Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Seriál Ku'damm 59 je pokračováním úspěšné trilogie Ku'damm 56, ve které se režisér Sven Bohse vrací do Berlína pozdních 50. let minulého století. Sleduje příběh majitelky taneční školy "Galant" Cateriny Schöllackové a jejích tří dcer, Moniky, Evy a Helgy. Berlín 1959: Monika a Freddy si budují kariéru jako muzikanti a tanečníci. Jejich matka Caterina jim coby manažerka skýtá neustálou podporu a zároveň dohlíží na dodržování společenských konvencí. Helga se mezitím vyrovnává s Wolfgangovou homosexualitou a snaží se být dobrou matkou. Když ale zjistí, že je jí Wolfgang nevěrný, její láska i touha po středostavovském životě znovu procházejí tvrdou zkouškou. Manželství Evy a profesora Fassbendera je stále bezdětné a Eva není schopná dostát své roli profesorovy manželky. Když Moničiny životní i profesní plány ztroskotají, rozhodne se zajistit sobě i své dceři Dorli lepší budoucnost - a znovu všem obrátí život naruby. (Cinemax)

(více)

Recenze (22)

EastWicka 

všechny recenze uživatele

Jak píše má oblíbená hanagi, je to vlastně červená knihovna. Ale chvílemi potemněle červená, v níž cukrkandlové šatičky a lakovky zakrývají hluboké šrámy, rytmy rock'n'rollu jsou opojné a osvobozující a pokrytectví všudypřítomné... V telenovelové zkratce jsou tu skvěle zachyceny proměny, jimiž v 50. letech procházela německá společnost. Už se těším na 3. sérii "Tančírna ’63"! ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Konflikt medzi generáciami, nostalgia za minulosťou a konfrontácia komunistov a demokracie. Pohnutá doba, no pohnutejšie osudy mladých, ktorí nerozumejú starým a za tou svojou slobodou neváhajú ísť aj cez vzťahy so zadanými a ženatými, cez podvody, cez prostitúciu, ktorá má byť uvoľňujúca a skrze homo šaratenie v tráve. V podstate žiadny vzťah tu nefunguje. Samý problém a depresia. Pripadá to až tak, že v Nemecku 1959 bola rozvodovosť 120% alebo sa rozvádzali rovno v sobášnej sieni. ()

Reklama

Luxocculta 

všechny recenze uživatele

Předchozí série byla zajímavá i dozvuky temné minulosti Německa a Němců. Tady se témata až na drobné výjimky zredukovala pouze na vztahové věci, které by se daly zasadit do "jakékoli" jiné země nebo doby. Nevyužití potenciálu daného místa a doby a scénaristické sklouznutí na zcela obyčejnou a někdy až absurdní rovinu, dělá z hodiny a půl dlouhých dílů menší utrpení, které jsem si přál mít rychle za sebou. 55 % ()

Mlle 

všechny recenze uživatele

Každá „dvojka“ je reakcí na enormní divácký úspěch jedničky, což s sebou – bohužel – nese mnohé nástrahy. Málokterý tvůrčí tým jim umí čelit se ctí. A tak se ve dvojce smějeme už trochu křečovitě, zápletky i kulisy jsou vyumělkované, řada záběrů a dialogů nepřichází s autentickým nápadem, ale marketingem s modlou diváka, jehož ikona visí před kamerou a ta se otáčí podle ní: Bude se mu to líbit? Co řekne na tohle? Nezklame ho tahle věta? A co by chtěl vidět tady? Jaká by to přece byla katastrofa, kdyby se namlsal jedničkou a u dvojky by se nudil! A tak je většinou dvojka kýčovitější a trapnější, postrádá autenticitu. Potlačená spontánnost umrtví dobrý záměr. Tvorba na efekt kane z lecjaké osnovy jako tuhé mazivo. Neobvykle profesionální provedení a především dechberoucí kreativita zkušenosti Annette Hess drží téma nad vodou. Komediální thriller z rodinného prostředí, vsazený do uhrančivé komplexnosti poválečných psychologických problémů, ale přece jen sklouzává do středoproudého melodramatu o dědičnosti (špatných a čím dál tím méně sympatických) vlastností a přejímání rodinných vzorců chování. Tak si počkejme, co ve trojce! ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Od předchozí série, která řešila i dobový kontext, se seriál přesunul pouze do úrovně vztahové, čili mohl by se odehrávat kdykoliv a kdekoliv. O rozdělení Berlína svědčí pouze homosexuální vztah právníků z obou stran města. Asi se budu muset začít více věnovat animované tvorbě, než i tam pronikne potřeba v každém filmu zobrazovat hluboké francouzské polibky dvou mužů. ()

Galerie (47)

Reklama

Reklama