Dagmar Havlová (E04) (epizoda)

Povídkový / Komedie / Drama

Česko, 2012, 1 h 14 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marthos
    **

    Tři portréty žen, vyrovnávajících se každá jiným způsobem nepřízni svého lidského osudu (zrazená manželka - bývalá filmová hvězda, nyní alkoholička - opuštěná klavíristka), byly jistě očekávanou výzvou pro Dagmar Havlovou, přestože celku schází určitá forma a hlubší přesah. Sóla titulní představitelky jsou deformována především mizerným scénářem, užívajícího tradiční filmová klišé a schémata. Nehledě na fakt, že jednotlivé zápletky nemají v rámci striktně vymezeného času šanci na sebelepší realizaci. Přesto lze případná další setkání Dagmar Havlovou očekávat jako návrat velké herečky, která má stále co nabídnout.(29.7.2014)

  • Kimon
    **

    Afektované, upjaté, studené, odtažité, místy nadmíru hysterické. Nebyl to Strach, koho jsem se obával, zalekl jsem se těch nelaskavých, neúprosných, zlostných a ledových hereckých očí, které probodávaly diváka skrz televizní obrazovku až do jeho domova. Místy jsem se na pohovce !! probodnut zlýma očima !! doslova krčil. S odchodem Václava Havla do politického ústraní a následně i do jiného světa vymizela z lidiček naší země laskavost, upřímnost, obětavost., ... prostě všechny pozitivní charakterové vlastnosti. Dnes vládne bezohlednost, chamtivost, závist, zlost a sobectví spolu v ruce s celkovým morálním úpadkem. Prostě taková ta dnešní doba nečasu. A některé z těchto aspektů se v tomto režisérsky skvěle natočeném snímku jakoby zrcadlí. Těch špatných příkladů v praktickém životě máme kolem sebe více než dost a proto jsem poněkud rozladěn tím, že mi nabízí ČT1 nedělní kulturní vyžití v tomtéž stylu, dokonce nyní v předvánočním čase. Copak už v našich životech není žádných pozitivních příkladů, ze kterých by se dalo čerpat při tvorbě filmového scénáře? Nepotřebuji pohádky, pouze psychické povzbuzení v té dnešní nemorální době. Mít jen alespoň pocit, že ne všechno už je definitivně zničeno (Klára - vztah otce a syna), zkorumpováno a zneužito (Tony Bránová) či promarněno (Tereza). O co větší potěšení bylo pro mě sledovat umění opravdu herecké hvězdy Jany Hlaváčové v cyklu Setkání s hvězdou, o to větší bylo mé zklamání z Dagmar Havlové v oněch nesympatických rolích. Rád bych ji jednou také viděl v pozitivnějších rolích, např. komediích, které tak úspěšně kdysi točila. Zvládla by to vůbec ještě?(10.12.2012)

  • Mbeast
    *

    To si doufám děláte srandu tady s tím hodnocením! Vždyť to bylo naprosto nekoukatelné. Kromě úplně debilních klišé (rozflákání auta?!?!) byly stupidní i scénáře jednotlivých příběhů. Herci, snad všichni do jednoho, příšerně přehrávali, v čele s Herečkou (H je velké záměrně) Dášou (u té jsme si na to přehrávání zvykli, takže nepřekvapí). No jestli to měl být nějaký tribut, tak už, prosím, další ne! Tu jednu hvězdu snad za Radoslava Brzobohatého...(10.12.2012)

  • Tosim
    ***

    První povídka je správně nabitá emocemi, ničí ji obyčejný závěr. Druhá povídka je obyčejná právě tím "bulvár je vůl", i když je to fakt, moc se neodvázala ani ona, ani Dagmar Havlová. Povídka třetí je jen tak lehce načrtnutá a na divácích je, aby si domýšleli, víc, než je zdrávo. Přesto je to pořád nadprůměr oproti 90% televizní tvorby. To chceš!(21.1.2013)

  • patrikus
    ***

    Luxusní televizní záležitost... Místy slabší scénář obohacuje skvělá režie a samozřejmě dobří herci v čele s Dagmar. Ondřejova hudba tradiční, průměrná, ale zato nevyčnívající a zapadající do příběhu.... Jen ten mladý Donutil mi nějak nesedí, herecky mne zatím v žádné roli nepřesvědčil, že je syn svého otce...(10.12.2012)

  • - V tretej poviedke chcela ísť Tereza (Dagmar Veškrnová-Havlová) s Tomášom (Ondřej Brzobohatý) do opery hlavným vchodom, ktorý bol však zamknutý, preto vošli služobným. V ďalšie scéne však Tereza už vybiehala z budovy hlavným vchodom a o chvíľu ním aj znova vošla. (ti88na)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace