Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Oskar pracuje jako hlasatel počasí v jedné televizní stanici a jeho žena Zuzana nastoupila po mateřské dovolené jako moderátorka rozhlasové stanice. Aby se oba mohli věnovat své práci, mají pro svého syna Jakuba chůvu, které Oskar neodolá a začne si s ní milostný poměr. Oskar odmítá jezdit s rodinou na hory, a když je Zuzana s Jakubem v Krkonoších, užívá si Oskar a Jakubovou chůvou. Zuzaně s Jakubem se na horách nelíbí, protože není dobré počasí a chtějí se vrátit dřív, ale Oskar ohlásí v televizi, že se v Krkonoších vyjasní, i když předpověď je úplně jiná. Oskar sice oddálil návrat Zuzany s Jakubem z hor, ale ti přijeli nemocní a Zuzana přišla Oskarovi na nevěru. Oskar je Zuzanou vyhozen z domu a navíc je vyhozen i z práce kvůli tomu, že hlásil jiné počasí, než měl. Oskar přijde na návštěvu ke svým rodičům, kde zjistí, že rodiče hodlají dál brát Zuzanu jako vlastní dceru a Oskarovi vyčítají jeho nestydaté chování vůči Zuzaně. Zuzana se seznámila s příjemným Matějem a jeho dcerou Terezkou, s kterým tráví volný čas, neboť Terezka s Jakubem jsou ve stejném věku. Netrvá dlouho a Zuzana je zase šťastná, jelikož je zamilovaná i milovaná. Oskar si začal nový milostný příběh tentokrát se slavnou zpěvačkou Norou, která je o čtvrt století starší, takže jejich fotografie plní stránky bulvárních časopisů, ale Oskar se cítí být s Norou šťastný. Když zemře Nořin bývalý manžel, dojde Noře, a nakonec i Oskarovi, že věkový rozdíl je moc velký a Oskar je zase sám… (TV Prima)

(více)

Videa (9)

Trailer 1

Recenze (711)

genetique 

všechny recenze uživatele

Vyhlasujem pátranie po zmiznutej kvalite Hřebejkových filmov, ktorá má od filmu 'Pupendo' výrazne klesajúci charakter. Aj keď sa Jan svojimi filmami stále drží nad hranicou pozerateľnosti, už to jednoducho nie sú tie kúsky, čo bývalo. Už sa neteším na každý jeho ďalší film, pretože po ňom mi nezostáva nič iné, len prehlásiť, že to bol len nejaký 'ďalší' film, čo som videl a ničím mimoriadnym ma nezasiahol. Po filme 'Nestyda' som mal teda podobné pocity, doprevádzané pocitom obyčajnosti a rozpoltenosti, ktorá mi trošku pripomínala americký typ komerčnej komédie, ktorá chce byť stoj čo stoj nezávislá. Inovačné momenty a originalita rozhodne vo filme nechýbajú, niektoré scény oplývajú naozaj dobrými nápadmi a ani herci nezaspali na vavrínoch, len dokopy to akosi nefunguje. Jednotlivé aspekty nedávajú spolu ten dokonalý, jednoliaty celok, po ktorom by divák jasal. Naopak som len márne krútil hlavou nad vyprchaným potenciálom, ktorý mal scenár a ktorý (dúfam, že stále ešte) má režisér. 55%. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Celkové zhodnocení 1. filmové noci - Brno.____Ale jo. Po delší době zase český film, u kterého jsem se sice moc nesmál, ale na konci mi aspoň nebylo smutno, kterým že směrem se to česká kinematografie ubírá.___Třetí Hřebejkův film (Musíme si pomáhat, Kráska v nesnázích), se kterým nemám ani trochu problém. Macháčkovi vážná (byla to vážná!) role sedí a já pomalu zapomínám na jeho příšerného huliče ze Samotářů (áno, áno, VELMI populárního, že ano?). ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Nestoudnost? Ale kdeže... Vše zůstává při starém. Honza Hřebejků stále umí točit jako málokdo jiný v této republice. Stále má i čich na herce (bohužel ne vždy i na neherce). Poněkud rozpačitý úvod je bohatě vykoupen následnou linií Babčákové s Liškou. A nakonec i ty Oskarovy osudy začnou získávat na zajímavosti, což jde ruku v ruce s kvalitou. Prostě klasická (od Horem pádem snad i nejlepší) hřebejkovina posledních let se všemi klady i zápory co k tomuto "subžánru" patří. Pouze absence Jarchovského (konečně!) se na soudržnosti scénáře nijak výrazněji neprojevila. Stále je to slet perfektních scén, které dohromady moc neštymují. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Povrchní koláž hořkých životních etud z krize středního věku zaslintaná lacinými cameo výstupy a rozhlasovým product placementem. Adaptace obšousta Kvída mně unavují oči v psané i hrané formě, Macháček se svým šklebem už dávno odjel pryč malotraktorem, ale hlavní co mrzí je, že režisér Hřebejk má mnohem na víc, než jsou tyto populistické slepence na jedno použití, co se schovávají za sofistikovaný opar čerešní pod blúzkou. Pochopil jsem to správně, že ten, kdo se nesměje u představení divadla Sklep, je buď vylízané pako, nebo občan Maďarska..? ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Až téměř pesimistický pohled na životní etapu stárnoucího čtyřicátníka Oskara režijním pohledem Jana Hřebejka, který je, vedle Viewegha a Macháčka, také spoluautorem scénáře. Jednou to přijít muselo. Oskar, který svým strojeným úsměvem v televizi předpovídá počasí, je v manželství čím dál méně spokojený. Uspokojení hledá nejprve v náručí mladší a hezčí ženy (Vica Kerekes), poté se zaplete s celebritou - výrazně starší populární zpěvačkou, kterou ztvárnila Emília Vášáryová. Manželka (Simona Babčáková) mu nevěru brzy odhalí, dostane vyhazov jak z bytu, tak z práce, čeká ho rozvod. A možná teď už bude konečně šťastný. Film na mě působil v prvé řadě nedodělaně. Kratší minutáž nebyla úplně optimálně vyplněna. Film se asi v polovině v podstatě omezil na dvě dějové linie. V jedné sledujeme, jak je Oskarova manželka stále spokojenější po boku nového partnera (Pavel Liška), a ve druhé sledujeme Oskarovu vnitřní rozpolcenost vůči ženám a jeho citovou nestálost. Mně osobně v příběhu scházela větší životnost a větší charakterová výrazovost, protože herci na to měli. Vlastně celý film je o tom, jak Jiří Macháček střídá ženy. A to je trochu nuda. 40% ()

Galerie (28)

Zajímavosti (22)

  • Hřebejk v roce 2007 přijal nabídku od Michala Viewegha a producentů Rudolfa Biermanna a Tomáše Hoffmana natočit Vieweghovu předlohu jako samostatný celovečerní snímek. Oba producenti stojí za divácky úspěšnými filmovými tituly podle Vieweghových knih - Román pro ženy a Účastníci zájezdu. (hippyman)
  • Scéna v divadle je z plzeňského Divadla J. K. Tyla. (kocourekpeta)
  • Ve filmu se v epizodních roličkách objeví řada známých a populárních tváří. Pro zvýšení autenticity se Oskar v televizní redakci potkával jak se skutečnými rosničkami (Petra Voláková, Karla Mráčková), tak na chodbách potkával lidi, kteří v televizi skutečně pracují (Ester Janečková, Přemek Podlaha, Halin Pawlowská). Ve snímku hraje sám sebe i Karel Gott a Hana Hegerová. (hippyman)

Související novinky

Zemřela herečka Nina Divíšková

Zemřela herečka Nina Divíšková

21.06.2021

Ve věku 84 let dnes odešla česká filmová, televizní a divadelní herečka Nina Divíšková, již si velké množství diváků vybaví například jako babičku Bětu z populárního rodinného seriálu České televize… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno