Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladík se chce pomstít za své nešťastné dětství a spáchá zločin, což se mu zalíbí a stane se lupičem.  Svěží komedie o zločinu a bohatství Paříže vznikla pod vedením režiséra Louise Malle a vypráví o mladíkovi jménem Georges Randal (Jean-Paul Belmondo) žijícím v Paříži na přelomu 19. a 20. století, který má zdědit značné jmění. Ještě než však Georges peníze může spatřit, se jeho strýci, který má být ve skutečnosti jeho opatrovníkem, podaří celé jmění utratit. Georges je hluboce zamilován do své sestřenice Charlotte (Geneviève Bujold) a chce se s ní oženit, avšak jeho strýc již její ruku zaslíbil jinému muži, kterého Charlotte nemiluje. Georges je pochopitelně nadmíru rozhořčen a pojme plán ukrást zlotřilému strýci rodinné klenoty, určené pro Charlotte, brzy však zjišťuje, že role zločince mu přináší značné potěšení a začíná okrádat bohaté jako vyjádření protestu proti jejich způsobu života. Se stoupajícím bohatstvím však zjišťuje, že se stává příslušníkem třídy, jejímiž hodnotami sám tolik pohrdal. Mladý Belmondo si tak s chutí jemu vlastní zahrál ve vydařeném filmu s rysy komedie, thrilleru, akce a sociálního dramatu dotýkajícího se dokonce i existenciálních otázek, které však jen doplňují skvěle zachycenou atmosféru celého snímku. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (35)

mortak 

všechny recenze uživatele

Nihilistické podobenství o tom, že buržoazie okrádá proletariát, proletariát okrádá buržoazii, ženy okrádají jak buržoazii, tak proletariát, ale všichni se sklánějí před modlou jméném peníze a chtějí žít v přepychu. Socialismus vede k teroru (přítel z ostrovů) a při neustálém boji zemře duše daleko dříve než tělo. Nádherná scéna v herně odhaluje nesmyslnost socialistických teorií - jak proletariát, tak buržoazie se snaží získat peníze, nic víc. ()

MJMilan 

všechny recenze uživatele

Děj tohoto snímku je celkem zajímavý, pěkná zápletka, dobré téma, obsazení rovněž perfektní. Něco tu ale chybí ... prvních patnáct minut jsem nemohl najít co? Až posléze jsem si uvědomil, že Zloděj z Paříže nemá absolutně žádné hudební podbarvení a tím pádem se chvílemi stává fádním. To je asi hlavní věc, kterou bych tomuto filmu vytknul. ()

Reklama

B!shop 

všechny recenze uživatele

No tak tohle se zrovna dvakrat nepovedlo a to jsem se docela tesil. Kdyz si vezmu, jak si uzival Belmondo kradeni v Bezva finte, nic takovyho se tu vubec nekona. Film jednak neni komedie, ale hlavne je Belmondo proste obycejnej zlodej, kterej se tvari unudene, vzdycky nekam vpadne, co muze rozmlati a pak zdrhne. Vubec proste nekrade s nejakym sarmem a eleganci. Coz spolu s tim, ze se celej film lehce tahne, dava docela smrtelnou kombinaci. Jediny, co se povedlo, je atmosfera a kostymy prelomu stoleti. ()

noriaki 

všechny recenze uživatele

Skvělé sociální drama z přelomu 19 a 20. století s neobvyklým J-P Belmondem. Celý film existuje ve zvláštní bezdějovosti, je pouze sledem zlodějských scének volně pospojovaných osudem různých ženštin, které se točí okolo hlavního hrdiny. Ale vůbec to nevadí, atmosféra funguje a příběh si i přes svou zdánlivou jednotvárnost dokáže vynutit pozornost. V kombinaci s dlouhou stopáží tak působí že by se na něho snad dalo dívat věčně. ()

sud 

všechny recenze uživatele

Nevím jak to mám pořádně říct, ale já se u toho tak nudil, že se mi až chtělo spát. Vyprávění příběhu je strašně odtažité, o postavy jsem se nedokázal bát, ani se do toho vcítit. Ani Jean-Paul Belmondo s neslušivým mrožákem se očividně necítil jako ryba ve vodě, ale i tak je největším tahounem. Pokud se na film chcete podívat, klidně tak udělejte, ale spíše ze zvědavosti, či snad v případě, že kompletujete Belmondovu filmografii. Kdybyste jej prošvihli, nic moc se nestane. 40%. ()

Galerie (55)

Reklama

Reklama