poster

Upgrade

  • Austrálie

    Upgrade

  • Austrálie

    Stem

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Upgrade

  • Velká Británie

    Upgrade

  • Nový Zéland

    Upgrade

Akční / Thriller / Sci-Fi / Horor

Austrálie, 2018, 100 min

Režie:

Leigh Whannell

Scénář:

Leigh Whannell

Kamera:

Stefan Duscio

Hudba:

Jed Palmer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EvilPhoEniX
    ****

    Nekompromisní akční mayhem orgasm! Leigh Whannell scénarista Insidiousů a Sawu zkouší po druhé režii a dopadlo to výborně. Logan Marshall-Green, který má Tom Hardy Vibe v hlavní roli exceluje a divák mu fandí celý film. Po dlouhé době opravdu originální snímek, kterému jsem doposud neviděl nic podobné a akční scény jsou jeden vysoký highlight, kde se nešetří krví ani násilím. Zkombinovat můj oblíbený subžánr Revenge v high-tech kabátku byla skvělá volba a výborně to filmu sluší. Potěší i souboje ( Final fight mazec) či samotné rozuzlení pokládám za uspokojivé taktéž. Byť o horor se tentokrát téměř vůbec nejedná, je to solidní Akční/Scifi/ Revenge Thriller a to je kolikrát i víc. 85%(14.8.2018)

  • Cappuccino
    ***

    Upgrade bol pre mňa "len" zábavnou prehliadkou svižnej akcie s celkom originálnym nápadom, ktorý však (aspoň z môjho uhľa pohľadu) padal na svojej jednoduchosti. Záver sa síce snažil o akúsi zložitejšiu zápletku, ale väčšinu času som už vopred vedel odhadnúť, kam Greyove kroky povedú. Škoda. Podľa hodnotení som čakal príjemnejšie prekvapenie.(16.9.2018)

  • Marigold
    ****

    Nejlepší metoda na pomstu? Zapojit vnitřní automat a bypassovat svědomí. Vizuálně i zvukově suverénní dílo, které v první polovině sem tam trochu zavání mechanickou hříčkou, ale nakonec rozpojí pochyby. Krvavý a realistický cyberpunk chytře pracující s minimalistickou výpravou a zkresleným snímáním i zvukovou stopou, která ve mně probouzí vzpomínky na Deus Ex... instaluju! Ex Machina bez zbytečného chytrolínství, dobrá směs béčkového spádu a áčkových řešení.(31.8.2018)

  • kingik
    ****

    Sugestivní akční scifi jízda, kterou Leigh Whannell skutečně upgradoval z B kategorie. Copak o to, režírovat umí, jeho scénář ovšem vykazoval jakési naivní vibrace, na něž dával zapomenout perfektně obsazený Logan Marshall-Green, který do své kreace muže s tělesným handicapem dal tolik potřebný cit i (humorný) nadhled. Následky nové technologie vpravené do lidského organismu v podobě revolučního chipu se speciálními funkcemi komunikace s jeho nositelem mně nepřišly až tak inovativní, kdyby k nim režisér nepřistoupil po svém a stylově. Nejvíc mě fascinoval uplatněný novodobý styl kontaktních bitek. Film má nezanedbatelný detektivní ráz. Pátrá se totiž po vrazích přítelkyně hlavního hrdiny. A můžete se těšit na pikantní krvavost i hezký, barevně vyvedený vizuál. Oproti tomu výpravnost není nikterak okázalá, pár záběrů města budoucnosti z ptačí perspektivy asi nikomu nepodlomí kolena. Závěr je dopředu čitelný, ne úplně doladěný. Herec v roli vědce byl snad nalezen v gay klubu, byl otřesný. Dobrý rytmus filmu ničemu nebrání, dokonce ani tomu si v dramatických okamžicích zavtipkovat na účet tvůrčího parťáka Jamese Wana, při troše pozornosti lze objevit jeho jméno na zvoncích domu, kam se hrdina ubírá. Béčkový nádech a určitá naivita, co prostě film má, může vadit, navíc se to celé moc komerčním sexappealem neholedbá. Festivalový ráz poměrně převyšuje nad klasickou kino podívanou. Nejsem tedy úplně přesvědčený o tom, že mé příští kroky do kina by zrovna vedly na tento film. Je tedy poněkud specifický ve svém žánrovém řazení a každý z něho neomdlí úžasem. 7/10(8.9.2018)

  • xxmartinxx
    **

    Od filmu, co má hodnocení prakticky ode všech čtyři hvězdičky, čekám určitou nekonfliktní "nezpochybnitelnou" kvalitu, proto jsem byl celkem překvapený, jak špatně je tenhle film natočený jak mizernou má kameru (ve chvílích, kdy má vypadat "normálně", ty gimmicky byly celkem fajn - ale gimmicky jsou vždycky fajn), jak špatné je vedení herců (někdy se z záběru do záběru absolutně mění nejen mimika, ale i nálada a celkový tón, scénář podepřený nejstupidnějšími onelinery historie nepomáhá), jak nevýrazný je design futuristického světa. Technofobický příběh připomíná slabší díly Black Mirror a upřímně řečeno jsem prvních dvacet minut čekal, že to, jak strašně špatně a nemotorně ten film vypadá a je vyprávěn, se stane samo o sobě součástí děje, protože špatnost některých věcí hraničí s parodií (když se hrdina "o tři měsíce později" objeví s půlročním plnovousem, tak jsem se smál nahlas), ale zdá se, že je to tak dementní smrtelně vážně. Zvraty na konci průhledný od prvního okamžiku. Všechno blbě víceméně.(4.9.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace