Režie:
Hugo GélinKamera:
Nicolas MassartHudba:
Rob SimonsenHrají:
Omar Sy, Clémence Poésy, Antoine Bertrand, Gloria Colston, Anna Cottis, Barrie Martin, Attila G. Kerekes, Ashley Walters, Clémentine Célarié, Alice David (více)Obsahy(1)
Vtipný a nonšalantní Samuel (Omar Sy) si užívá bezstarostný život na francouzské Riviéře. Jednoho dne ho však navštíví víkendový flirt Kristin (Clémence Poésy) a oznámí mu, že dítě, které drží v náručí, je jeho. Předá mu holčičku a uteče. Samuel vyráží s malou Glorií do Londýna, kde Kristin marně hledá. Nakonec mu nezbývá nic jiného než si najít práci a ve velkoměstě se usadit. Samuel se okouzlujícím způsobem pouští do výchovy malé Glorie. Během následujících osmi let se ukáže, že je nejen milující, ale i hodně netradiční táta. S humorem se vypořádává s nástrahami každodenního života osamělého Francouze v Londýně. Rodinná idylka se však záhy změní, když se zničehonic před jejich dveřmi objeví Kristin.... (Bohemia MP)
(více)Videa (14)
Recenze (364)
Francouzi umí natáčet dramata i komedie a jdou jim i žánrové směsice. I dva jsou rodina se veze spíše na vážné notě, ale obsahuje i nejeden humorný moment, o který se postaral především Antoine Bertrand coby Bernie. Škoda, že jsem viděl dabovanou verzi, protože tím zanikla anglicko-francouzská interakce mezi některými postavami, jež byla též zdrojem vtipu. Během prvních dvou třetin jsem si myslel, že dám filmu solidní tři hvězdy, ale v poslední třetině se to celé vyšvihlo o třídu výš a v závěru hráli tvůrci hodně na city - na což jsem jim však skočil i s navijákem. I dva jsou rodina není žánrově vyloženě komedie, u které by se člověk válel smíchy - je spíše humorně laděným příběhem otce a dcery, kteří se navzdory nejedné překážce snažili prožít svůj společný život naplno. ()
Francouzi se opět zaskvěli a takhle natočit dojemný i zábavný film umí natočit pouze oni. Dokážu si představit, co by s tímhle námětem a scénářem provedla americká produkce. Omar Sy si ve Francii zajistil díky Nedotknutelným přednostní místo ve filmech podobného ražení, všichni ostatní jej dobře doplňují a křehká a éterická Clémence Poésy se pro jednou pěkně vybarvila. Po delší době opět kvalitní film, v případě francouzské produkce je to z valné většiny sázka na jistotu. ()
Definitivně jeden z nejlepších,nejintenzivnějších a nejsilnějších filmů roku. Omar Sy po Nedotknutelných má další vynikající roli a dokazuje, že je jeden z nejvtipnějších černých herců vůbec. Hugo Gélin mu napsal opět roli šitou na míru a tentokrát místo nehybného seniora má na starosti malou holčičku, což je mi osobně bližší a celý film měl na mě obrovský dopad. Omar se vzdal svého života, aby své dceři věnoval vše- tedy splněný sen každého dítěte a myslím, že všichni se můžeme shodnout na tom, že otce jako on by chtěl mít každý. Nechybí vtipné momenty, napínavé momenty, momenty z filmového prostředí a dojemné scény, které především v závěrečných minutách dolují emoce tak silně, že mě oči štípou ještě dvě hodiny po skončení. Tak silně jsem neřval snad ještě u ničeho a přitom se o citovou vyďíračku nejedná. Neskutečný film a Francie opět v plné síle. 100% ()
Velmi pěkný i smutný film, Omar Sy mě přesvědčuje víc a víc jak je výborný herec, tahle role otce mu dobře pasovala, opět nezklamal člověk se zasmál kde to šlo, film vás provází chvílemi radosti, smutkem a několik zvratu do toho, blondýnu by sem chytl za vlasy a pověsil z nejvyššího patra že se vůbec odvážila ještě bojovat od dceru a když už to prohraje tak ještě test otcovství no nakonec zničila málem vše tak krásné, co bylo vytvořeno, jsem rád jak to dopadlo i když ona už neměla být koncem součástí. ()
Opravdu napůl rodinná komedie ze života jednoho hýřivého černocha, která umí rozesmát, ale i dojmout. Otcovská láska hadr. Nicméně abych neplýtval superlativy, je nutno podotknout, že film se nese v moderním duchu pocitové horské dráhy (nahoru a dolů), což ve výsledku film dělá predikovatelným a místy až umělým. ()
Reklama