Kamera:
Celiana CárdenasHrají:
Rosa Salazar, Eric Lange, Hannah Levien, Daniel Doheny, Leland Orser, Jayson Blair, Pete Antico, Aya Furukawa, Catherine Keener, Manny Jacinto, Jeff Ward (více)VOD (1)
Epizody(8)
-
Existuju (E01)
-
Pár chlupů (E02)
-
Římská svíce (E03)
-
Koktejl z pulců (E04)
-
Jennifer (E05)
-
Mléčná lázeň (E06)
-
Vejce (E07)
-
Těla (E08)
Obsahy(1)
Sluncem zalité Los Angeles ukáže v roce 1990 svoji odvrácenou tvář. Ctižádostivá filmová režisérka naplánuje mysteriózní pomstu, při které se budou měnit stavy vědomí. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (33)
„…CHCI ZPÁTKY SVŮJ FILM…“ /// Lynch? Cronenberg? Ne! Přesto se často budete cejtit jako „u nich doma“. ŽENA JAKO OBĚŤ HOLLYWOODU. Kurva jak angažovaný! Ovšem tady nejde o nějaký prstění. Tady se totiž skloubí zajímavost Rosy Salazar se spirituálníma sračkama, hnusem a touhou po pomstě. Škoda, že to všechno tak protahujou… ale vono jde asi hlavně o tu podivnost. Diváckou. On ten „vizuální zážitek“ funguje víc než ten zážitek „vněmovej“. Česky řečeno – nápady se nesetkávaj s diváckým pochopením. Takže ano – máme tady podivnost s mrtvejma lidma, vyvrhlejma kočkama a čarodějnicí, která se odehrává v Hollywoodu, ale neřeší nic víc než vobehraný téma „predátorskej producent vs. umělec“. Harvey Weinstein by mohl vyprávět. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Knihu „Brand New Cherry Flavor: A Novel of the Occult“, kterou v roce 2011 napsal Todd Grimson, neznám. 2.) Vobčas vyplivnu… kočičku? 3.) Často lížu záda zpocený ropuše. /// Thx za titule „Roman Placzek“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()
Body snatching, horrorové, zombiovské, LA-ovské noir pokoukání s dokonalou early devadesátkovou atmosférou bez mobilů, tabletů a apple notebooků. Jak osvěžující. O atmosféře je tohle ponuré a docela pomalé dílko mnohem více, než např. o pohnutkách či chování postav, jelikož ty jsou dost často těžko pochopitelné racionálním rozumem diváka. Děj, zápletka i konečné rozuzlení a kupodivu i happy end jsou přesto velmi dobré, a i přes ponurou noir atmošku děj velice dobře odsejpá, a dočkáme se i nějakého toho humoru, mezi tou vší nechutností, násilím, krví, hororvýma lekačkama a zvracením koťátek obalených slizem. Díky naprosto civilní a výrazově dokonalé Rose Salazar se tento seriálový štyk skvěle hodí k bingenutí na jeden zátah, její podmanivé a tajemné ztvárnění mladé scénaristky nově přišedší do LA za účelem zfilmování svého prvního celovečerního filmu vás naprosto vtáhne do děje ať chcete nebo nechcete. Za mě jednoznačně 100% ()
Zpočátku je divák okouzlen hlavní myšlenkou, kdy odmítnutá mladá režisérka prokleje svého nadřízeného, který se k ní chová jako k hadru, ale už od druhého dílu to celé upadá až do takové úrovně, že je to prakticky nekoukatelné. Nuda, hrůza, nesmysl a často až slátanina náhodných scén bez významu. Zklamání měsíce? ()
Človek je opatrný najmä vtedy ak má novinka z Netflixu dobré recenzie od bulváru pre generáciu ypsilon a v tomto prípade tomu tak bolo. Ničoho unikátneho sme sa nedočkali, ženy dupú v plnej sile, muži (obzvlášť tí bielej farby pleti) sú idioti prípadne zombíci a polovicu filmu má niekto stavy z drog či ropuchy. Absolútne nevyužitý potenciál suterénu, Nora a Jonathan rovnako tak boli totálne nevyužité postavy, síce nakoniec sa dozvieme čím dobila Hollywood mladá sebavedomá žena Lisa (tu som sa inak smial, Andalúzsky pes natočený v roku 1929 a jeho oko boli určite viac prelomové aj bez dnešných efektov) a Lisa svoju úlohu najlepšie zvládla v záverečnej epizóde počas večere s producentom keď žrala a pila ako pes z útulku. Niekoľko svetlejších momentov sa nájde a iba jedna epizóda splní aj náročnejšie kritéria, inak je to ťažká bieda. ()
Blbá protivná pipina nechce hoblovat s producentem, který jí má umožnit režírovat nějaký její pitomý film. Tak on jí to neumožní a dá to někomu jinému. A tak si pipina najme čarodějnici, aby ho za to zničila. Toť obsah prvního dílu. Byl to nedívatelný flus. Zkusil jsem ještě koukat dál a zkusit třeba konec, ale ani jedno se mi nepovedlo, protože na tak blbou nudnou debilitu se nedalo dívat ani minutu. (1%) ()
Reklama