poster

Nikdys nebyl

  • Velká Británie

    You Were Never Really Here

  • Francie

    A Beautiful Day

  • USA

    You Were Never Really Here

  • Slovensko

    Nikdy si tu nebol

  • Austrálie

    You Were Never Really Here

  • Nový Zéland

    You Were Never Really Here

Drama / Thriller / Mysteriózní

Velká Británie / Francie / USA, 2017, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EvilPhoEniX
    **

    Tématicky mi celkem blízké. Dětská prostituce, obchod s bílým masem, ale v tomhle filmu je vše tak fádně podáno, že nezaujme ani zchátralý Joaquin Phoenix, kterého mám obvykle rád. Vizuálně levný film, artově natočený, zajímavá kamera,násilí mimo záběr a hlavně nekončící nuda. Musíme si Promluvit o Kevinovi byla daleko lepší volba paní Ramsay. Tohle se nepovedlo. 35%(11.4.2018)

  • Asia_Power
    odpad!

    Film velmi podobný Taken, mistrovsky depresivní dílo, artový zážitek...To je jen pár zvratků, co vyblili v komentářích zdejší exprdi po zhlédnutí kolosální píčoviny, utahané nudy, nezáživné kokotiny a vůbec snímku na hovno - Nikdys neblil. Jó-á-kvík Fínyks, vyžranej jak prase, si během filmu trhá zuby kleštěma, dusí se igelitovým pytlem, zabodává nůž do země, topí se v rybníku nebo sní o tom, jak sám sobě prostřelí hlavu. U toho se tváří jako by ho trápily hemeroidy a někdo ho mocně nakopal do koulí. Ano, dámy a pánové, tohle je prosím jasný důkaz poslední doby, že čím debilnější postavu někdo hraje, tím má větší šanci na filmové ocenění. Za chvilku někdo dostane oskara nebo jinou cenu za to, že bude hodinu a půl urputně srát na hajzlu a místo papíru na utření prdele použije ruku. K tomu budou fidlat housle, přidá se tuna vypatlaných flashbacků, ze kterých se dozvíme píču a nakonec hlavní hrdina hajzl rozjebe kladivem, jako zde Jó-á-kvík rozjebává své oponenty, pokud možno mimo záznam. Film se bude jmenovat Nikdys nesral, bude celkově o hovně a režie spolu se scénářem by se mohla ujmout opět ta kráva Ramsayová. S točením a psaním sraček má už víc než bohatý zkušenosti. Všemocný Buddho, za co mě trestáš...Doporučuji všem co mají rádi totálně jeblé filmy jako třeba Neon Demon, The W(b)itch nebo Raw. Budete nadšení až k orgasmu !! Zblitek osazenstva ať se tomu vyhne, pokud nechcete ztratit 3/4 mozku.(20.4.2018)

  • JASON_X
    ***

    Po formální stránce zajímavá, ale po dějové poněkud zdlouhavá a bezpohlavní záležitost. Podle anotace by divák mohl málem soudit, že mu bude naservírována nějaká exploatačníní řežba, ale místo ní dostane jakýsi hybrid artového experimenťáku a psychologizujícího drámka. Násilné scény se cenzurují (=zobrazují jen nepřímo), zato můžeme většinu filmu detailně sledovat otylého a poněkud jebnutého Fénixe, kterak střídavě halucinuje a sype do sebe klepky, kterak bydlí se svou taktéž jebnutou matkou, nebo kterak pátrá po unesené lolitce (která je mimochodem nehezká a vypadá na osmnáct). Nejvíc jebnutá je ovšem zápletka o zkorumpovaných a pedofilních senátorech a guvernérech, doporučil bych paní rejžový, aby propříště radši točila nějaký vztahový slátaniny a vykašlala se na thrillery. Slabá třetí patří jen a pouze přesvědčivýmu Fénixovi, jinak slabota.(15.8.2018)

  • mcb
    ***

    Britská režisérka Lynne Ramsay pět let po znepokojivé mateřské zpovědi Musíme si promluvit o Kevinovi (2011) natočila další těžko zařaditelný a polarizující snímek. Nikdys nebyl můžeme označit za „artovou verzi Scorseseho Taxikáře“, což je samozřejmě zjednodušující, avšak nabízející snadný klíč k dekódování díla, která sice oplývá obdobnou zápletkou, nicméně je mnohem čitelněji ukotveno v konvencích uměleckých filmů. Zatímco je v prvních dvou třetinách kombinace brakového žánrového modelu a nespolehlivého vyprávění ještě ozvláštňována zdařilými elipsami (Ramsay zde nikdy neukáže pravou akci, jíž předchází dlouhá příprava), poslední třetina však sklouzává ke zbytečným artovým klišé, když začne autorka stírat hranici mezi fikcí a realitou a zbytek nechává na divákovi. Snímek byl na letošním festivalu v Cannes oceněn za nejlepšího herce (Joaquin Phoenix) a nejlepší scénář, přičemž druhé jmenované ocenění je při pohledu na nabitou soutěž přinejmenším sporné. Ve výsledku jde nanejvýš o stylisticky zajímavý snímek (spojení hudby a střihu) s chameleónským hereckým výkonem, za nímž však dalece zaostává banální braková vyprávěnka, zbytečně znejišťována autorčinou snahou o přesah.(17.3.2018)

  • alchac
    **

    No já vůl kolosální, na co jsem to jen zase vlezl? Ne, nejde o bojler a vyžvanění poslední padouchovy věty před intimním seznámením se jeho lebky s kladivem, to skutečně jenom já úpím nad promarněným časem a financemi, neboť ač se na mě Choakvénův xicht ponuře mračil i ze zdejších otravných reklam nonstop aspoň čtrnáct dní (což obvykle nevěstí nic dobrého), nedal jsem si domluvit a namísto exhibice prospektora měkkých tkání s kleštěmi a letlampou proklatě nízko, po jejímž zhlédnutí by proplešatělí zpocení padesátníci pálili své balóňáky a při náhlém setkání s truhlářem se zbaběle dusili pytlíky bonparů, jsem žel obdržel to, co se střízlivě dalo očekávat. Námět sice výtečný a perfektní pan Fénix je jako náruživý domácí kutil přesvědčivější než Přemek Podlaha (a jako stomatochirurg více než Lórenc Oliviér), nicméně veškerý svůdný potenciál byl v osmdesáti procentech stopáže vytrvale pohřbíván naprosto duchaprostou, ovšem o to více nabubřeleji ambicióznější (pročež ukrutně nesnesitelnou) artistickou onanií té ohyzdné Kaledoňanky.(7.3.2018)

  • - Film byl stále ve vývoji, když měl premiéru na filmovém festivalu v Cannes. (griph)

  • - Po premiéře na festivalu v Cannes následoval sedmiminutový potlesk. (MLazi)

  • - Hlavní natáčení se konalo v srpnu 2016 v New Yorku a okolí. (griph)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace