Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pishin
    *****

    V prvnich 10 minutach jsem si rikal ze tu basnickou mluvu neskousnu ale behem dalsich chvil na vse pozapomel a uzival si klidneho leta na plovarne s mistrem Důrou jeho zenou a jijich dvema prateli do doby nez vse narusi prijezdem kocovny kouzelnik Arnostek s krasnou asistenkou, ktera vsechny okouzli a postarsi pani se zacnou predhanet aby mohli stravit alespon chvilku o samote se slicnou asistentkou Annou. Jak vse dopadne se nechte prekvapit. Prijemna podivana.(4.7.2006)

  • Šandík
    *****

    Krásný film, byť i tady Menzel spíše zlehčuje závažnost předlohy, což není na škodu, ale do jisté míry vytváří autonomní děj a vlasní (pravda, velmi poetickou) interpretaci předlohy. Poetická atmosféra často vzniká vlastně volným nakládáním s předlohou, nebot právě nekorespondence mezi Vančurovými slovy a Menzelovým obrazem vytváří onen prostor pro poetickou nadsázku. Zároveň ale může způsobit to, že člověku pro samé ulpívání na poetických a úsměvných detailech unikne vlastní sdělení celého příběhu, což by byla nepochybně škoda...(1.11.2006)

  • Anderton
    ***

    Tento spôsob českej novej vlny sa m zdá akosi nešťastným....Traja nadržaní starí býci filozofujú pri vode nad nesmrtelnosťou chrústa, aby sa všetci zbláznili do krásnej cirkusantky, ktorá išla náhodou okolo so svojim majstrom. Spôsob poetických rozpráv týchto chlapíkov a celého ich okolia vo mne nevzbudil záujem hľadať v nich nejaký skrytý význam, alebo politickú alegóriu, ako v niektorých iných projektoch českej novej vlny, ktoré sú na prvý pohľad oveľa menej divácky atraktívne. S Menzelom hold nie som naladený na spoločnú umeleckú vlnu a to aj napriek tomu, že mám všetky nové a kadejaké iné kinematografické vlny rád. Vačšinou s tým nič neurobia ani české herecké špičky.(12.10.2013)

  • NinadeL
    ***

    „Na tento chrám se kdysi nadávalo velmi urputně, neboť jej stavěl hýsek, který měl dosti drzosti, aby pozměnil půdorys proti pravidlu. Znali jsme tohoto stavitele a můžeme říci, že se nám líbil jakkoli byl poněkud prostopášný.“ aneb co se nám to vlastně urodilo po té, co měl Menzel za sebou Ostře sledované vlaky a nebyl nijak zvlášť nadšený, že by měl hned zase točit? Takto prakticky mimochodem se nám zrodil celkem rozkošný Vančurův přepis, který je překrásný svou bohatou češtinou, atypický v užití barvy v roce 1967 a přinášející na plátna kin čerstvé půvaby Jany Preissové, tehdy ještě Drchalové. Není to sice tak uvolněné a fajn jako Menzel ve spojení s Hrabalem, jako například v Postřižinách, ale ta moudra pronášená Brodským, Hrušínským nebo Myslíkovou jsou absolutní. To pak mohu zamhouřit oka i nad Řehákovým natrženým uchem. „Je dobře míti veselou přítelkyni, znám to. Jejich ouška a jejich tlamičky jsou malé a růžové. Pravím, že to znám, avšak čas míjí a věci se zapomínají.“(16.11.2014)

  • Dzeyna
    ****

    Tento způsob léta zdá s mi poněkud nešťastným .... to vyjadřuje celý děj, ale rozhodně ne jeho provedení, to nešťastné rozhodně není. Je zde vtip, nevěra, láska, kouzla a léto, co víc si přát. Navíc výborní herci a skvělé texty, které zaujmou. Ale musím uznat, že divadelní představení je ještě o stupeň lepší než to filmové.(23.4.2012)

  • - Na rolu abbého Rocha režisér počítal s Josefom Bláhom(Zdroj: instinkt.tyden.cz) (Raccoon.city)

  • - Roli, kterou ve filmu ztvárnil František Řehák, měl původně hrát Josef Somr. (Rugero)

  • - Kameraman Jaromír Šofr sa počas nakrúcania exteriérov do reportáže Mladého sveta vyjadril: "Režisér má osobitnú metódu, ktorou pracuje rekreačného rozptýlenia. Tá všetkým prospieva, ale kameramana ničí." (Zdroj: instinkt.tyden.cz) (Raccoon.city)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace