poster

Nejvyšší nabídka

  • Itálie

    La migliore offerta

  • Slovensko

    Najvyššia ponuka

  • Kanada

    The Best Offer

Drama / Romantický / Mysteriózní / Krimi

Itálie, 2013, 124 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tsunami_X
    ***

    První půlka je velká paráda (užijte si to rámování, kamera je blaho), u které si i ostřílení žánroví matadoři musí říct, že patetická a kašírovaná romantika obalená vysokým uměním má ještě své místo na slunci, natož pak v našich srdíčkách. Pak se to nějak zvrhne, začnou nabíhat myšlenky o přepáleném středostavovském vztahu a červené knihovně a člověk si říká, že je to celé jenom velký žánrový podvod, který prostě nemůže být takhle jednoduchý a čitelný. A na závěr se to zlomí. Jenže bez emocí, protože jste si tohle ukončení už dávno předtím vysnili, aby vám z té přepálenosti nebylo trapno.(20.8.2013)

  • Kaka
    *****

    Fenomenální filmový fake. Vůbec nejde o finále a konstrukci scénáře, jehož pointa je odhadnutelná od poloviny. Soustřeďte se na úchvatnou kameru, životní teze a pravdy, herecký výkon Rushe a čisté emoce. Film o zamilovanosti se všemi svými klady a zápory které má, záleží jen, zda to vyjde, či nikoliv. A zároveň poukazuje na fakt, že nemusí být nic tak, jak to zprvu vypadá. Naprosto komplexní. Masterpiece.(14.4.2014)

  • Fr
    ****

    V KAŽDÉM PODVRHU SE VŽDY SKRÝVÁ NĚCO NEFALŠOVANÉHO..... /// Film, kterej si získal sympatie (moje vole…) od první minuty. Dokázal totiž skloubit půvab starožitností (Geoffrey Rush? Třeba, nebudem to víc pitvat…) s poetikou vztahu dvou zvláštních lidí, kterej tak vytváří trochu ,,jinou“ romantiku. Jo a má to taky zajímavej děj (to kdyby tě poetika romantickýho vztahu tolik netankovala…). /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Rád mrknu na film, kterej může pomoct cestovnímu ruchu. 2.) Mám doma starej obraz a ,,ta paní“ má v oku písmenko ,,V“. 3.) Jacques de Vaucanson byl vždycky zdrojem mý inspirace. 4.) Thx za titule ,,rosarot“. /// PŘÍBĚH ***** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(30.7.2013)

  • gudaulin
    *****

    Krása utajených obrazů visících na stěnách, zvyšující se napětí účastníků aukcí umění úměrné tomu, jak stoupá cena jejich vyhlédnutých pokladů k obohacení sbírek, tajemství artefaktů starých mechanismů a především tajemství, která lidé skrývají za přísně střeženou maskou svých tváří a pečlivě kontrolovaných emocí, za fasádou svého postavení a sociálních vztahů. Tornatore si hraje se svým hrdinou i se svými diváky. Odhalil jsem sice zhruba už v polovině, kam ta hra směřuje, kupodivu jsem ale nemusel nic ubrat na mimořádně vysokém výsledném dojmu. Nejvyšší nabídku stojí za to sledovat už kvůli špičkovému řemeslu, Tornatoreho perfekcionalismu, fascinujícímu výkonu hereckého veterána Geoffreye Rushe, atmosféře zanedbaného šlechtického paláce i kvůli procesu objevování toho, co se skrývá pod nánosem prachu, starých barev i slov. Nejvyšší nabídka je vlastně příběh o (sebe)lásce, pozdním prozření a pozdní lítosti. A v neposlední řadě i o naději, protože ta, jak známo, umírá poslední. Měl jsem možnost v jednom dni sledovat Vlka z Wall Street a tenhle snímek, přičemž pomalý Tornatore po emoční stránce nad Scorsesem zvítězil. Celkový dojem: 90 %. Hned bych se rozjel do Prahy přesvědčit se, jestli tam Virgil ještě čeká...(21.2.2014)

  • Roman.Ticka
    ***

    Jedna velká faleš a přetvářka jako nevyčíslitelná hodnota a závratná cena malovaných obrázků z historie. Hned první náhodně pohozené ozubené kolečko a výmluvná (ne)setkání mi vnukla myšlenku velké boudy, ale později asi po půlhodině nudného rozjezdu, se zdálo, že jde o víc než jen staré harampádí a hromadu veteše. Jak vypadala podivná souhra dvou nemocí v osudovém setkání nadějně na úspěch, i když se stejně nulovým nábojem emocí jako dvousetletý obraz panímámy, služky, princesy či konkubíny, tak divně onen nedefinovatelný pocit ničeho splaskl jak nesplněný sen. Sérií tušených historických podvodů, co vždycky najdou objasnění, vystřídalo klišé a smutné zjištění, že veteš zůstane veteší a jediná opravdu cenná relikvie nedozírné ceny a hodnoty je prchavá chvíle okouzlení a skutečného hmatatelného prožitku. Sice je to zjištění, co se dá vyjádřit několika slovy, přesto za jedno zhlédnutí a potvrzení obecné platnosti to stálo za to.(23.11.2013)

  • - Giuseppe Tornatore natočil aj alternatívny koniec, ktorý sa odohráva v rímskej reštaurácii. (vander19)

  • - Na konci filmu, kdy Oldman (Geoffrey Rush) vstupuje do kavárny Night and Day, je při záběru zevnitř na dveřích vidět otevírací doba Pivnice u Milosrdných, stejně jako pravý název pivnice. (D.o.D)

  • - Hudbu k filmu Ennio Morricone natočil s Českým národním symfonickým orchestrem v hostivařských studiích v Praze. (JoranProvenzano)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace