Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 2

Recenze (677)

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Pozor!! Tento komentář může obsahovat několik až hodně nevybíravých výrazů explicitního charakteru, od kterých se autor předem distancuje, neboť byly zapříčiněny enormním afektem, vyvolaným sledováním tohoto audiovizuálního zvratku! Zkurgůglvenci vyjegůglbaní, gůgllizační! Jako by jim nestačilo, že za každým internetovým bukem už číhá džímejl, aby pečlivě uložil navěky vaše emaily, bez chrómu si může jeden nechat akorát tak pozlatit pevnou linku, z téměř každého zasragůglného mobilu na vás čumí android, co se jen třepe na to zaznamenávat vaší polohu a stahovat soukromá data včetně inkriminujících esemesek se všemi vašimi lízátky, bez tytrubko už by se neobešel jediný úchyl produkující videoodpad a bez adwords můžete vlastní stránky hledat na nějakém zkurgůglveném 42 564 místě, a to už i u Bóbika. Ne, nestačilo! Ti zmrgůgldi vám ještě pod rouškou rádobykomedie napálí hezky podprahově a bez skrupulí pomrgůgldanou korporátní reklamu a vyplachovací náborové video v jednom, kde vám banda šprťáckých, čerstvě zletilých závisláků na spotřební elektronice a dva trapní pračuráci (tady by ten gůgl nevyzněl) naservírují, jaké je to kůl a IN být členem obří rodiny monopolních šmíráků a vykrádačů dat, co mají komunistickou kantýnu, a kde si o přestávce můžete s ostatními postiženými zahrát famfrbál. No, s tímhle táhněte do pigůglče, soudruzi! Říkejte mi Sibyl, ale tvrdím, že jednou nám to Velký bratr nablije zpátky do xichtů i s úroky. Až se děsím, co po téhle kogůglkotské gůglmédii xblití příjde příště! Namátkou třeba Vygůgli mě, když to dokážeš, Ztraceno v gůgltranslatoru, Starwars VII - Android vrací úder, James Bond 26 - Džímejly jsou věčné či snad katastrofický Den, kdy se zagůglila země? ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Bohužel to nebylo moc vtipný. Oba herci mají na kontě moje nejoblíbenější komedie, tak jsem prostě čekal víc. Koukat se na to dalo, ale Vince Vaughn už byl vyloženě otravnej a Owen Wilson začíná s přibývajícím věkem vypadat divně. Navíc, ani ty vedlejší postavy nejsou moc vtipné a prostě to hrálo moc na jistotu. Nejlepší z celýho filmu jsou ty barevný Google kola. 50% ()

Reklama

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $58miliónovTržby USA $44,672,764Tržby Celosvetovo $92,972,040Tržby za predaj Blu-ray v USA //počet predaných kusov Tržby za predaj DVD v USA //počet predaných kusov ║ až príliš schématické na to aby to nasýtilo a nejak viac bavilo ale scénka z profesorom Charlesom Xavierom bodovala, ináč len slabší podpriemer /40%/ ()

Cervenak odpad!

všechny recenze uživatele

V tejto chvíli si ani nespomínam, kedy som naposledy videl mainstreamový hollywoodsky film so strašnejším scenárom. Námet dobrý, ale je dokonale utopený v neustálych motivačných prejavoch (bez srandy, je ich tam tucet alebo aj viac) a Vaughnovom bľabotaní, ktoré nedáva vôbec žiadny zmysel a je dokonale nevtipné. Vytrpel som to celé len preto, že som bol zvedavý, či to dokáže byť konštantne pekelné až do konca. Bolo. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Mně je dost jasný, že to v Googlu takhle vůbec nevypadá. Vlastně exteriérně vypadá, ale na druhou stranu nevypadá to tak, jak si to ti dva ouchylové vysnili. Pořád ale musím říct, že tak pozitivně laděnou, pohodovou a příjemnou komedii jsem děsně dlouho neviděl. Je mi jasný, že plno lidí to vnímá jako bůhví jakou agitku na to, jakej je Google boží zaměstnavatel. Také by se to mohlo vnímat jako geniální reklama nebo náborové video. Já to ale vnímám jako film, konkrétně komedii. U které jsem se sice dvakrát tak, jak jsem předpokládal, nenasmál. Ale na druhou stranu jsem si zase odpočinul a musím říct, že i po shlédnutí jsem zpozoroval lepší náladu, čemuž přispěla už samotná atmosféra filmu. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (17)

  • Vo filme si ako komparz zahralo aj zhruba 100 reálnych zamestnancov spoločnosti Google. (MikaelSVK)
  • Na samom konci filmu sa objaví aj spoluzakladateľ americkej spoločnosti Google. (Acrobat)

Reklama

Reklama