Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cival
    ***

    Chybí mi nějaká kulervoucí scéna, chybí mi lepší akce, chybí mi "filmovější" dekorace i lepší prokreslení totality. Chybí mi toho vlastně docela dost...(2.4.2006)

  • Enšpígl
    *****

    Jako neznalec comicsové předlohy / ostatně jako vždy /, mám zřejmě výhodu . Po prvních minutách, kdy chlápek s maskou sejme jakési vykonavatele spravedlnosti co zrovna vykonávali nespravedlnost a začne pak recitovat jsem proklínal svou kámošku na co mě to zase nahnala. Velmi rychle jsem s proklínáním přestal ,zjištěním že Anglie rozhodně není vzro demokracie a právě tenhle chlapík s maskou to chce změnit. Musím říci že ještě nikdy neměla maska tolik emocí . Nejen v totalitních režimech je zajímavá a důležitá role medií v tomto filmu to byla právě ta zásadní věc . Natalii Portman nepomohl ani sestřih na skina, stejně se mě líbila.Tak jako celý film. Tento film je prostě V jako Výtečný . 14.6. 2010 - Nevím proč jsem tomu filmu nedal hned 5* , tady není o čem. Jásná záležitost, čím víc opakování tím líp.(7.6.2006)

  • MrHlad
    ***

    Docela laciné, docela dlouhé a proti předloze docela dost povrchní. Přesto celkem docela zábavný film.(16.12.2006)

  • genetique
    *****

    ŠtýloVo cool! Toto je presne a do bodky to, čo chýbalo tretím X-Menom. Akýsi iný rozmer, nielen nabúchaná pozliepaná akcia a pár prázdnych dialógoV. Perfektné prepojenie Všetkých prvkoV s akýmsi odkazom, ktorý je síce Viditeľný, no do podVedomia sa zachytáVa Veľmi nenápadne. Toto sa dáVno nepodarilo a Wachowsi Bros. si napraVili chuť po skazených pokračoVaniach Matrixu. Z každého žánru je tu ukrojený perfektný a VybalancoVaný kus. Kus kValitnej akcie, Vizionárskeho a reálneho sci-fi, ťažkej drámy a nerVného thrilleru. Natalie som žral, no celý čas som čakal ako bude "V" Vyzerať pod maskou, no Huga som sa nedočkal. To ale môj Vôbec nekazí. Aj keď z časti mi to neprofesionálne pripomína moje obľúbené 'Equilibrium'. 90%.(8.1.2007)

  • choze
    ****

    Komiksová předloha patří k mým nejoblíbenějším a od filmové adaptace jsem pak očekával hodně, tím spíš, že se na ní podíleli Wachovští. Film je příjemně hravý a rozhodně nadprůměrný, ale do intenzity a stylovosti jiných anarchistických kulťáků jako MECHANICKÝ POMERANČ či KLUB RVÁČů má daleko a pochybuju, že dosáhne jejich popularity. Může zato především absence výraznějšího režijního rukopisu, McTeigue přes všechnu snahu nedokáže přijít s tak atraktivním vizuálem ani silnou atmosférou, jaké měly oba zmíněné filmy nebo MATRIX, a zůstává jen u hromady pěkných obrázků a nápadů. Navíc nemá k dispozici ani tak dobrý scénář - je až zarážející jakého nešetrného a až diletantského okleštění předlohy se Wachovští dopustili, když vypustili nebo trestuhodně zabili ty nejlepší a nejemotivnější scény komiksu jako Finchův trip v Larkhillu nebo kancléřův vztah s centrálním počítačem. Ale abych jen nekritizoval, několikrát mě film pohnul až k slzám (Finchův šok z odhalení pozadí biologického útoku, čtení z deníku Valerie) a potěšily i odkazy na jiné filmové antiutopie (John Hurt z 1984 coby kancléř Sutler, píseň z BRAZILU hrající ve Stínové galerii, matrixácký záběr na boty V vystupujícího z výtahu, závěrečný duel v podzemí připomínající sloupovou přestřelku z finále MATRIXU). Při sledování destrukcí státních budov za doprovodu klasické hudby mě napadlo, co by s VENDETTOU asi provedl takový Stanley Kubrick a bolestně jsem si uvědomil promarněnost téhle šance. Škoda.(22.4.2006)

  • - Při natáčení závěrečné přestřelky ve stanici Victoria se všichni doslova pohybovali zpomaleně, kromě kaskadéra Hugo Weavinga. Vše se navíc natáčelo v 60 snímcích za sekundu, aby se efekt zpomalení ještě více zdůraznil. (HellFire)

  • - Film bývá považován za věrnou adaptaci. „Udělali z toho krotkou protibushovskou alegorii, ve které hrdina s liberálním cítěním bojuje proti státu vedenému neokonzervativci. Ale o tom ten komiks není. Byl o fašismu, anarchii a o Anglii.“ vysvětluje autor komiksu Alan Moore. (Pumiiix)

  • - V ateliérech v britském Sheppertonu pak vznikaly sádrové repliky budov, které se měli stát terčem bombových útoků. V měřírku 1:7, tak světlo světa spatřila sedmimetrová budova hlavního londýnského soudu Old Bailey nebo desetimetrový Parlament i s Big Benem. (duklak2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace