herec. Není moc celovečerních filmu viděno dětským, chlapeckým pohledem. Je hezké, že si režisér vybral své rodné České Budějovice za dějiště filmu. Některé části filmu mne rozesmály a jiné mne dojaly, že jsem uronil slzu, tedy slzy. Především dětští představitelé, ale i dospělí jsou dost herecky kvalitní. Nedostatky kamery jsou účelné, protože to točí malý kluk. Chytré.(16.9.2019)

  • - Zkřivená ruka, která na konci filmu chytne Tomáše (Petr Šimčák) za ruku, nepatří jeho nevlastnímu postiženému bratrovi, ale Jiřímu Mádlovi. (luxik007)

  • - Scény na základní školy se natáčely ve škole, do které chodil režisér Jiří Mádl. (morgos)

  • - Ze začátku natáčení měl štáb k dispozici pouze jednu baterku do DSLR Nikon D4. Aby jim celý den vydržela v provozu, museli "kameru" ke konci směny občas vypínat, někdy i dát na chvíli na nabíječku. Po deseti dnech dostali druhou, a tím se problém vyřešil. (Cheeker)