poster

Slečna nebezpečná

  • USA

    One for the Money

  • Slovensko

    Slečna nebezpečná

Akční / Krimi / Komedie / Romantický / Thriller

USA, 2012, 87 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marsik
    *

    Cinema Lišov - Kvůli Katherine Heigl jsem se rozhodl, že si film pustím. Ovšem po 30-ti minutách jsem to musel vypnout. Byla to neskutečně nudná rádoby akční komedie, bez špetky humoru. Nejspíš už film nikdy nedokoukám. A to jsem chtěl jít na film do kina. Ještě že jsem to neudělal, to bych peněz za kino litoval jako snad nikdy. 29% (with J.)(16.4.2012)

  • Slarque
    **

    Katherine Heigl vypadá skvěle, ale měla by si uvědomit, že to samo o sobě nestačí ani na průměrný film. A když už se nějaký takový rozhodla vyprodukovat, proč si nezaplatila za režiséra, který by z tohoto námětu byl schopný udělat kriminální komedii? Tohle se sice chvílemi jako komedie tváří, ale postrádá to jakýkoliv vtip. Ale zase to díky tomu nemůže fungovat jako kriminální thriller. Prostě další veskrze zbytečný film.(24.12.2013)

  • moviesfan
    **

    Heigl mě popravdě bavila v jiných filmech víc než tady. Film je sám o sobě předvídatelný, občas pobaví a hlavně nedokáže příliš zaujmout. Aspoň, že se některé vtipné momenty povedly, ale mohlo by jich být daleko více.(9.4.2012)

  • POMO
    *

    Film, hodnotný ako tri krát vyžuvaná žuvačka. Sesterská Exmanželka za odmenu bola zdĺhavou spatlaninou, ale občas aspoň trocha zábavnou a akčnou. A bolo v nej na koho pozerať. Slečna nebezpečná je zo všetkých strán *nijaká*. Bez jediného vtipu či zaujímavej postavy. Krimi zápletka rutina, vyblednutá na kosť. A Katherine Heigl ako ťahúň filmu, bez výrazného mužského spoluhráča?! Come on!(6.4.2012)

  • kingik
    *****

    S atraktivní Stefani Plumovou není radno si něco začínat. Poté, co přišla o práci, doma se jí hromadí nezaplacené účty, si našla u svého bratrance zřejmě jen přechodný "džob" lovkyně odměn, ve kterém uplatní svůj šarm, vtip a šmrnc a rázem je z ní slečna nebezpečná s pistolí v ruce. Jenomže i takové slečny mají staré známé ze střední a její první zakázkou je dovést před soud policistu, který zastřelil neozbrojeného muže, za což mu hrozí vysoký trest. Celá věc se má ale tak, že její dobrý známý je zřejmě nevinný, protože kolem případu je celá řada nejasností, a kdo o něm promluví nahlas, je náhle umlčen navždy. Jak to všechno dopadne, prozrazovat nebudu, a to samé platí i o skutečné totožnosti vraha. To všechno se dozvíte ostatně z filmu, který je více krimi než komedií, a je na něm znát osmdesátkový závan, kdy podobných filmů bylo na skladě dost. Představitelka hlavní role Katherine Heigl, která je také současně producentkou filmu, vše kolem sebe tak trochu ironicky komentuje a tíha zodpovědnosti tedy z největší části spočívala na jejích bedrech. Blýskla se velmi sympatickým hereckým výkonem, občas si i zastřílela a předvedla něco málo ze svých ženských půvabů, i když jen s rukou přes hrudník ve sprše anebo v podprsence, při zapojování "štěnice". Ostatní tak nějak přes veškerou snahu zůstali v jejím stínu, a to platí i o nadějném irském, převážně televizním herci, Jason O´Marovi, jako neprávem obviněném policistovi, jehož svodům statečně hrdinka odolává, ale také vesměs o civilním Danielu Sunjatovi, který svého "guru" lovců odměn zahrál sympaticky, bez okázalých teatrálností a přehrávání. Mírnému hereckému nadprůměru dominoval známý John Leguizamo. Do filmu se Heiglové také podařilo získat přívěšek v podobě menší role Fishera Stevense, který byl poměrně populární v osmdesátých letech a tím jen podtrhla "old-school" atmosféru, která občas na diváka dýchne. Jemný a nenásilný komediální náznak je spíše na škodu a režisérka Julie Anne Robinson se do něj moc nepouští a raději film nechává v mantinelech příjemné krimi, kdy spolu s hlavní hrdinkou pátráme po vrahovi. Nic extra akčního nečekejte, ale přesto je film na to, že ho režírovala žena, v akčních sekvencích poměrně zručně vyvedený a rychle odsýpá zásluhou všech zúčastněných a dobrého režijního citu pro dynamický posun vpřed. Film vyznívá z hlediska jednání hlavní ženské postavy tak trochu feministicky, a to je taky jeden ze společných rysů osmé dekády dvacátého století. Nicméně rozhodující bylo, jak jsem se u něho bavil, a tady nemám s čím váhat. Film má spád, atraktivní představitelku v hlavní roli a námět sice trochu ohraný, ale přesto velmi sympaticky podaný, až jsem se nad tím zbytečně nepozastavoval. 90%(7.7.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace