Reklama

Reklama

VOD (1)

Katherine Newbury je jedinou ženou, které se kdy povedlo po několik let moderovat úspěšnou večerní talkshow. Když je však označena za „ženu, která nenávidí ženy“, rozhodne se urychleně přijmout nezkušenou Molly, která je tak jedinou ženou mezi stávajícími scénáristy. Přijetí Molly možná přišlo pozdě. Hrůzu nahánějící Katherine totiž musí čelit nízké sledovanosti a rozhodnutí stanice nahradit ji za někoho sympatičtějšího, ideálně mladého muže. Molly je odhodlaná dokázat, že práci nezískala jen kvůli svému pohlaví a chce Katherine pomoci a oživit její talkshow a kariéru… Svými činy však docílí větších změn, než původně zamýšlela. (Falcon)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (67)

MoiJe 

všechny recenze uživatele

Tož nezasmiala som sa ani raz, ale poplakala som si. Pravdepodobne to bude tým, že Mindy je pre mňa jednoducho nevtipná. A že Thompson a Lithgow ma v minulosti rozplakali u mnoho krát, ich mimika, práca s hlasom a gestá sú... dokonalé. Plus plot bol dosť divný. Komička, ktorá je vraj perfekcionistka, ale ktorej zároveň už 10 rokov akoby nezáležalo na jej show. Miestnosť plná buď neschopných alebo komicky prudko nevyužitých scenáristov, ktorí sú vo filme asi len preto, aby ostatní mohli opakovať, že majú miestnosť plnú bielych mužov. A ukázali, ako je hlavná hrdinka zlá, keď ju nezaujímajú ich osobné životy a chce od nich nové vtipné nápady, lebo to je predsa katastrofa. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Nebolo to zlé, ale svojim charakterom mi to až príliš pripomínalo film The Intern, akurát prostredie módneho on-line shopu nahradilo zákulisie talkshow. Inak, to bolo do veľkej miery veľmi podobné, a dokonca mi to občas prišlo ako taká vykrádačka. Napokon bolo tým najlepším z celého filmu postava Molly Patel, ktorá mi tam prišla ako jediná vtipná. Ostatní boli akoby komparz a ani sa nečudujem, že si pani Newbury nepamätala ich mená. Keby som predtým nevidel The Intern, tak by sa mi to páčilo zrejme odosť viac. Takto je to kdesi na hranici 2 a 3 hviezd. ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele

Asi nejfeminističtější film roku.Thompsonová ví jak používat hlášky. Srdce filmu ale spočívá s párování podivného páru Dame Emma s Mindy Kaling.Late Night nabízí únik do světa měkkými hranami, jasných barev a jednoduchých zelení. Autorka scénáře, která zde i hraje a je i producentka Mindy Kalingová si zde napsala tak trochu autobigrafickou roli ne právě atraktivní Američanky indického původu, která se přesto prosadila v showbyznysu. V komedii Ďábel nosí Pradu bavily obě, povýšená Meryl Streepová i nemotorná Anne Hathawayová při své proměně z ošklivého kačátka. Kdežto Kalingová ve své roli Thompsonovou zásobuje vesměs jen obecnými ušlechtilými poučkami – a hlavně neumí hrát, což při jejich konfrontačních scénách vyloženě bije do očí. Nadto Late Night slibuje zábavu už proto, že se odehrává v zákulisí takzvané late night show, která by měla vtipem vyloženě hýřit. Nicméně většina žertů se bezzubě točí kolem politicky korektní rozmanitosti, tedy od tmavé ženy v prostředí nadutých bílých mužů, kteří si zabrali i dámské záchody, až po stesk, co si počne padesátnice v Hollywoodu, kterou chtějí před kamerou nahradit mladším a vulgárnějším kolegou, idolem sociálních sítí. Ještěže tu co pět minut zazní spasitelné „Nevzdávej to!“ Vedle Thompsonové, jejíž břitká ironie dává melodramatu alespoň trochu zralého nadhledu, zbývá jediný zajímavý prvek, totiž mechanismus výroby každodenní relace, na jejímž počátku stojí armáda scenáristů hledajících inspiraci v ranních novinách a na konci zářivá světla reflektorů ve studiu, kde předem připravené, probrané a zkrácené glosy hvězda předčítá. Jenže o profesní tajemství v Late Night tolik nejde, pokud se pomine snaha o zvýšení sledovanosti ve stylu „vyjdi s kamerou mezi lid“. Naopak sem autorka pašuje románky na pracovišti včetně skandálů a slz, které zápletku ještě rozdrobí. Celkově je to plochá až úmorná podívaná. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Zakončovací film 54. ročníku karlovarského festivalu. Chápu snahu nabídnout divákům po devítidenním maratonu náročných festivalových filmů něco odlehčeného, ale čeho je moc, toho je příliš. Americká komedie o polepšení nerudné hrdinky přesně podle šablony, v níž je pomalu více liberální agendy (doslovné, hlasité a otravně moralizující) než vtipu. Tohel nemělo na festivalu co dělat. #KVIFF2019 ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Některé nezdařené prvky jakoby naznačovaly, že se díváme na komedii. To však ani omylem. Vtip nebyl jediný a pokusy o ně chabé. Naopak převládalo spíš upachtěné drama o stárnoucí moderátorce, která se zuby nehty drží svého povážlivě se kývajícího křesla a nechce přijít o džob snů. Snad ji s tím pomáhá nedávno přijatá indická žena, která do doposud stoprocentně bílého a mužského kolektivu vnesla …. co vlastně? Všichni se tváří, že ona je tím svěžím větrem a studnicí nápadů, přitom holka vymyslí jeden vtip (údajně) a akorát prudí a řeší svoji kariéru a trochu i citový život. Takže nedává vůbec smysl, proč ji všichni najednou tak zbožňují, objímají, vyzdvihují do nebes a dokonce i dosud odtažitá moderátorka zjihne…. Nedává to žádný smysl, kromě toho, že film byl natočený jako podpora myšlenky, že kolektivy mají být různorodé co se týče pohlaví, preferencí i barev. S čímž třeba já osobně souhlasím, ale film téhle myšlence posloužil maximálně tak medvědí službou, protože ji nedokáže nijak obhájit, spíš ji ukazuje jako něco násilného a ve své podstatě neúspěšného. Pokusy upadající moderátorky o nové pojetí show jsou ubohé a podbízivé a spíš je celý výsledek smutný. Jakoby říkal, že o solidní novinařinu už nikdo nemá zájem, proto nemá cenu, a je dokonce na škodu, se snažit a raději vyjděme publiku vstříc tím, že jim dáme veselé rozhovory se slečnami, které čuchají k psímu zadku (a to doslova). _____ Snímek je zajímavý jedině tím, že ukazuje, jak mohutné zázemí má slavný moderátor a jak za zdánlivě vtipnou improvizací v night show stojí v bohatších zemích a televizích vždy početný kreativní tým. SHRNUTÍ: Labutí píseň hloubavější žurnalistiky a agitka o pestrobarevnosti. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (5)

  • Celosvětová premiéra proběhla 25. ledna 2019 na filmovém festivalu Sundance. (ČSFD)
  • Původně měl film režírovat Paul Feig, ale kvůli konfliktům s plánováním odešel. (ČSFD)

Reklama

Reklama