Reklama

Reklama

Na lince je vrah

  • USA When a Stranger Calls (více)
Trailer

Pro Jill Johnson (Camilla Belle - The Ballad of Jack and Rose), která si chtěla přivydělat hlídáním dětí, to měla být ideální práce. Rodiče pryč. Lednice plná k prasknutí. Děti uložené v posteli. Pak ale zazvonil telefon a zlověstný hlas se ptá: “Zkontrolovala jsi děti?” Jill přepadá panika. Zamkne se, rozsvítí světla, zatáhne závěsy a volá na policii. Ta telefonáty prověří a poté Jill sděluje nepříjemnou zprávu. Volající se nachází uvnitř v domě. A tak jde k smrti vystrašená dívka nahoru zkontrolovat děti a její pohodový večer se pomalu mění v nervy drásající zlý sen plný úzkostného napětí, hrůzy a děsu. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (186)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl po koncertě a asi osmi pivech, znavenej jak prase, a pořád jsem se nemoch zbavit dojmu, že i když mi oči šilhaj únavou jako kráva, pořád dokážu vnímat, že je film příšernym způsobem blbej. On tý holce volá vrah, pořádně v tom telefonu ani nemluví, jenom nadrženě dejchá, což vysvětluje, že bude někde v okolí a ona tam přebíhá od jednoho baráku k druhýmu jak kdyby se nechumelilo. Musí se nechat, že napětí tenhle horor měl, čímž vlastně úděl hororu splnil. Ale těch kravin...toho si nešlo nevšimnout. Holka pěkná, ale na místě bych jí dal facku za blbost. ()

SeanLSD 

všechny recenze uživatele

Nevidel som veľa mainstreamových filmov, v ktorých by sa toho dialo menej... ale zase na druhej strane je podľa mňa umenie natočiť film, v ktorom sa nič nedeje a aj tak ma hodinu a pol dokáže baviť...Zásluhu má na tom celkom jednoznačne zopár zrejmých faktorov - hyperluxusný barák, prekrásna kamera a sympaticky príťažlivá predstaviteľka hlavnej - a takmer jedinej - role. Hocikto by však takú nudu neutiahol, takže v neposlednom rade zručná réžia Simona Westa, ktorý sa už pekných pár rokov priam kúzelne vyhýba dobrým scenárom... Prvá polovica pôsobila priam ako učebnica. Naučte sa z nášho prvotriedneho kurzu - Ako sa dokonale vystrašiť sám ! Uff, to ja veru dokážem - sedieť niekde osamote, alebo sa motať kdesi v tme a lese, hororov som videl kvantá, a tu zrazu, nič ma k tomu nenúti, začnem si sám haluziť, ako na mňa kde čo skáče, nič sa pritom nedeje, ale ja som v zopár okamihoch vydesený ako decko, trepe mi srdce, oblieva ma pot a zachváti ma panika, neviem sa ovládať... - a to všetko iba kvôli tomu, že sa rád dívam na filmy. Za zmienku ešte stojí fakt, že keď sa už aj takýmto dielam robia remaky, tak Hollywood zrejme melie z posledného. ()

Reklama

starbrejkr 

všechny recenze uživatele

Nu, tak až teď si definitivně ověřuju, že jsem viděl skutečně jen remake filmu, jehož pokračování z roku 1993 patřilo k nejsilnějším filmovým zážitkům mého dětství. Ale což, tak aspoň jsem se během filmu vyvaroval tradičních předsudků k remakům. Film Zlý Neznámý (When a Stranger Calls Back) na mě před více než 10 lety zapůsobil neskutečně silně a úvodní půlhodinu a komunikaci s vrahem-břichomluvcem přes dveře dodnes považuji za opomenutý hororový majstrštyk 90. let. Logicky jsem tedy očekával od tohoto snímku velké věci. Ty sice tak úplně nepřišly, přesto jsem se s čistou myslí dočkal působivého a na dnešní dobu překvapivě příjemně nekrvavého a "strachu z neznámého" plného filmu. Film si sice neodpustil některé tradiční úlety a klišé jako americké teen rozhovory mezi slečinkami, nenastartování auta, pomalé odemykání dveří, atd, ale celkově se mi velmi zamlouval. Gradace vyšla, nuda se nedostavila a navrch mrazivý hlas Lance Henriksena v telefonu. Slabší, přesto pěkné 4 hvězdy. (Viděno v Horror cinema stanu na Brutal Assaultu 2011). ()

L_O_U_S 

všechny recenze uživatele

Na tenhle film jsem byl zvědavý. Legendu o zabijákovi volajícím přímo z domu, kde se u televize uvelebila nevinná holka na hlídání, znám a viděl jsem i starší verzi z roku 1979. Nečekal jsem nic extra a věděl jsem, že jdu do béčka, ale zajímalo mě, jak se tvůrci popasují s natažením krátké historky na hodinu a půl. No, špatně. Při úvodních titulcích jsem málem vytekl z těch otravných klipovitých zoomů. Když se konečně dostaneme do zbohatlického baráku, jsou děsivé hovory s tajemným volajícím prokládány klišoidními hororovými rekvizitami jako falešné poplachy a nestartující auta. Do toho se ve filmu objevují návštěvy vložených postav, které ději nijak neprospívají. Čím mě ovšem tvůrci vyloženě nasrali, byl závěr (následuje spoiler). Legenda o maniakálním volajícím totiž pracuje se dvěma obavami – z narušení soukromí a z toho, že někdo ublíží dětem. Na tu druhou jsem od té doby, co jsem se sám stal otcem, citlivější. Nicméně to, že děti v téhle adaptaci přežijou a nejsou vrahem rozsekány na maděru, považuju za totální selhání a nepochopení toho, čím je původní historka tak děsivá. Filmaři opět jednou prokázali, že nemají koule. (1 231.) ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

No čekal jsem něco jiného. Původní film je o něco lepší a to hlavně díky tomu že tady je uvodní scéna z původního filmu roztahaná na 87 minut, a navíc není tu vůbec atmosféra která byla v původním, hlavní aktérka je děsně nevírazná(ale pěkná) a celý to pusobí takovým špatným dojmem, což o to barák je pěknej a dal by se tam natočit solidní horor ale to by režisér nesměl mít tak vykleštěnej scénář kde se jen kecá, a po 40 minutě si řeknete " Sakra ať se tam něco už stane" nicméně dávám 3 slabší *. Naneštěstí film je celkem krátkej a konec ujde. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (19)

  • Jill (Camilla Belle) chodí na střední školu Fernhill. Na Fernhill High School chodil režisér Simon West v domovském Hertfordshiru v Anglii. (Cheeker)
  • Jill (Camilla Belle) měla ve filmu k dispozici alespoň pět různých verzí trika stejné barvy. Na scény, které se točily s vodou, měla nepromokavé tričko, které vypadalo jako mokré. (Cheeker)

Související novinky

Čínský holokaust na velkém plátně

Čínský holokaust na velkém plátně

19.12.2006

Vyčerpávající natáčení hned dvou ambiciózních projektů, Na lince je vrah). Natáčení dramatu RAPE OF NANKING s odhadovaným rozpočtem čtyřicet miliónů dolarů začně už teď na jaře. (více)

Reklama

Reklama