poster

Mladí zabijáci

  • USA

    Assassination Nation

  • Slovensko

    Mladí zabijáci

  • Austrálie

    Assassination Nation

  • Kanada

    Assassination Nation

  • Velká Británie

    Assassination Nation

Akční / Thriller / Mysteriózní / Komedie

USA, 2018, 103 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • C0r0ner
    *****

    Nic jsem nečekal, ale kurva! Kurva! To teda byla paráda, jaká se vidí jednou za dlouhou dobu. Nejenom že to je extrémně brutální výpověď o současné společnosti, ale navíc to má špičkový scénář (někomu ta skoro až absurdita bude určitě vadit, ale mně teda, kurva, ne), režii a kameru, kterou tvůrcům může závidět 99% slavnějších autorů a k tomu ještě perfektní soundtrack. Totální špička. 100%(16.12.2018)

  • 666Carnage
    ***

    Skoro se to tvářilo jako metafora k tomu jak svět dneska vypadá ale na konci to přepálili hodně feminismem. Jinak je film zajímavý teda první hodina dost pokulhává ale ta druhá najela dosti o ostra. Rozhodně nevím zda se může stát ta druhá polovina filmu ale ta první určitě jo. Takže lidi nebuďte idioti a neukládejte si fotky, sms atd co Vás můžou kompromitovat. 60%(24.2.2019)

  • Filmmaniak
    **

    Nečekejte akční thriller, jde totiž zejména o společenskou satiru o soukromí na internetu a o životě náctiletých Američanek na sociálních sítích, která by se ráda považovala za ostrou a kousavou, ale je přitom mělká asi jako fotky modelek na Instagramu, pózujících před zrcadlem. Prostřednictvím příběhu o pěti středoškolačkách na téma obětí internetových hackerů, kteří nabourávají online úložiště a vytahují privátní data uživatelů na veřejnost, nastavuje zrcadlo Americe a zhýrale oprsklému životnímu stylu její zpovykané mládeže, ale místo toho, aby jej kritizovala, tak jej podporuje a obhajuje. Snímek sice vrcholí v posledních patnácti minutách novodobým honem na čarodějnice (proto se děj odehrává v Salemu, mrk mrk), při němž konečně dojde na trochu akce, je ale potřeba se k němu prokousat více než hodinovou dialogovou expozicí, v níž jsou osmnáctileté hlavní hrdinky opakovaně představovány jako nesympatické a namyšlené cuchty s módním vkusem luxusních prostitutek, co všechno a všechny posílají někam, ale když si někdo dovolí poslat někam je, tak brečí a tváří se ublíženě. Tragédie pak spočívá v marné snaze filmu přesvědčit diváka, aby jim fandil. Za zmínku stojí místy docela nápaditá režie a kamera, pár hezky natočených scén (přepadení rodinného domu v jednom záběru) a trefně namířená kritika pokrytců, kteří odsuzují jiné lidi bez znalosti kontextu a argumentů, a přitom mají sami co skrývat. Postmoderní plochá zábava vizuálně odpovídající posledním dílům Očisty, kterou ocení hlavně ti, co se dokáží s jejími hrdinkami identifikovat.(11.10.2018)

  • Goldbeater
    ***

    Vážně se to rozhodně brát nedá. Sam Levinson jako by vykročil dvěma směry - v první půli nám předkládá mírné společensko-kritické drama utržené ze řetězu a v půli druhé se snaží o prvoplánový teenage grindhouse masakr, který se rozjede jednou velmi dobře natočenou scénou přepadení domu, ale poté se utopí v nelogických motivacích postav a nemohoucnosti to celé nějak odvážně, nekompromisně a hlavně smysluplně uzavřít, takže dostaneme jen přitrouble bezpečné nicneříkající zakončení. V tomto ohledu struktura snímku mírně selhává. Navíc nevyrovnanou snahou o společenskou satiru na jedné straně a lákání diváků na přímočarou brutalitu na straně druhé to celé podkopává samo sebe. Nicméně za pár na dnešní dobu odvážně vyřčených myšlenek v první půli a fakt, že mě to pozdě večer při unavě z jiných festivalových filmů dobře bavilo, se ještě přikláním k hodnocení nad 50%. [Sitges 2018](19.10.2018)

  • sedm.1
    *

    Rozhodně, rozhodně ne! Já si hned na úvod musím klást jednu zásadní otázku, o co tu tvůrcům vlastně šlo, co chtěli sdělit, co to mělo být? Sociálně-mediální kritika? Kritika společnosti? Nebo snad dokonce snaha o generační výpověď? A hned si i odpovím. Neptej se, protože je to úplně jedno, neboť jednak nic z toho tu stejně absolutně nefungovalo a jednak se to tvůrcům hned od prvních minutek celé tak sesypalo pod jejich neschopnými tvůrčími pacičkami, že dát ten film až do závěrečných titulků, na to musí mít divák už sakra velkou dávku trpělivosti a tolerance. Tento snímek mě zkrátka neoslovil skutečně vůbec ničím. Zápletka je možná originální, možná aktuální, zároveň ale i strašně naivní, prostinká a nepřesvědčivá, a její zpracování, a to jak styl odvyprávění, tak samotná vizuální podoba, jsou doslova odporné. Napětí jinak nepřítomno, atmosféra nefunkční, překvapení, či zvrat žádný, a nějaké ty dvě výraznější scény film rozhodně nezachraňují. Každopádně absolutním vrcholem celé této filmové blamáže je hrůzostrašný a nevkusný casting, hlavně tedy co se ústřední čtveřice hrdinek týče, neboť s partou tak nesympatických, odpudivých a příšerně hrajících hereček jsem se určitě ještě nikdy v žádném jiném filmu nesetkal, všechny jsem je od začátku upřímně nesnášel, srali mě a prostě byli děsivý jak jejich postavy, tak jejich představitelky, jednoduše katastrofa! Tento snímek si zkrátka nezaslouží nic jiného, než na něj nakydat co největší špínu, aby odradila co nejvíce diváků, je to odpudivý hnůj, zakopat a nenajít!(21.7.2019)

  • - Celosvětová premiéra proběhla 21. ledna 2018 na Sundance FF. (Stoka)