Reklama

Reklama

Late Night

  • Česko Late Night - Zpátky na výsluní (více)
Trailer 2

Katherine Newbury je jedinou ženou, které se kdy povedlo po několik let moderovat úspěšnou večerní talkshow. Když je však označena za „ženu, která nenávidí ženy“, rozhodne se urychleně přijmout nezkušenou Molly, která je tak jedinou ženou mezi stávajícími scénáristy. Přijetí Molly možná přišlo pozdě. Hrůzu nahánějící Katherine totiž musí čelit nízké sledovanosti a rozhodnutí stanice nahradit ji za někoho sympatičtějšího, ideálně mladého muže. Molly je odhodlaná dokázat, že práci nezískala jen kvůli svému pohlaví a chce Katherine pomoci a oživit její talkshow a kariéru… Svými činy však docílí větších změn, než původně zamýšlela. (Falcon)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (61)

silentname 

všechny recenze uživatele

"Late Night" je už len typickou americkou dramédiou presne nalinajkovanou podľa klasického konceptu. Nič viac, nič menej. Má to pár dobrých momentiek, ale k tomu sa dostaneme. V prvom rade musím povedať, že aj keď sama Mindy Kaling napísala scenár, tak si do toho pridala veľké množstvo typických barličiek a výsledne to nemôžem ohodnotiť ako zaujímavý film. Pretože mu chýba niečo, čím by sa zvýraznil od ostatných. Nasleduje to rovnakú cestu. Je to tak predvídateľné, že vieme presne čo sa stane. A jediné, čo to môže držať je humor filmu. Ktorý je na mňa trošku mix. Je tu niekoľko skvelých fórov potom, čo Katherine vystúpi pred publikom stand up komédie. A ako začne hovoriť sama o sebe to začne humor dvíhať. A potom sú tam scénky, kde ma Emma Thompson skutočne pobavila tým, ako to celé podala. No potom sú tam aj vtipy, ktoré moc nefungujú. A viem, že to nie je jednoznačná komédia. No problém je, že ja nechcem, aby sa film snažil byť vtipný.Chcem, aby v skutočnosti vtipný aj bol. A je to občas dobré, občas nie moc dobré. Jediné čo filmu aspoň trošku dám mimo klišé zóny je fakt, že tu nemáme nejakú reálnu love story. To je celkom niečo nové. Niečo sa tu deje, ale jednoznačne to povedané nebude a ani nebude žiadna veľká pusa na záver filmu. Všetko ostatné ale patrí do klišé zóny. Plusy filmu? Ako som povedal, Emma Thompson tu má dobré momentky. Katherinino manželstvo je veľmi prirodzené (hoci tam musíme mať jednu násilnú momentku pri konci ako konflikt) a Thompson s Lithgowom ladia veľmi dobre. Ako postava sa mi Molly celkom páči. Myslím si, že má v sebe dostatok šarmu a optimizmu, ktorý mám rád. A v tomto smere Mindy Kaling ako herečka podala aj skvelý výkon. Herecké výkony sú samé o sebe okey a réžia je celkom fungujúca, no film potreboval lepší scenár, ktorý by nešiel tradičnými cestami. Chcelo to niečo viac a niečo inovatívnejšie. Hodnotenie: C+ ()

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

Šablónovitá jednohubka, ktorá neurazí, naopak má (hlavne v prvej tretine) množstvo skvelých momentov, za väčšinu ktorých môže fantastická Emma Thompson. Bohužiaľ scenár vyzerá ako prvý draft, ktorý bol narýchlo posunutý do produkcie. Aj keď divák neočakáva žiadne prekvapenia, lebo tento príbeh sme videli už desiatky ak nie stovky krát, jednotlivé okamihy, ktoré majú zapadnúť do mozaiky, často pôsobia ako narýchlo zbúchaná vata. Chcelo to ešte aspoň zo tri krát prepísať. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Nebýt Emmy Thompson, kterou mám velmi rád a herecky je pořád extra třída, dal bych odpad. Mindy Kaling bych za tenhle scénář dal týden uklízení v tureckým kriminále, opravdu neuvěřitelná amatérsky, ukecáná nuda. Krátce před tím jsem viděl film, kde velcí digitální aligátoři žrali lidi, modlil jsem se ať přejdou do tohohle filmu a sežerou všechny a Mindy Kaling ať sežerou rovnou dvakrát, protože herecky je zoufalá, ale scénaristicky je na úrovni vodovodní sítě v Pakistánu. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Asi nejfeminističtější film roku.Thompsonová ví jak používat hlášky. Srdce filmu ale spočívá s párování podivného páru Dame Emma s Mindy Kaling.Late Night nabízí únik do světa měkkými hranami, jasných barev a jednoduchých zelení. Autorka scénáře, která zde i hraje a je i producentka Mindy Kalingová si zde napsala tak trochu autobigrafickou roli ne právě atraktivní Američanky indického původu, která se přesto prosadila v showbyznysu. V komedii Ďábel nosí Pradu bavily obě, povýšená Meryl Streepová i nemotorná Anne Hathawayová při své proměně z ošklivého kačátka. Kdežto Kalingová ve své roli Thompsonovou zásobuje vesměs jen obecnými ušlechtilými poučkami – a hlavně neumí hrát, což při jejich konfrontačních scénách vyloženě bije do očí. Nadto Late Night slibuje zábavu už proto, že se odehrává v zákulisí takzvané late night show, která by měla vtipem vyloženě hýřit. Nicméně většina žertů se bezzubě točí kolem politicky korektní rozmanitosti, tedy od tmavé ženy v prostředí nadutých bílých mužů, kteří si zabrali i dámské záchody, až po stesk, co si počne padesátnice v Hollywoodu, kterou chtějí před kamerou nahradit mladším a vulgárnějším kolegou, idolem sociálních sítí. Ještěže tu co pět minut zazní spasitelné „Nevzdávej to!“ Vedle Thompsonové, jejíž břitká ironie dává melodramatu alespoň trochu zralého nadhledu, zbývá jediný zajímavý prvek, totiž mechanismus výroby každodenní relace, na jejímž počátku stojí armáda scenáristů hledajících inspiraci v ranních novinách a na konci zářivá světla reflektorů ve studiu, kde předem připravené, probrané a zkrácené glosy hvězda předčítá. Jenže o profesní tajemství v Late Night tolik nejde, pokud se pomine snaha o zvýšení sledovanosti ve stylu „vyjdi s kamerou mezi lid“. Naopak sem autorka pašuje románky na pracovišti včetně skandálů a slz, které zápletku ještě rozdrobí. Celkově je to plochá až úmorná podívaná. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Zakončovací film 54. ročníku karlovarského festivalu. Chápu snahu nabídnout divákům po devítidenním maratonu náročných festivalových filmů něco odlehčeného, ale čeho je moc, toho je příliš. Americká komedie o polepšení nerudné hrdinky přesně podle šablony, v níž je pomalu více liberální agendy (doslovné, hlasité a otravně moralizující) než vtipu. Tohel nemělo na festivalu co dělat. #KVIFF2019 ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Původně měl film režírovat Paul Feig, ale kvůli konfliktům s plánováním odešel. (Stoka)
  • Celosvětová premiéra proběhla 25. ledna 2019 na filmovém festivalu Sundance. (Stoka)

Reklama

Reklama