Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Julian Kay (Richard Gere) je zvláštní druh muže. Chlapecký. Smyslný. Profesionální. Mluví pěti nebo šesti jazyky a lze si ho zaplatit jako společníka, průvodce, překladatele či šoféra. Julian Kay je americký gigolo. V černém kabrioletu značky Mercedes 450 SL se prohání svým kalifornským světem blahobytu a žen. Michelle Strattonová (Lauren Huttonová) je krásná, žádoucí a osamělá. Je provdaná za kalifornského senátora a hraje oddanou manželku. Ale čeká. Čeká na něco, co jí změní život. Potká Juliana a sleduje ho až na místo, kde žije. Pomalu a váhavě se mezi nimi začne vytvářet pouto. Pak ale přijde Juliana vyslechnout detektiv Jack Sunday (Hector Elizondo). V Palm Springs totiž došlo k vraždě a čím hlouběji se vyšetřování dostává, tím více je Julian do případu zapleten. Jeho alibi je vratké. Několik zmizelých šperků bylo nastraženo u něj v autě. Někdo se snaží očernit Juliana z vraždy. A je jen na něm, aby zjistil proč. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (30)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Mluvím špatně americky, mám naprosto průměrně velký penis, nevlastním žádný oblek šitý na míru a neumím být okouzlen z každé dámy, ani když mi za to zaplatí - proto se nikdy nemohu živit jako americký gigolo Julian Kay. Nicméně po premiéře filmu jsem si tím až tak jistý nebyl a pořídil jsem si stejné závěsné boty k posilování, jaké měl Julian. Ke kariéře souloživého povaleče mi to sice nepomohlo, ale vzpomínky na tu dobu mám celkem příjemné. Mně se tento snímek prostě celkem líbí a soundtrack, v čele s úžasnou skladbou Call Me od Blondie, vždycky dokázal zaujmout mé uši. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Jakmile z kraje začne hrát Blondie, nečekaně ihned jsem zpozorněl. Richard Gere totiž ve svých mladých letech působil jak nejtěžší fešák Hubert Hollywoodských luhů a hájů. A popravdě, když nás představuje se svojí rolí dámského nabíječe, působí víceméně dost jemně, až žensky. Postupem času ale film dost ztemňuje atmosféru a závěr je vysloveně osmdesátková temnota se vším všudy. A na vině je především muzika, která je v tomto filmu naprosto skvělá. Umocňuje atmosféru osmdesátkového napínáku se vším všudy. Přiznám se, že i díky tomu by mě vůbec nenapadlo, že film pochází z roku 1980. ()

Reklama

Xeelee 

všechny recenze uživatele

Paul Schrader ve svém třetím filmu po Hardcore zůstává u sexu a erotiky, i když v pro něj zřejmě ne tak osobním tématu. A vyhmátl si do hlavní role Richarda Geara, kterého tím vystřelil mezi hvězdy, aby se o 10 let později stal superslavným díky Pretty Woman a o rok později si odskočil do malé sympatické role k legendárnímu Kurosawovi. Ale k filmu, za mě to je s Pretty Woman jedna z nejlepších Gereových rolí. I giogolo může vidět ve své práci hlubší smysl a poslání. I giogolův vnitřně osamělý svět může čekat na pravou lísku. A samozřejmě se taky může jeho život začít srát, když si někdo myslí, že nikoho nemá a je dost postradatelný na to, aby na něj hodil vraždu. Když vše svědčí proti němu, tak musí sám začít pátrat po tom kdo za tím stojí. Schrader jako slavný scénárista mě překvapivě zklamal hlavně úrovní scénáře (zakomponování romantické linie do příběhu). Tam, kde byla dříve kvalita scénáře podpořena dobrými hereckými výkony, to teď celé výrazně táhne nahoru Gere. Co ještě stojí za zmínku je to, že se tu opět v ústřední roli objevují dost kontroverzní sexuální praktiky. Co taky čekat od člověka, který vyrůstal v puritánské kalvinistické rodině... ()

Orlau32 

všechny recenze uživatele

Richard GERE má samozřejmě lepší filmy, ale možná, kdyby se námětu ujal slovutnější režisér, mohl z Richarda G. i tohoto filmu vytlouct větší kapitál. Vtipná scéna : Gere si vybírá na posteli kravatu, aby svou klientku zaujal. Zajímavost : v tomto filmu se poprvé setkává R.G. s hercem Hectorem ELIZONDEM, aby se o deset let později (1990) znovu setkali (již jako dvě velké hvězdy) ve filmu "Pretty Woman", kde Elizondo výborně ztvárnil ředitele hotelu, v němž se milionář Gere ubytoval. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Trošku bezžánrový snímek, který spatřil světlo filmového světa pod pečlivým dohledem tehdy neznámého producenta Jerryho Bruckheimera. Hlavním tahákem je vedle slušné atmosféry 80. let bezpochyby přesvědčivý Richard Gere, jehož Julian Kay je na vrcholu sil a ke svému řemeslu přistupuje velmi zodpovědně. Osamělých paniček, které solí prašule svých zaneprázdněných manžílků, je totiž spousta. Jenže v téhle branži není daleko od nekalých praktik, a tak se Julian dostane mezi hlavní podezřelé z brutální vraždy jedné klientky. Bývalý filmový kritik a především uznávaný scénárista (Zuřící býk, Taxikář nebo Obsession Briana De Palmy) Paul Schrader se k tématům sexu rád vrací, nelze mu upřít, že pro filmový svět definitivně objevil Richarda Gerea (ten chlap snad vůbec nestárne) a pomohl mu tak trochu vykročit k „titulu“ sexuálního symbolu. ()

Galerie (50)

Zajímavosti (4)

Reklama

Reklama