Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    ****

    Dva zářezy na pažbě už má, tři jí ještě zbývají. S bravurou mistra, který pokleslých filmů viděl víc, než o kolika mnozí pouze slyšeli, se Quentin Tarantino vrací po jedničkové řežbě a znovu se nezapomněl bavit. Ač je napodruhé meditativnější, delší, pomalejší, utahanější, chcete-li, předkládá několik lahůdkových sekvencí (pohřbení zaživa, oko Daryl Hannah, Pai Mei) a otěže filmu vede opět velmi pevně. A to, co mnohým mohlo vadit v jedničce, tedy pořádné prokreslení charakterů, tady napravuje. A nechává dýchat dialogy. A ty tehdy (dnes už trochu, sorry, vyčpělý filmař) uměl náramně. Fanoušek osobité tarantinovské nadsázky prostě musí být spokojený, jednička byla efektní, dvojka je vyzrálá. Za oba díly díky moc.(28.10.2016)

  • troufalka
    **

    Je způsob, jak vnímat Tarantinovu filmovou řeč - buď jí milovat nebo jí zavrhnout. Pro všechny,, kdo milují komiksy,, thrillery a filmy s bojovým uměním, bude bez pochyby filmovým Bohem, protože nabízí přesně tu podvanou, kterou diváci vidět chtějí. Pokud jste měli málo krve v jiných filmech, vadilo vám, že jste neviděli, jak kulka proniká tělem, samurajský meč odsekává z hlavy skalp, nezdála se vám filmová mluva dostatečně jadrná můžete být klidní, je tu režisér, který točí filmy jenom pro vás. Sledovat jeho filmy znamená pro mě naprosto rozporuplné pocity. Na jedné vnímám brilatní filmařinu s poťouchlou nadsázkou, vnímám, jak se u filmování baví, má smysl pro napětí, umí udělat fór, jde do absurdit, ale to všechno bez hlubšího podtextu. Uměl by natočit skvělou komedii nebo skvělé drama - kdyby chtěl. Ale nechce. Kinematografie pro pobavení davu. Jeho řeči rozumím, jen mě nebaví, neobohacuje, jde za hranici vkusu. Jeho humor je primitivní, brutální a fekální. Bavit může, pozvnášet ne.(12.10.2015)

  • Jeanne
    *****

    Dává jedničce chybějící smysl, ale asi právě takovéto hledání důvodů, příčin, motivů a pohnutek lidského jednání (v rovině vztahů podobných pojmům: láska - nenávist) nevyhnutelně vede k nárůstu obsahové stránky, která zabraňuje vytvoření obdobné formy, jakou jsme poznali v první části. V tom celém dvojdílném projektu má Kill Bill 2 nezastupitelnou funkci, ale sám o sobě, jako jeden film, nepřináší nic moc. Co je celek bez částí a co jsou části bez celku...? :) Musím se sebe sama ptát, jak jsem tak dlouho mohla existovat a nepoznat tento film? Kdysi jsem si myslela, že nemám ráda klasickou hudbu, ale přitom jsem ji neznala, odmítala jsem Harryho Pottera, protože mě zklamaly první dva filmy, ale přitom jsem ho neznala, nechtěla jsem vidět Kill Billa, protože mě odradila jeho velká reklama, ale přitom jsem ho neznala... No snad mě taková dohánění ztraceného času naučí zbavovat se trochu pružněji všech předsudků... :)(10.10.2004)

  • Spiker01
    ****

    Až nedávno jsem zjistil, že jsem asi jediný na světě, kdo si nejenže nemyslí, že jsou oba filmy stejně dobré (což by z principu odpovídalo, když byl uměle rozdělen Miramaxem, povinně pustit Whole Bloody Affair nebo jinou fanouškovskou verzi), ale že druhá část je mnohem lepší (a jednička nestojí vůbec za nic, ideálně). Pro mě je prostě dvojka zásadně horší film a nejspíš to bude kvůli zasazenému prostředí (Japonsko X Nové Mexiko, c´mon)...a taky je tu méně akce. A to přesto, že se v první části samotný Carradine zjeví jen v siluetě a vynikající (naposled) Uma Thurman vybíjí pouze jeho vražednou bandu. Protože když už se tady konečně objeví, tempo hrozně zvolní a není to prostě tak našlapané. Absolutně nemůžu pochopit, že se tak rozcházím s názorem lidí, co stihli Kill Billa v kině, ale už to tak bude. Nechť mi napíše ten, kdo to má stejně...uděláme opozici.(1.5.2018)

  • Radko
    **

    Po akčne nadupanej jednotke s minimom deja ale s ohromujúcou formálnou stránkou (takže rozvinutejší príbeh nejako zvlášť nechýbal) prišla dvojka. Pripadala mi zbytočne ukecaná, namiešaná z rôznych citácií a pritom nepriniesla veľa originálnych scén. Zmŕtvychvstanie bolo vyložene odfláknuté, rovnako aj niektoré súboje. Počas ich sledovania sa miestami dostavoval pocit nudy. Výsledok: dobrá akčná dráma so zopár silnými momentami.(19.1.2005)

  • - Spoiler: Každá osoba, která zemře v záběru (nepočítaje anime sekvenci), je zabita ženou. (HellFire)

  • - Na horu, kde Pai Mei trénoval Beatrix, musel štáb po celý týden zdolávat schody dlouhé přes 200 metrů. Poté trávili čas masírováním nohou. (Kama12)

  • - Ve filmu zazní stejná hudba, která zazněla i v Martinovo giallu Lo strano vizio della Signora Wardh (1971). Hudbu k Lo strano vizio della Signora Wardh složila italská skladatelka Nora Orlandi. (G04T)