Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    ****

    Po animačnej stránke 100% , ale samotný dej ma nijak moc nechytil. Ako beriem kombinácia westernu, animácie, komédie a dobrodružstva stojí zato, ale jednoducho mi príde stopáž filmu dlhšia ako má a preto ma Rango miestami nudil....75% .............................Soundtrack Hans Zimmer: 1. Welcome Amigo - Rick Garcia [1:06] ,2. Rango Suite [5:57] ,3. Certain Demise [0:24] ,4. It's a Metaphore/Forkboy - Hans Zimmer/Lard [0:43] ,5. Welcome to Dirt [0:58] ,6. Name's Rango [1:31] ,7. Lizard for Lunch - Jose Hernandez/Anthony Zuniga/Robert Lopez [1:26] ,8. Stuck in Guacamole [0:21] ,9. Underground [3:18] ,10. We Ride, Really! [0:50] ,11. Rango and Beans [1:04] ,12. Bats/Rango Theme/Ride of the Valkyries/An Der Schonen Blauen Donau, OP. 314 [4:28] ,13. The Bank's Been Robbed - Rick Garcia [0:22] ,14. Rango Returns [1:16] ,15. La Muerte a Llegado - Rick Garcia/George Del Hoyo [0:44] ,16. It's a Miracle [1:57] ,17. El Canelo - Los Lobos [0:44] ,18. The Sunset Shot [0:53] ,19. Walk Don't Rango - Los Lobos/Arturo Sandoval [2:47] ,20. Rango Theme Song - Los Lobos [3:29],(7.8.2011)

  • Lavran
    ****

    V jistém momentu vyprávění se ústřední hrdina ocitne ve slepé uličce, neví kudy dál. Iluze, mýtus, který kolem sebe utkal se náhle rozplyne, stejně jako veškeré tužby a motivace, jež ho doposud poháněly kupředu. Bezcílně bloumá vyprahlou pouští, dokud - metaforicky řečeno - "nepřejde na druhou stranu", kde se mu od ikony nejpovolanější dostane vpravdě děsivé (a zároveň povznášející) lekce. Hrdina totiž sezná, že nemůže opustit pevně daný rámec příběhu (který je během filmu dvakrát vykreslen přímo jakoby na imaginární objektiv), jakkoli by si to v onu zoufalou chvíli možná přál. Musí zkrátka neochvějně pokračovat ve své cestě, uzavřít rozehranou partii, protože taková jsou pravidla hry. S touto znalostí se po "campbellovsku" vrací na jeviště dramatu, aby dovedl příběh do zdárného konce, resp. aby byl sám do zdárného konce dotlačen již dávno vyšlapanými stezkami. Vzpoura proti determinaci, proti nepoddajné pavučině utkaného osudu není možná. Film (stejně jako každé jiné vyprávění) má jasně vymezený začátek a konec. Třebaže mnohdy nejsme s to odhadnout, jak přesně skončí, víme, že se tak dříve či později stane, protože má určitou stopáž, tedy časový rámec, ze kterého nemůže vystoupit. Tragédie všech fikčních postav spočívá právě v této nemožnosti pozměnit směřování své existence, neboť ta je pevně v rukou vyšší mocnosti - autora a jeho záměrů. Nepropadejme proto truffautovskému klamu, že film je více než život. Ve srovnání s filmovými hrdiny, kteří se sice mohou stát terčem našeho obdivu či nenávisti, ale nikdy nepocítíme teplo jejich přítomnosti, totiž máme skutečnou možnost volby (samozřejmě do určité míry omezenou okolnostmi, zákony atd.), a do poslední chvíle nevíme, jak a kdy náš příběh příběhů skončí. Kdykoli můžeme ve svém životě způsobit "změnu paradigmatu", vystavět nový, nově vyhovující rámec.(13.3.2011)

  • Skejpr
    *****

    Naprosto neuvěřitelný film, který je unikátní jak svou technickou stránkou, tak stránkou obsahovou, která v podstatě rezignovala na dětskou líbivost a předkládá nekorektní, depresivní, pokřivený, místy docela zvrhlý a především naprosto parádně psychedelický western (Verbinského haluze žeru, i když ve třetích Pirátech dost nekorespondovaly se zbytkem). Animovaný film tak došel na vrchol svých možností a je vlastně příjemným paradoxem, že u toho nebylo ani jedno z vrcholných animačních studií, natož pak obligátní 3D... - My jsme komedianti! - Homodevianti? Dyť je to v sedmi státech zakázaný!(20.3.2011)

  • DaViD´82
    ****

    Za pasáže kde jde o spaghetti western se vším všudy, který se každým záběrem i každým tónem odkazuje na své kořeny, může Verbinski směle vykopat Leoneho z hrobu a podat si s ním ruku jako rovný s rovným. Zádrhel je v tom, že to celou dobu epizodicky přebíhá od surrealistického animáku pro dospělé narvaného odkazy na ne obvykle odkazované filmy (např. hned ze začátku Strach a hnus v Las Vegas), přes nápaditou groteskami inspirovanou akcí ve stylu druhých Pirátů z Karibiku až po zmíněný regulérní špageťák. A všechny ty pasáže jsou skvostné, ale dohromady neštymují a navzájem si vlastně i dost překážejí, protože každý z těch přístupů by utáhl (a ostatně i zasloužil) vlastní celovečerák. Takže na jednu stranu resuscitace hned několika vymírajících žánrů (nejen westernového či surrealistického, ale i inteligentní nezesměšňující parodie či chcete-li pastiše a i CGI animáků jako takových), na druhou i tak poněkud promrhaný potenciál. Originální znění nutností, ani ne tak kvůli Deppovi jako spíše díky Nighymu a Olyphantovi; navíc po dlouhé době hravé a nápadité (byť hodně volné) titulky. ♫ Hodnocení OST: 5/5(11.3.2011)

  • StarsFan
    **

    Podle traileru nejzajímavější animák roku. Podle verze viděné v kině bohužel zdlouhavý film, který má sice všechna doplňková esa (výborná hudba, prostředí, anglický dabing, odkazy na kultovní filmy i postavy čtyř vypravěčů), scénáristické lince ale chybí něco, co by mě překvapilo nebo aspoň výrazně pobavilo. Zdaleka nejlepší jsou na Rangu ty věčné odkazy na Eastwoodova muže beze jména, které se táhnou od první barové scény (to párátko!) přes jeden surrealistický, Oscarový, pouštní dialog až po pončo během záverečného zůčtování. Možná v budoucnu ještě změním názor, zatím si ale stojím za tím, že s ohledem na potenciál, který tento film měl, je výsledek obrovským zklamáním.(5.3.2011)

  • - Oči štrkáča Jakea sú vlastne zmenšené podobizne zlovestného oka Saurona z filmu Pán prsteňov: Dve veže. (Greenpeacak)

  • - Jedná se o první animovaný film kompletně vytvořený studiem Industrial Light & Magic, které stojí například za Hvězdnými válkami, Terminátorem 2, Indianou Jonesem a stovkou dalších filmů. (Brousitch)

  • - Skladba "End of the road", která se objevila ve scéně, kdy Rango přechází silnici, není původní. Hans Zimmer si ji vypůjčil od skladatele Dannyho Elfmana, který ji vytvořil coby hlavní motiv filmu Království (2007). (korect)