Reklama

Reklama

Ally Darling pracuje v marketingu, ale její práce jí přináší jen nudu a šeď. Když si toho všimnou šéfové, dostane výpověď. K tomu všemu se navíc dočte, že až devadesát šest procent žen, které měly více než dvacet milenců, se už nikdy nevdá. Ally proto začne počítat, až dojde ke kritické hranici devatenáct, a je v šoku. Rozhodne se žít cudně, dokud nepotká toho opravdu pravého muže, ale vše se zvrtne, když se vyspí se svým šéfem. Pak ale Ally přijde na myšlenku, že svého osudového muže musí najít mezi těmi, kteří už byli jejími milenci. Pomoc při hledání jí nabídne sexy soused, jehož táta byl policistou a on po něm podědil detektivní sklony. Teď se schovává u Ally před svými známostmi na jednu noc a bere ji jako jedinou ženu, u níž se nemusí přetvařovat. Vlastně jsou si dost podobní. (TV Nova)

(více)

Videa (28)

Trailer 1

Recenze (269)

Handle 

všechny recenze uživatele

Bez Anny Faris by podle mě tento film byl stejná s*ačka jako polovina romantických komedií. Věřím, že kdyby byl do hlavní role obsazen někdo jiný, skončil bych někde u 2*. :) Jenže Anna Faris je pro mě neskutečně zábavná a i z takového klišé udělala celkem milou a vtipnou věc (a není to poprvé). Nevím, jestli je to zrovna dvakrát objektivní, ale já se prostě bavil... :) ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Taky máte problém s tím, že jste si spočítali počet svých sexuálních partnerů a on se pohybuje v řádech desítek, nikoli jednotek? Ano, na tomhle předpokladu je založen poměrně jednoduchý příběh této komedie. Ally v podání snesitelné Anny Faris zjistila, že se od údajného průměru 10,5 odchyluje velmi výrazně, protože má za sebou 19 sexuálních partnerů a další je v opilosti na cestě. 20 partnerů, to by mělo být její maximum, a tak z jednoduché logiky došla k závěru, že jejím manželem musí být někdo z předchozích milenců, protože dalšího mít nemůže, neboť by magickou dvacítku překročila. Příběh je založen na jediném článku, který si Ally přečte. Promiskuita není něco úplně normálního, ale aby se z toho dělal takový problém... dobře, pro komedii to není vůbec špatný základ, jenže asi po minutě už víte, jak to skončí a jaký bude průběh. Přesto by film mohl nadchnout komickými scénami. Nenadchne. Párkrát se možná zasmějete, ale jinak je zde příliš klábosení o ničem. Promiskuita se kritizuje, ale nakonec na tom vlastně nezáleží, protože toho pravého může najít každý. Je tedy recept na šťastný život užívání si? Nejsem si jistý, jestli komedie měla mít nějaké širší poselství, ale vím, že Chrise Evanse prostě můžu a že v tomhle filmu na sebe zase strhl pozornost. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2012/08/jane-eyre-ekologicka-afrika-cislo.html ()

Reklama

IQ Tiqe 

všechny recenze uživatele

Takhle nějak si představuju pojem "eRkový film" - nijak upejpavý, ani žádná úchylárna. Bohužel takhle nějak taky vypadá tuctová otřepaná romantická komedie, což není samo o sobě zlé, ale s podobným scénářem jsem už viděl pár lepších. Ačkoliv označení "komedie" má své rezervy. Zasmál jsem se 3×; ale budiž, není tu snaha o humor za každou cenu, po neslaném nemastném začátku přijde sympoatická romantická pasáž, a vzhledem k náladě to je pozitivní film. Není vyloženě špatný, dalo by se říct průměrný, jen nenabídne nic navíc. # příběh 5 | hudba 6 | humor 3 | akce 1 | napětí 0 | pustil bych si znovu 4 ()

VIPerson 

všechny recenze uživatele

Škoda toho konce,který sklouzl do chřtánu klasických "for girls" komedií...Mezi ústřední dvojicí to funguje ale velmi dobře.Chris Evans je mým oblíbencem a rád sleduju jeho kariéru ve které střídá horší film tůdle lepším tůdle stupidním a tůdle filmem plném očekávání.Co ty jsi za číslo mě vysloveně neuchvátilo,nicméně příjemná oddychovka to jistě je a Anna Faris a její jakože vychlastaný hlásek s charismatem Chrise Evanse vás slušně pobaví. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Velké a potrhlé sólo zdatné potrhlice Anny Faris, které není završeno nějakým extra číslem. Číslo v téhle komedii, která se poměrně důsledně vzpírá klasickým sladkým romancím, znamená počet sexuálních partnerů za celý život. Nezaměstnaná Ally si čte takové ty divné ženské časopisy, ve kterých narazí na vyčíslenou statistiku mužských partnerů, kteří projdou ženám postelí a s hrůzou zjistí, že její číslo v tomhle ohledu daleko převyšuje běžný průměr a s největší "pravděpodobností" byl mužský ideál mezi jejími bývalými partnery. Pokusí se s tím něco udělat. Postupně všechny své dávné lásky začne kontaktovat, přičemž za tímto účelem si na pomoc přibere sympatického souseda. Její příští partner nesoucí číslo 20 bude jejím vyvoleným. Vtip je ve filmu jen proto, že v něm hraje potrhlice na slovo vzatá Anna Faris. Nebýt jí, tak můžu čestně prohlásit, že se nedá ničemu, a hlavně nikomu zasmát. A to je ve filmu také Chris Evans v roli souseda zpívajícího na svatbách a schovávajícího se ráno u Anny před sexuálními partnerkami, se kterými strávil předešlou noc. Role ex milenců dopadly zcela žalostně nevyužitě, a je to škoda, když v nich byli k vidění dobří herci. Vedle neutuchajícího espritu, který sršel z chirurgicky vylepšené Anny Faris, se vlastně všechny ostatní role jevily, jako zcela zbytečné. Ona byla válec číslo jedna. Jen bylo zarážející, že jako nezaměstnaná, co doma vyrábí akorát divné sošky z hlíny, měla na sobě každou chvíli nový a draze vypadající outfit do společnosti, kam pravidelně vyrážela se svými dojmy, které si roztomile pletla s pojmy. Anna má ve své filmografii takových rolí více a není nic výjimečného v podobně nenáročném filmu ji uzřít, ale takový Chris Evans nebo Martin Freeman jistě musí zpytovat své (herecké) svědomí, že do takového filmu vůbec vlezli. Scénář a z větší části hlavně to, co se odehrává kolem sexuálního partnera číslo 20 působí tak chaoticky, že nebude mnoho diváků, kteří budou mít ve všem jistý přehled. Ne všechno je vyloženo tak, aby se to dalo uspokojivě pochopit, zvláště když film začne být v číselném partnerství nepřehledně chaotický, aniž bych si všiml, co ho k tomu z hlediska souvislého vyprávění vedlo. Absence vtipů je více než výrazná. Anna Faris v podstatě obstarala všechny, a to i ty, které ve scénáři nebyly. Její sexappeal je však poměrně problematický. Někomu se líbí, někomu ne. Jistě si každý všimne, že prošla rukama plastického chirurga, a to od obličejových částí až po výrazně zvětšené poprsí, které předvádí v basketbalové scéně, ve které se hraje o fanty. Zvládne to až do pěkného spodního prádla. Film hned tak nesklouzne do naivních kolejí romance tak impotentně, a to i přestože i tomu nejméně zkušenému divákovi "docvakne", že když souseda hraje Chris Evans, tak to není jen tak. A skutečně to nebude mylný odhad, ale romance, a vše kolem ní, je tady vyřešeno neotřele až originálně. Nepatřím k těm, kteří by pátrali po literární předloze, z níž vzešel námět. I při její neznalosti lze z toho všeho usuzovat, že scenáristé si z knihy vzali jen osu, do níž zakomponovali vše, co uznali za vhodné a potřebné.Televizní režisér Mark Mylod se po delší pauze vrátil k filmové režii. Chaotickému, a občas i přitroublému způsobu vyprávění, jak je ostatně u něj zvykem, pokud jde o filmy viz "Zmražená pojistka", se opětovně nevyhnul, ale v určitém ohledu zůstal originálně netradiční a k dispozici měl neuvěřitelné číslo Annu Faris. Mé hodnocení: 60% () (méně) (více)

Galerie (33)

Zajímavosti (5)

  • Snímek byl natočen na motivy knihy "20 Times a Lady" od Karyn Bosnak. (Terva)
  • V čase 1:45 nasedá Ally (Anna Faris) do auta, aby se vydala opět na cestu v hledání. Po rozjezdu si odškrtává svatební událost a v momentě, kdy odloží papír, je na tachometru auta ručička na 0 mp/h. (WillyMarks)

Reklama

Reklama