Kamera:
Simon DennisHrají:
David Corenswet, Darren Criss, Jim Parsons, Patti LuPone, Jake Picking, Kerry Knuppe, Michelle Krusiec, Rob Reiner, Mira Sorvino, Paget Brewster (více)VOD (1)
Epizody(7)
-
Hurá do Hollywoodu (E01)
-
Hurá do Hollywoodu, 2. část (E02)
-
Psanci (E03)
-
(Kamerové) zkoušky (E04)
-
Skok (E05)
-
Meg (E06)
-
Konec jako z Hollywoodu (E07)
Obsahy(1)
V poválečném Hollywoodu se může skupinka ctižádostivých herců doslova přetrhnout, aby dosáhla svého a uplatnila se v showbyznysu. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (106)
Vôbec to nebolo zlé, práve naopak netflix sa snažil. Sedem dielov určite stačilo. Ale čo treba vytknúť je to lgbt kde páchajú všade, aj do starého Hollywoodu. Ďalšia chyba je žáner, proste dráma ma málokedy baví. Taký slušný priemer ale určite. Herci zahrali veľmi dobre. Aj to prostredie z produkcie filmov bolo dobre zvládnuté. 3* ()
Mal som očakávania a nesklamalo. Je to svieže, občas vtipné, občas dojemné. Krásna výprava a celkovo zobrazenie doby, napriek tomu, že sa jedná o alternatívne prerozprávanie reality. Niektorí herci jemne preafektovaní, ale keďže vlastne hrajú hercov tak to sadlo ako riť na šerbel. A čerešnička na torte je Dylan McDermott. Je tu doslova rozkošný a jeho vedľajšia postava okorení každú scénu.85% ()
Ten kýžený vysněný Hollywood si to představuje tak, že to naprosto vykostí jakékoliv drama, obsah či normální lidský konflikt. Všechny postavy jsou dříve nebo později allies, ve všem spolu souhlasí a všechny problémy včetně systémového rasismu vyřeší většinou během desetivteřinového dialogu. Co je směšnější? Těžko vybrat, zda to jsou ty zcela absurdní cliffhangery, intervence Eleanor Roosevelt nebo výstavní košťata v hlavních rolích, které nedefinuje nic jiného než jalová moudra o rovnosti. Parsons, LuPone nebo Holland Taylor se možná snaží, ale poslední epizody už jsou prostě daleko za hranou parodie, kdy si všichni vyznávají lásku po pěti minutách, neustále o něčem plamenně poučují a ze všeho musí vyvodit pozitivní poselství. Tohle překroucení dějin Hollywoodu v sobě pro mě nemá ani kus soudnosti nebo invence, hlavně kvůli tomu, jak urážlivé to je k celým dějinám boje za práva. Ten je tu mimochodem přesně v duchu Netflixu jen vykalkulovaným contentem, což je skoro tak děsivé, jako herectví Darrena Crisse. ()
Rozjede se to krásně. Mladí slílci přiběhnou k branám Hollywoodu, kde je producenti přivítají s otevřenou náručí, ale místo konkurzu rozepnou poklopec a přejdou rovnou k ústní zkoušce. Prvních několik epizod mi prodalo seriál se smyslem pro humor, který obdivuje klasický Hollywood, ale zároveň si uvědomuje jeho tehdy skvěle ututlané skandály a nebojí se o nich mluvit. Bohužel se to časem kamsi vypařilo. Zůstaly sympatické postavy, kterým člověk přál úspěch i přes neustálé chybování. Hlavní roli získal progresivní příběh o tom, co mohlo být, kdyby se ve správný čas na správném místě sešli ti správní liberálně smýšlející filmaři. To zní ještě líp a byl jsem zvědavý, jakými kličkami tvůrci vybudují alternativní minulost. Jenže to vypadá, že kolem páté epizody se scénáristi tak zamilovali do hrdinů, že jim z cesty vyházeli všechny překážky. Na jednu stranu se tím zachoval energický styl seriálu, ale v té chvíli bych se vůbec nebránil nějaké větší krizi, pořádné prohře. Z postav, které začínaly jako sobecké prasata, se ze scény na scénu stanou svědomití mecenáši. Je to až absurdně pohádkové, jakoby všem v L.A. přes noc trojnásobně narostlo srdíčko. Ti záporáci, kteří nezmění týmy, jsou bez větších problémů smeteni ze stolu, nebo na ně příběh úplně zapomene. Haysův kodex je zmíněn, ale nikdo už neřeší, že minimálně jeden z natáčených filmů by pod ním nepustili do kin. Tahle filozofie "all you need is love" měla určitě dobré jádro, ale ve výsledku spíš zjednodušuje problémy, které v té době probíhaly v Hollywoodu a celé Americe. Film vlastně říká, že kdyby si pár utiskovaných nováčků stálo za svým, svět by jim padl k nohám a za půl roku by neměli žádné nepřátele. Že přesvědčit největší zábavní průmysl na světě vlastně není nic těžkého a desítky let trvající společenské tání se dalo přeskočit jediným filmem. Možná ještě problematičtější je pointa příběhu s úchylným agentem. Inu, Weinstein approves. Nic z toho nestačí ke zkažení zábavného seriálu, ve kterém si stále můžete užít kouzelnou atmosféru oplzlého filmového království. Silnější dojem ze závěru ale chybí. Šance říct něco konstruktivního o tehdejším nebo současném Hollywoodu byla promarněna. ()
Moc jsem se na serial těšila, mám ráda starý Hollywood a tohle krásně přibližuje, jak to mohlo v té době chodit. Jsem ale k tomu malinko skeptická, hlavně k té homosexualitě, která podle mě tehdy nebyla tak očividná a to mi vadilo asi nejvíce. Chápu, že se Ryan snažil poukázat na to, jak by všechno bylo jinak, kdyby se některá tehdejší rozhodnutí jinak udělali. Ale prostě jsem malinko doufala, že to bude autentičtější než vymyšlené. Nicméně i tak se mi to líbilo. Musím ale na závěr říci, že doufám, že druhá série již nebude, úplně by to seriálu ublížilo, protože je jasné, čemu by se druhá série věnovala. Tahle série má své kouzlo, že ukazuje to, co nebylo v té době ani myslitelné, doufám, že si to tvůrci nepokazí. ()
Galerie (177)
Zajímavosti (6)
- Herečka Holland Taylor poslala kostymérkam Lou Eyrich a Sarah Evelyn fotky svojej mamy z 30.a 40. rokov, aby im pomohla s prieskumom módy v danej dobe. (dwdb)
- Samare Weaving (Claire Wood) bol počas kastingu daný dialóg z filmu Niekto to rád horúce (1959). (dwdb)
- Každá postava měla specifickou barvu kostýmu. (SONY_)
Reklama