Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aleee89
    **

    Po několika pro mě až překvapivě dobrých filmech Chytilové (koukám od začátku) přišel snímek Kopytem sem, kopytem tam, který mě ale zase vrátil z nebeských výšin na tvrdou zem. Nudila jsem se, byla zvyklá na krásnou stopáž hodinu a půl a dostala dvouhodinový nášup... Jo, mělo to poselství a téma, chtělo nám to něco říct, jak to je u Chytilové zvykem, ale mě to šíleně nudilo. Škoda.(3.4.2012)

  • Marigold
    ****

    Trýznivá lehkost bytí normalizační bohémy. Nejhorší na tom je, že existenciální vibrace toho filmu vůbec neztratila na naléhavosti. Výtečné ironické pásmo prázdnoty oficiální kultury a nonkonformního boření se v blátě nudy. K tomu Chytilčino ústřední téma vztahu mužů a žen zpracované v tradičně sžíravém a bizarně obnaženém živočichopisu, který mocně podporuje fraškovitá a deklamativní poetika divadla Sklep. Symbolický konec jedné éry.(4.9.2012)

  • Karja
    ***

    Na to, že v době natočení tohoto filmu v roce 1988 se o nemoci AIDS příliš nemluvilo, spíše se opatrně začínalo vyslovovat, že taková hrozba začíná už i na český národ útočit, to režisérka Věra Chytilová docela dobře podchytila. Více než dvouhodinový film sice nabírá na dramatu až zhruba dvacet minut od konce, kdy pod hrozbou nemoci všichni utrpí šok, ale dost kvalitně vyjádřený. Do té doby je celý film spíše průměrnou smutnou komedií, ve které Hanák, Šteindler a Vávra panáčkují od ničeho k ničemu. Dobré, i když od konce. 50%(14.9.2009)

  • +sfinx+
    odpad!

    Odpad, a s poměrně čistým svědomím. Pokud tam někdo chce najít nějaké to vyšší umění, ať si ho tam hledá. Já v tom vidím špatné, nepřesvědčivé a přehnané herecké výkony, shluk nějakých obrazových výjevů - z části sebevražedných, z části pornografických a ve zbytku pak obrazů padajícího listí. Nic víc tam snad ani nebylo. Nebo snad mám hledat poselství v těch závěrečných minutách, kdy se konečně film rozpohyboval za pomoci velmi chabého zvratu a kdy se všechny postavy podělaly až za ušima, ale opět to podaly tak odporně, že to nebylo ke koukání? Těchto pár minut bylo vlastně jediným dějem, který stál za zmínku. Jenže herci to opět ubili svými hysteráky a i Blažena ze Slunce seno by se měla co učit ohledně neumělého hlasového projevu zdejších "dam". Řadu vystoupení divadla Sklep mám rád, rovněž i obraz té přísné Poullain byl vcelku zajímavý, ale jinak si z tohoto filmu raději nic nepamatovat. Ani bizarní divadelní pokusy, ani sjetého kameramana, ani tupé a přehnané výstupy a bohužel ani náznak nějakého poselství ohledně zodpovědnosti a opatrnosti, jehož náznaky byly dokonale ubity zmíněnými nedostatky.(29.12.2013)

  • selfesteem
    odpad!

    Ještě teď, když si vzpomenu na tu hrůzu, kterou jsem se sebezapřením vydržela sledovat až do konce, skutečně mi není nejlíp. Co tím vším kraválem, létající kamerou, vykulenými obličeji a odpornými kulisami mělo být řečeno, mě tak nějak míjí. Zpracovat téma promiskuity a posléze sžíravé obavy ohledně nějakého strašáka, který v menší či větší podobě tehdy řádil a bohužel řádí dodnes, snad lze vytvořit i bez toho, aby z filmu bylo člověku šoufl, a to ne kvůli jeho tématu. Moc se mi ulevilo, když už konečně skončil a ještě víc, když jsem ho slavnostně vyhodila do odpadků.(1.2.2011)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace