Režie:
Kurt HoffmannScénář:
Günter NeumannKamera:
Richard AngstHudba:
Franz GrotheHrají:
Liselotte Pulver, Harald Leipnitz, Vivi Bach, Hannelore Elsner, Paul Esser, Erich Fiedler, Monika Zinnenberg, Gila von Weitershausen, Klaus Schwarzkopf (více)Obsahy(1)
Poslední díl spessartské trilogie. Strašidla se vrací z vesmíru a přistávají u zámku, kde naleznou nešťastnou Anneliese (Liselette Pulver). Její snoubenec právě upřednostnil manévry před svazkem s ní. Strašidla nabídnou Anneliese svou raketu, aby ho mohla dohonit. Vinou nehody však putují časem, a ve všech dobách které navštíví, muži váhají mezi válkou a láskou k ženě. (Jezinka)
(více)Recenze (39)
Tak tady mě sice zklamaly nějaké písničky, ale nějaké si zpívám doteď. Mnohem víc mě zklamalo, že české televize vysílaly zřejmě zkrácenou verzi, nebo vystříhly jednu část. A teď SPOILER. Když v závěru filmu Anny (komteska) hledá strašidla, následně háže květinu plukovníku "Cak-cakovi", ten se usměje a je záběr, který se zvedá nad náměstí, dole můžeme vidět tři týpky zametající náměstí a kamera sklouzne na kostelní věž s hodinami. Tenhle film jsem však viděl v německé televizi a závěr se liší. Poté, co se "Cak-cak" usměje, tak se kamera pomalu zvedá od městské dlažby a my vidíme ty tři týpky, co zametají náměstí.... a vidíme jim do obličejů!!! A jsou to naše strašidla! Pak teprve je náhled na náměstí zeshora. Jen taková poznámka na okraj. ()
Je to sice už tak trochu vaření z vody, navíc s částečně novým obsazením, nicméně je tu stále ještě přítomno ono specifické spessartské fluidum pohodové zábavy, která nelpí na logice ani fyzikálních zákonech. Příběh je sice řídký a slouží spíše jako kostra pro několik variací téhož tématu v různých časech, ale na druhou stranu je to vše proloženo řadou vydařených, byť nijak třeskutých, vtípků (trubadůrská soutěž, pás cudnosti) a některých vůbec ne špatných písniček. Své kouzlo má i z dnešního pohledu úsměvná vize budoucnosti. ()
Je to dosť prekombinované, zbytočne naťahované a z celej trilógie najviac detinské. Neviem prečo v tých dobách, mal niekto vôbec nápad, týmto detským prístupom zvýrazniť túto sériu. Paradoxne v tej ére nežili zdegenerované náhražky ľudských bytostí, ale asi niekto z tvorcov tušil, že príde doba horšia, ako tá z roku 2067 z tohto filmu. ()
Třetí a závěrečný díl série. Ale už slabší. Ale co by byla trilogie bez třetího dílu. :) Ještě dodám k celé trilogii. Dabing se opravdu povedl a to se vším všudy a to myslím i s písněmi. To se málokdy umí. A tenkrát jsme to jako že vážně uměli. To byla doba, kdy strašidla byli Spessartu a dabing předčil originál: Mrazík ()
Za písničky, čtyři. Když slyšíte "Až zaťukám u dvířek tvých", "Rýnské víno" a další fláky, budete si zpívat spolu se Strašidly. Epizodičnost a směřování nikam ubíjí to, co v jedničce a ve dvojce slavilo úspěch, totiž příběh. Trojka je upřímně řečeno hodně velká kravina, ale režisér Žáček a sólisté z Karlína zachránili mnohé. ()
Galerie (18)
Photo © Constantin Film DE
Reklama