poster

Violet & Daisy

  • USA

    Violet & Daisy

  • Slovensko

    Violet & Daisy

Krimi / Komedie / Akční / Thriller / Drama

USA, 2011, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    **

    ,,MÁM TĚ RÁDA, DĚVČE. DOKONČETE AKCI, NEBO PONESETE NÁSLEDKY. MÁTE HODINU..…“ /// Namířit a stisknout spoušť zvládne dneska každý děcko. A tyhle dvě cácorky s vizáží patnáctek a chováním dvanáctek nejsou výjimkou. Po úvodní akcičce se mi chce zařvat – TO URČITĚ, ale držím hubu, páč kdyby to jako mělo parádní průběh, tak bych pak mohl vypadat jako kretén. Váj a Dejz, dvě puberťačky, který jsou kurevský zabijačky – jak vám to zní? Odpovím za tebe… – jako píčovina! Předpokládám totiž, že máme stejnej sluch. Nakecaj toho víc než 2 upírky a výsledek je stejnej. Jen prostě svý bolístky schovávaj za assassinství. A tak se tam válej s (budoucí) obětí a kecaj a kecaj, abych pochopil, že cesta do nitra holčičí duše vede přes několik litrů červený barvy a mrtvol. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Když ,,POGO“, tak jedině ,,Tanec krvavejch fontán“. 2.) Zrovna jsem zamilovaná do Barbie Sunday. 3.) Thx za titule ,,Euler“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ne(29.11.2013)

  • noriaki
    ***

    Škoda že se tohohle námětu neujal Tarantino. Film ho tak jako tak připomíná členěním do kapitol (nepřeházených), lehce brakovým vzhledem a absurdními dialogy. Troufnu si tvrdit, že by jako úchylná gangsterka vypadal mnohem lépe. Geoffrey Fletcher se pokusil o umělecké pojetí a neřeknu že selhal, ale ani se nedá říci že by uspěl. Nápad dát do role profesionálních zabijáků náctileté holky, přičemž ony tak nejen vypadají, ale i se odpovídajícím způsobem chovají a okolí to vnímá jako něco normálního, v sobě může obsahovat spoustu potenciálních metafor. Zaprvé sama profese hitmanů získá bizarní nádech a na diváka působí jako něco vymykajícího se jejich realitě. Tuto vlastnost bohužel, vlivem přehšle čím dál drsnějších kriminálek, dávno ztratila. A nebo naopak, je tu možnost vidět motivaci kariérních vrahů z úplně opačného pohledu a je jako obyčejné lidi, jen neschopné či neochotné vydělávat si na živobytí jinými způsoby. Scénář ani jeden z těchto směrů - ani žádný jiný, nedotáhl do konce, vše jen nedostatečně naznačil a nakonec utopil v nepřehledném rozpitvávání vzájemného vztahu modrookých děvčat.(28.5.2014)

  • JASON_X
    **

    Párek krajně protivných a bezostyšně přihlouplých (sle)piček, které obě evidentně patří do pakárny, které si hrají na děsně cool profesionální zabijačky, a které spolu neustále vedou konverzaci na úrovni mentálek z pomocné školy. Popkulturní karikatura popkulturních Pulp Fiction pro holky ze základky, natočená nejspíš podle nějakého přitroublého comicsu. Těšil jsem se aspoň, že starej bourák Gandolfini jim oběma pořádně srovná faldy, natrhne kaďák a zatne tipec, ale on místo toho, aby byl hnusnej sadistickej parchant jako třeba v True Romance, je takovej smutnej dobráckej dědula se psíma očima. Nudilo mě se na tuhle trapárnu koukat a poslouchat všechny ty otravné dialogy. A vadily mi i takové drobnosti, jako třeba že když šla pička 9 prohledávat "klienta", vlezla přímo před mušku pičce 8, která ji kryla. Ale vizuálně je film moc hezky udělaný a bylo v něm i několik málo vtipných momentů, třeba vtip s veterinářem/vegetariánem; nebo když pičky skákaly po mrtvolách a těm z pusy a z děr po kulkách tryskaly takový malý roztomilý krvavý fontánky, to se mi fakt líbilo.(21.3.2015)

  • milka
    **

    Což o to, zápletka zní docela zajímavě, holky zabijačky jsou zprvu načrtnuty taky slibně a člověk se pomalu těší na prima napínák. Jenže režisér si asi řekl, že by bylo príma zahrát si na dalšího Tarantina a natočil tak zcela nezajímavý film s nefungujícími dialogy, jenž se režisérovi rozpadá před očima jako domeček z karet. Ani ti snaživí herci (Alexis Bledel bude ty teenagerky hrát snad ještě v padesáti) to bohužel nejsou schopni zachránit.(17.12.2013)

  • charlie_ando
    **

    Od tohoto malého ve své podstatě artového filmu jsem čekal trochu něco jiného. Bohužel se tohle dílko nesetkalo s mou správnou náladou a proto je mé hodnocení relativně nízké. Pro svůj režisérský debut si Geoffrey Fletcher napsal sám i scénář. Bohužel tenhle originální počin neví, čím chce být? Jestli absurdním gangsterkou nebo komorním konverzačním dramatem o bytí ve složitém světě plném násilí a vábivých nástrah. Hlavní pozornost na plátně na sebe strhává blonďatá Dasi v podání talentované Saoirse Ronan, na které je vidět, že role nebezpečné dívky s křehkou osobností jí sedí, jak také dokázala v povedenější Hanně. Děj je rozkouskovaný do jednotlivých kapitol s ostrými předěly a může se pochlubit úsměvnými až absurdními momenty, ale jako celek to podle mého názoru nedrží moc pohromadě. Celé to má grady, když se jede na vlně absurdity a ústřední dvojice se ohání bouchačkami, ale jinak to rychle upadá do průměrnosti a trochu i do rozvláčné nudy. Nejsilněji na mě zapůsobily scény tanec vnitřního krvácení a ta ve sprše. Příběh o dospívání za svistotu kulek, o ztrátě nevinnosti duše a snaze sehnat prachy na nové šik hadříky. Snová kamera Chorvata Vanja Cernjula je určitě silnou stránkou a dokáže zaujmout. Mohlo to být o hodně lepší.(9.8.2013)

  • - Místo Alexis Bledel měla původně roli ztvárnit Carey Mulligan. Nakonec však ustoupila kvůli snímku Drive (2011). (h0n24)

  • - Do role Michaela tvůrci zvažovali obsazení Bruce Willise. (Lenny.M)

  • - Obě hlavní hrdinky mají jména květin - Violet (Alexis Bledel), v překladu "fialka", a Daisy (Saoirse Ronan), v překladu "sedmikráska". Zmínili i jméno bývalé partnerka Rose, tedy "růže". Dcera Michaela "James Gandolfini" měla zase jméno April, tedy "duben", kdy květiny začínají kvést. (Aknah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace