Dagmar Havlová (E04) (epizoda)

Povídkový / Komedie / Drama

Česko, 2012, 1 h 14 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • quixote
    **

    První příběh byl příliš předvídatelný, druhý zoufale nepůvodní (něco takového jsme už viděli mockrát a lépe zvládnuté) a třetí scénáristicky totálně nedotažený až rozplizlý. Dagmar Havlová se evidentně snažila, ale místy jí z toho vyšla nepříjemná křeč, autentického a spontánního herectví, které jsme od ní znali z dřívějška, tu bylo jen minimum. Zakopaný pes bude hlavně ve scénáři,kterému chyběl původní nápad, a ve formátu. Hodnocení 67% je přehnané.(10.12.2012)

  • Tom_Lachtan
    ***

    Klára: Něco takhle emocionální bych ani ve snu nečekal a co je ještě překvapivější, že to funguje, od tohohle tématu jsem to na tak malé ploše nečekal, v nějakém zvrhlejším anime o xy dílech možná, ale tady... Nu, velmi dobré, velmi dobré... Ale co já se vlastně divím? Vždyť to točil Jirka Strach! Tony: Nudnější povídka, která stojí jen a pouze na hercích a titulní Dagmar tu naštěstí kontruje Michal Novotný, který i přes štěněčí výrazy dokáže hrát, škoda nudnější zápletky. ´Tereza: klavír, klavír, klavír.. Nulová pointa, celá povídka jenom rozhodí kostky, ale figurkou netáhne ani jednou. Závěr: první povídka jasně nejlepší, ostatní bohužel hrozně strácí na scénáří, jako počest madame Dagmar to ale docela funguje, troufám si tvrdit.(15.6.2014)

  • patrikus
    ***

    Luxusní televizní záležitost... Místy slabší scénář obohacuje skvělá režie a samozřejmě dobří herci v čele s Dagmar. Ondřejova hudba tradiční, průměrná, ale zato nevyčnívající a zapadající do příběhu.... Jen ten mladý Donutil mi nějak nesedí, herecky mne zatím v žádné roli nepřesvědčil, že je syn svého otce...(10.12.2012)

  • Kimon
    **

    Afektované, upjaté, studené, odtažité, místy nadmíru hysterické. Nebyl to Strach, koho jsem se obával, zalekl jsem se těch nelaskavých, neúprosných, zlostných a ledových hereckých očí, které probodávaly diváka skrz televizní obrazovku až do jeho domova. Místy jsem se na pohovce !! probodnut zlýma očima !! doslova krčil. S odchodem Václava Havla do politického ústraní a následně i do jiného světa vymizela z lidiček naší země laskavost, upřímnost, obětavost., ... prostě všechny pozitivní charakterové vlastnosti. Dnes vládne bezohlednost, chamtivost, závist, zlost a sobectví spolu v ruce s celkovým morálním úpadkem. Prostě taková ta dnešní doba nečasu. A některé z těchto aspektů se v tomto režisérsky skvěle natočeném snímku jakoby zrcadlí. Těch špatných příkladů v praktickém životě máme kolem sebe více než dost a proto jsem poněkud rozladěn tím, že mi nabízí ČT1 nedělní kulturní vyžití v tomtéž stylu, dokonce nyní v předvánočním čase. Copak už v našich životech není žádných pozitivních příkladů, ze kterých by se dalo čerpat při tvorbě filmového scénáře? Nepotřebuji pohádky, pouze psychické povzbuzení v té dnešní nemorální době. Mít jen alespoň pocit, že ne všechno už je definitivně zničeno (Klára - vztah otce a syna), zkorumpováno a zneužito (Tony Bránová) či promarněno (Tereza). O co větší potěšení bylo pro mě sledovat umění opravdu herecké hvězdy Jany Hlaváčové v cyklu Setkání s hvězdou, o to větší bylo mé zklamání z Dagmar Havlové v oněch nesympatických rolích. Rád bych ji jednou také viděl v pozitivnějších rolích, např. komediích, které tak úspěšně kdysi točila. Zvládla by to vůbec ještě?(10.12.2012)

  • Marthos
    **

    Tři portréty žen, vyrovnávajících se každá jiným způsobem nepřízni svého lidského osudu (zrazená manželka - bývalá filmová hvězda, nyní alkoholička - opuštěná klavíristka), byly jistě očekávanou výzvou pro Dagmar Havlovou, přestože celku schází určitá forma a hlubší přesah. Sóla titulní představitelky jsou deformována především mizerným scénářem, užívajícího tradiční filmová klišé a schémata. Nehledě na fakt, že jednotlivé zápletky nemají v rámci striktně vymezeného času šanci na sebelepší realizaci. Přesto lze případná další setkání Dagmar Havlovou očekávat jako návrat velké herečky, která má stále co nabídnout.(29.7.2014)

  • - V tretej poviedke chcela ísť Tereza (Dagmar Veškrnová-Havlová) s Tomášom (Ondřej Brzobohatý) do opery hlavným vchodom, ktorý bol však zamknutý, preto vošli služobným. V ďalšie scéne však Tereza už vybiehala z budovy hlavným vchodom a o chvíľu ním aj znova vošla. (ti88na)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace