Reklama

Reklama

VOD (1)

Epizody(7)

Biely lotos HBO z dielne vynikajúceho scenáristu, režiséra a showrunnera Mikea Whitea  ponúkla tak prenikavý pohľad pod pozlátko luxusného havajského letoviska, že si nečakane vynútila druhú sériu. Osobití hostia a vskutku zaujímavý personál počas jediného týždňa presvedčil televíznych divákov, že dokonalosť turistov, široký úsmev zamestnancov aj idylickosť prepychového rezortu je úplná ilúzia. Teraz čakajte úplne nové tváre (až na citovú vydieračku Tanyu v podaní vynikajúcej Jennifer Coolidge) a inú destináciu, Sicíliu. Dej sa bude skôr než o dynamiku medzi „pánmi“ a „sluhami“ opierať o mýtus maskulinity a feminity a o motív žiarlivosti. (HBO Max)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (89)

DwayneJohnson 

všechny recenze uživatele

Tak tohle byla trefa do černého, vážení a milí a za mě určitě lepší, než první série. Podobný koncept, ale lépe vystavený příběh a pak hlavně herci, kteří tomuhle lehce cynickému, ale o to lepšímu seriálu dodali ten správný šmrnc. V případě "MCBP" Jennifer Coolidge by se hodilo i nějaká to herecké ocenění. Nepochybně by si ho za svůj výkon zasloužila...........což se nakonec za pár dnů naprosto zaslouženě stalo. ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mike White úspěšně pokračuje v započaté práci, přenesl mě na Sicílii a naservíroval další filmové sousto, které je zajímavé, působivé, kritické a hlavně vnímám tu snahu o pravdivost a pojmenování.. Mezilidské vztahy jsou nesmírně složité, rodinné vazby stejně tak a témata jako zneužívání jeden druhého, sobectví, podvádění, lhaní jsou tu zpracovány neotřelým způsobem a divák se může pozastavit i zamyslet, nejen nad postavami.. ()

Reklama

Qitek 

všechny recenze uživatele

Ještě lepší zážitek, než jinak s vynikajícího Trojúhelníku smutku. Mistrovské dílo, které nemá momentálně v současné seriálové tvorbě konkurenci. Herecky do poslední postavy skvěle “nacastované” a zahrané ( Jennifer Coolidge je na všechny ceny co lze pobrat ), scénář nemá snad jediné hluché místo a ty dialogy... Formálně uhrančivé, režijně soustředěné. Mlaskal jsem blahem. ()

novoten 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mike White scenárista opět v roli potměšilého hostitele. Trestá nesympatické viníky a stejně tak i sympatické oběti nebo jedince, kteří životem ledabyle proplouvají. Nezáleží na zásluhách, nezáleží na proviněních nebo karmě, každý dostane hořkou pilulku a jde jen o to, zda bude jedna nebo jich bude potřeba spolknout celou hrst. Mike White režisér pak překonává první sezónu, mořské vlny halí do ještě neodolatelnějšího hávu a vytahuje z rukávu překvapivější trumfy. K nejvyššímu hodnocení se neuchyluji ani tentokrát, byť je to napodruhé jen těsně. Bolestivé závěry jsou totiž někdy tak palčivé, že je mi i pár týdnů od skončení dovolené až hmatatelně teskno. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Není vůbec na místě srovnávat, která série byla v čem povedenější, tvoří spolu jediný celek, jenž v závěru druhé série exponenciálně znásobil svou výpovědní hodnotu. Vzájemně se dourčují, rozvíjejí, doplňují, posouvají a vyostřují svá sdělení, důvtipně, hravě i s mrazivou analytickou logikou, přičemž je - formálně velice odlišně budované a odlišně, ale naprosto stejně precizně a zodpovědně pracující s divákovým vnímáním a očekáváním - spíná neúhybný, konzistentní záměr provést diváka různými aspekty nemožnosti bohatých ani chudých (tj. žádných) lidí fungovat v čistotě úmyslů v mezilidské vzájemnosti a péči, důvěře, bezpečí a spolehnutí, v čisté lásce, jestliže se naše vztahy chtě nechtě budují v kapitalistickém světě drsně orientovaném na soutěž, úspěch, zisk, moc, postavení, výhody, úlevy..., tedy ve světě neodmyslitelné zištnosti a závislosti (v jakékoli podobě), v krutém světě, kde se individuální neúspěch, slabost, nemilosrdně trestá přinejmenším ztrátou důstojných podmínek k životu - ale kde nicméně jejich obstaráváním tak či onak ztrácí na důstojnosti život sám, jeho lidská hodnota. ***** Postavy se tak ocitají v modelových životních situacích, v nichž mohou s určitou mírou jistoty buď říci, že byly (případně jsou) podvedeny či podváděny, zneužívány, anebo to s určitou mírou nejistoty nikdy nemohou vyloučit. A před stejnou nejistotu je postaven i divák, nejen ohledně interpretace příběhu a vztahů a životních situací postav (která z nich nebyla využívána nebo někoho nevyužívala?), ale nezbytně i v reflexi vlastního života, hodnot a záměrů, ryzosti svých vlastních vztahů, rozhodnutí, cílů, motivací, konání - svého sebeurčení a své pozice mezi druhými. ***** Protože pokud v dnešním mocensko-finančním soutěžním systému nelze oddělit jejich systémovou výhodnost od jejich jedinečné lidské hodnoty, nikdy si nemůžeme být jisti nejen ryzostí úmyslů druhých lidí vůči nám, ale ani nezištností svých vlastních. ***** Mark White tne opět nelítostně a bez obalu do živého jako snad nikdo před ním a druhá série toliko posouvá závěry té první do ještě univerzálnějšího a krutějšího (ovšem žel i pravdivějšího) konstatování o možnostech a limitech aplikované lidskosti: Ukazuje, že holou pravdou o našem soudobém společenském zřízení je, že pokud lidské vztahy musí být z životní nezbytnosti vždy zároveň i transakční, osobně (resp. vzájemně či vícestranně) výhodné, existenčně zajišťující, nikdy si nebudeme moci být jisti, nakolik jsme ve veškerém našem jednání a rozhodování vedeni vypočítavostí a nakolik lidskostí - nelze od sebe nakonec nijak s jistotou oddělit, co konáme z lásky, soucitu, porozumění či touhy pomáhat a rozvíjet, a co je naše - ať už úspěšná či neúspěšná - strategie přežití na úkor někoho jiného.  (Museli bychom nejprve nastolit úplně jiné, nesoutěžní a pro všechny existenčně bezpečné prostředí skutečně společného společenského zřízení.) ***** A aby toto bylo jasně zviditelněné, volí režisér v druhé sérii určitý odstup od postav a podtrhuje v jejich jednání modelovost, nedovolí nám se do nich a jejich "lidských" slabostí tolik jedinečně vžít jako v první sérii, abychom onen všudypřítomný osobní prospěch a vzájemné nevyloučitelné zneužívání nemohli přehlédnout. Tomu napomáhá i jiná práce se střihem, jistá vyprávěcí zkratovitost, schematičnost apod. To ovšem není nedostatek, ale další přednost tohoto nekompromisního dechberoucího počinu. *~ () (méně) (více)

Galerie (199)

Zajímavosti (8)

  • Členové štábu a herci si po dobu natáčení stěžovali na opakující se noční můry. Zdálo se jim o holohlavém muži, který je pozoruje zpoza jejich postelí při spaní. (raininface)
  • Veštkyňa hovorí: "La pazzia ti porterà al suicidio," čo znamená "Šialenstvo ťa dovedie k samovražde." (molcan2)
  • Fotografia, na ktorú sa Tanya (Jennifer Coolidge) pozerá, zobrazuje Grega (Jon Gries), jej manžela, s Quentinom (Tom Hollander), jej homosexuálnym hostiteľom, ako mladých mužov, čo naznačuje, že tieto dve zdanlivo nesúvisiace postavy sú starí priatelia. (molcan2)

Související novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

29.12.2022

Opět se nám blíží konec roku, ale ještě před tím, než se všichni ČSFĎáci rozutečou do víru silvestrovských oslav, máme tu tradiční ohlédnutí za nejlepšími filmy a seriály roku podle nejoblíbenějších… (více)

Reklama

Reklama