Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Luswani
    *

    Vypadá to, že se dobří herci nechali nalákat skvělými tvůrci jako jsou Petr Jarchovský a Ondřej Trojan. Občas se ale i mistři utnou a film Bourák je toho zářným příkladem. Jedna hvězdička za hudbu, ale jinak se jedná o experiment, který nevyšel. Vlastně jsem si v závěru říkal, jestli to není nějaký sofistikovaný způsob jak napálit diváky a poté tvůrci odhalí, co tímto filmem bylo zamýšleno. A objeví se dokument o záměrně špatně natočeném filmu atd... Ale asi jsem naivní a je to prostě jen sračka :D 10%(12.10.2020)

  • troufalka
    ****

    Film, který se mi přesně trefil do nálady. Byť nejsem fanynka Elvise (nebo právě proto?) mě ta stylizace bavila. Možná na druhý pokus půjdu s hvězdičkou dolů, netuším, ale tohle byla za poslední dobu česká komedie bez míchání žánrů u které jsem vypnula a bavila se. Výborná Veronika Marková, to děvče chci ještě vidět!(3.8.2020)

  • Willy Kufalt
    **

    Tak vy už taky, Ondřeji...? Zdá se, že Vladimír Michálek nebude jediným režisérem, který dříve natočil několik z nejlepších českých porevolučních filmů a nakonec končí jako tvůrce zoufalých pokusů o moderní komedie. Bourák je v rámci současné české produkce na první pohled skutečně „něco jiného“, ale zanáví nevyrovnanou směsicí žánrů, primitivním příběhem a humorem na hraně trapnosti natolik, že ve výsledku nějak marně hledám něco, co bych na to kromě hudby ocenil. Možná v souvislosti s hudbou ještě rámcový nápad s koncertem, na kterém leader kapely vypráví celý příběh. Svižné rock'n'rollové melodie v moderním hávu se povedly natolik, že na nich musím ocenit i to, před čímž by možná nejeden milovník retro hudby padl do mdlob a sice originální spojení retro muziky s texty plné moderního výraziva (včetně vulgarismů). Až si říkám, že tak blbý film si tak skvělou muziku nezasloužil... K zasmání mě občas vyprovokoval akorát Jiří Macháček, leč kdo si vzpomene na Samotáře, může snadno nabýt dojmu, že za celých 20 let se Macháček vůbec nikam neposunul a hraje pořád stejnou škatulku polotrapných podivínů, takže vážnost, kterou si i díky Ondřeju Trojanovi získal předloňským Tomanem, jde zde celkem do háje. Podobně je to s Ivanem Trojanem, který nedávno zabodoval svým výkonem v Šarlatánovi, a ve stejnou dobu se kdovíproč zoufale ztrapňuje snahou o jakéhosi stylového bouráka v celkem dost podřadné komedii. Bída, u které se mi nechce dále rozepisovat... 30%(18.11.2020)

  • Ozzy2
    odpad!

    Nejpřeceňovanější herec současnosti Trojan v další zběsilé a nesympatické roli.Trojan je ,možná skvělý ve vážných rolích ( Ve stínu), ale komik z něj nikdy nebude a je ostuda všech režisérů, že ho z něj chtějí udělat.To jeho přehrávání je prostě otřesné. Tenhle film je jen další odpad.Je smutné, na jaké dno za posledních 20 let naše vyspělá kinematografie spadla.Vůbec nechápu, pro jaké publikum je tento film určen.Pro mě to tedy rozhodně není.(13.6.2020)

  • mchnk
    ****

    Česká "polistopadová" komedie je takový speciální filmový žánr, asi by mi stačily dvě ruce, abych vytřídil tu skutečnou kvalitu. Bourák nezpůsobí většinové záchvaty smíchu, jako třeba když Vetchý usne na Kostkové během souloži a stovky dam v sále se nemohou udržet smíchy, já se ale bavil. Hned na začátku mi naskočil mírumilovný úsměv, a udržel se celý film a ta originální hudba...rozhodně chci soundtrack, zvlášť závěrečný song musí roztančit snad každého. Skladby, napsané přímo pro film, beru jako hlavní plus, dalším jsou bezesporu herci, Trojan zahraje naprosto suverénně asi již cokoli, Kristýnka Boková, ve své domácí kostkované košili a touto barvou vlasů, je...neodolatelná a ostatní mě také upřímně bavili, totiž přehrávat a režijně přehánět se taky musí umět, kvalitní tvůrčí úroveň lze nalézt i v tomto záměrně přechuceném, bláznivém a, musím přiznat, trochu zdlouhavém českém komiksu z rock ´n´ roll-ového prostředí, přizpůsobený pro čtenáře žijícího v roce dvacet dvacet. Film také trochu využívá nízké úrovně novodobých českých komedií a moc se nesnaží, stačí mu to takhle, i když by to šlo i líp, dramatická linka moc nefunguje, i když rozhovory matky a dcery (Marková - Boková) nebyly vůbec špatné, jako více sestříhaný, rychlý rokenroll kousek, v doprovodu vynikajících Monkey Business a plný krásných žen, by měl film možná větší ohlas, já si v tom kvalitu našel i tak a mým oblíbeným tvůrcům hodně odpustím, pro mě je to jiné, než ty klasické české komedie z posledních let, založené na stupidní, sexistické legraci, jež postrádá důležitý prvek nadsázky. Bourák mě dostal opravdu milým způsobem. [Kino - Citadela](13.6.2020)

  • - Petr Jarchovský přepsal původně dramatický příběh Evity Naušové do mírně crazy komedie. (Petr.Kocfeld)

  • - Premiéra filmu musela být odložena kvůli koronaviru a uzavírání kin. (SONY_)

  • - „Na pět minut tanečních scén ve filmu jsem se učil tancovat půl roku,“ prohlásil herec Ivan Trojan. (Duoscop)