Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtrnáctiletá fashion bloggerka Viktorie si musí po smrti matky vybrat, zda žít v dětském domově nebo na malé vesnici s otcem, kterého nikdy neviděla. Venkovské prostředí na ni zpočátku působí jako zoo plné exotů, kteří jsou sice zajímavou náplní pro její blog, ale žít se s nimi nedá. Její otec navíc úspěšně vzdoruje všem pokusům o převýchovu a raději se věnuje své praxi zvěrolékaře a poklidnému popíjení s kamarády. Do rodinného souboje je postupně zatažena celá vesnice i sociální pracovnice, která hrozí násilným rozdělením nově vzniklé rodiny. A to právě ve chvíli, kdy Viktorie kromě vztahu k otci nachází i první lásku... (Indigo Film)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (269)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Ze začátku je to naprosto nesnesitelný film, snad i proto, že představitelka hlavní role je v tom, co předvádí, tak přesná, tak otřesná, tak příšerná. Těžko říct, jestli je jen tak dobrá, ale nemyslím si, proměnu, která byla naprosto nezbytná, jsem jí nevěřil, ale sem tam se tu objevil i vtip, jemuž se dalo zasmát. Jinak celkem tragické a hlavně místy hodně špatné postavy. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Lukáš Latinák spojuje svou přítomností dva filmy posledních let, trpící stejným problémem - mají některá výborně fungující místa, ale jako celek jsou takové rozpačité, protože to dobré je prokládáno laciností, blbostí a lajdáctvím. A to nemluvím o tom, že pokud jste měli tak jako já tu čest dnes při TV premiéře na Primě, tak jste tímto filmem, respektive product placementem vkládaným v blocích jménem reklamy (a sdělení sponzorů pořadu;)) do vlastního filmového product placementu (Nike, Nike, NIKE), strávili místo 105 minut minut 150, což zážitku rozhodně neprospívá. Ale i v běžné stopáži a rytmu byste si museli všimnout, že spousta věcí v Andílkovi by se rozhodně nemohla stát nebo dít tak, jak se stala nebo udála (problematika dotací je tu asi stejně sofistikovaná jako zadávání veřejných zakázek na stavební práce v Bořkovi Stavitelovi, o obecním referendu ani nemluvě:)), a určité věci jsou zase naprosto nepochopitelné (třeba ty umělé řasy, nebo to, o čem tak asi celý ten rok fashion blogerka na vesnici fashion blogovala...nebo proč je Kateřina Herčíková pořád označována za herečku...). Anna Kadeřávková ve svých sedmnácti-až-osmnácti může hrát čtrnáctku/patnáctku, a klíčové je, že tuto stylizaci zvládá, a především, že i HRÁT umí. Bohužel jakkoliv hashtagování v obrazu koresponduje se stylem komunikace dnešní mládeže (a odráží i kvality jejího obsahu, ehm), přeskočení od nejvyhrocenějšího momentu vztahu otec-dcera o půl roku vperjod, aniž by se jakkoliv vysvětlilo, co se stalo, a jak se naplnilo řečené, to je prostě chyba k nepřehlédnutí. K nepřehlédnutí jsou naštěstí i výborní přihrávači a komici, za které tu jsou Miroslav Vladyka, Miloš Knor a do určité míry i Petr Jablonský. Prve zmíněný Lukáš Latinák je jenom dementní ochotnickou karikaturou, ale to může mít něco společného s tím, že hraje manžela vesnicky fiflenoidní Kateřiny Herčíkové, a tudíž by to pak byl personifikační majstrštyk:) Každopádně vzato globálně - Andílek Na Nervy se dá hodnotit různě. Můžeme si říkat, co je prvoplánové, co je záměrně zobrazováno v hrubých rysech, a jak to dobře plní v líčení čehosi divákovi svůj účel, anebo to pojmout tak, že to naznačuje nějaké směřování, ale je to naprosto nezvládnuté a soustředí se jen na nejkřiklavější příklady, které vydává za trend, protože tvůrci prostě kontakt s generací hlavní hrdinky nemají, ale chtějí prostě natočit takovýhle v zásadě rodinný film. No... těm, co patří do druhé hodnotitelské skupiny, bych rád připomenul, že česká kinematografie dala v posledních letech v tomto ranku vzniknout daleko pochybnějším věcem a dokonce i pár zrůdnostem - viz třeba Můj Vysvlečenej Deník s Veronikou Kubařovou. A ve srovnání s tímhle materiálem nabízí Andílek Na Nervy vynikající pokoukání. Což ovšem neznamená, že jsem ochotný přehlížet ty především vztahově-vývojové díry a další nedostatky. Přesto ode mě 60% a nevylučuju, že za pár let bych se třeba mohl chtít podívat znovu. Jo a prý tam hraje taky nějaký Mišík. Asi má něco společného s Vladimírem, slavným to pěvcem. Dělám si legraci. Ale abych to moc neprodlužoval, řeknu jen jedno srovnání - pamatujete "mladého pana Stropnického" v Máji? Tak vedle toho je Adam Mišík Al Pacino. I když vypadá jako Damian Lewis s hárem mého nejmladšího bratra (které je samozřejmě démonicky cool... a shodou okolností stejné jako háro třetiny jeho vrstevníků;)). () (méně) (více)

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako bych koukal na levnější verzi Doktorů z počátků nebo jakéhokoliv podobného "vesnického" seriálu. Celé je to vyloženě televizní, jestli to šlo do kin, tak chudáci diváci. Mizerná výprava, a jako lokace stačil jeden statek, kde si filmaři asi užili hezké prázdniny. Bez nápadu, bez stylu, bez vtipu, s trapnými dialogy a hláškami a sociální pracovnicí, která kdoví proč je Slovenka (!) - kam se hrabe na Zubatou z Kolji! Řezníček zde hraje na půl plynu, nebo možná drží dokonce celou dobu nohu na spojce a jede na jedničku, je úplně bez života, povrchní je až hrůza. Celé to vlastně nejde hodnotit, protože film to není, spíš jeden díl televizního nekonečného seriálu. ()

blackrain 

všechny recenze uživatele

Rozmalzený spratek vs vesnice a hledání vlastní cesty k tatínkovi. Od začátku je jasné, kdo musí zákonitě vyhrát. Holčička nebyla pouze na nervy, ta potřebovala rovnou pár výchovných, aby se jí konečně v hlavě rozsvítilo. Já jsem kliďas, ale několikrát jsem se při sledování přistihla, že chci Viktorce pár fecek vrazit. Tenhle příběh je jednoduchoučky a šablonovitý. Jede podle stokrát ověřených ingrediencí. Nicméně, ta nafrněná husička byla ztvárněná naprosto přesně. Herecké obsazení dospělých herců mě potěšilo. Už jsem delší dobu nikde neviděla Petru Černockou. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

To to je takmer žumpa českej kinematografie. Bez príbehu, bez scenára, nevtipné až to bolí. Stačí si pozrieť herecké esá, ktoré sa v tomto snímku mihnú a nechápete, či to myslia vážne. Zo Slovenska pozvaná Elena Vacvalová, to je vrchol kastingového amatérstva. Kadeřávková by nebola herečkou ani v divadle pre mentálne postihnutých. O Hrachovcovej výkone hovorí už jej meno. Stačí, aby sa objavila na plátne dve sekundy a dostanete záchvat plynatosti. ()

Galerie (57)

Zajímavosti (9)

  • Dominika Myslivcová (Sabrina) musí ve filmu působit starším dojmem. Aby tvůrci tohoto efektu lépe docílili, nadabovala ji při postsynchronech René Slováčková. (funhouse)
  • Adam Mišík (Tomáš) se kvůli roli musel naučit řídit traktor. (ČSFD)
  • Anna Kadeřávková (Viktorie) na své instagramovém účtu prozradila, že během natáčení byla nemocná a některé scény natáčela v horečkách. [Zdroj: cervenykoberec.cz] (SONY_)

Reklama

Reklama