Reklama

Reklama

Neon Demon

  • Francie The Neon Demon (více)
Trailer 1

Jesse je mladá, krásná a má onu tajemnou esenci, která ji vyčleňuje ze zástupu dokonalých krásek ucházejících se o svých pár let slávy na módních molech v Los Angeles. „Kdo by chtěl zkyslý mlíko, když může mít čerstvý maso", utrousí na její adresu jedna ze závistivých kolegyň. Neonový puls fashion světa pohlcuje Jesse natolik, že přehlíží varovné signály. Za marnivými kulisami kultu krásy totiž dříme dávné zlo, které se živí nevinností. (Film Europe)

(více)

Videa (5)

Trailer 1

Recenze (339)

Slasher 

všechny recenze uživatele

Filmařská orgie nad nepřejícností, závistí, prchavostí, prázdnotou, prokletím a vůbec hnusem co je spojený s krásou. Refn zůstává věrný svému vyzrálému hypnostylu, jen se bohužel po vězení, Valhalle a nočních ulicích LA, což mi všechno sedlo, Bangkok nikoli, opřel do světa modelek což je mi taky cizí. Ten film vlastně znásilňuje "krásu" jako průmysl, celý to povrchní pojetí, připomná to starý artový euro-horory a je to celkem silně abstraktní, posedlý samo sebou, soundtrack opět klíčem. Mno, NWR je prostě výjimečný tvůrce, ale poslední dva filmy se míjíme. "And so I said I want to make a movie about the insanity of beauty." ()

Hortensia odpad!

všechny recenze uživatele

Hlavní problém je, že film je nakonec přesně tím, co jakoby "drsně" kritizuje. Kamarád Imaginárních lásek, či filmú Gasparda Noého, estetika a la časák s ženskou módou X techno party. Klišé nad klišé, všechno strašně komicky předvídatelné, des a démoničnost se snaží docílit absurrními perverzemi a krví. A hlavne třpitkami! Ach jo, tak málo fantazie ve všem... V jazyku filmu: Lol, ty mrchy snědli top bitch, wtf? ()

Reklama

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Nicolas Winding Refn si spôsobom spracovania ide svoju vlastnú "Stand Up Show", ktorú dookola neustále opakuje, pričom ako by nepoznal príslovie: niekoľko krát opakovaný vtip - nie je vtipom. Kým bol pre mnohých divákov snímok "Drive" doslova vrcholom blaha, Ja som (dodnes neviem PREČO) dosiahol orgazmus pri "Only God Forgives". Takmer 3/4 snímku bol pre mňa Neónový Démon obyčajným prepadliskom do sveta afektovaných jedincov zo sveta "Gucci-ho a Versace", no a popravde, nebyť jednej z posledných scén, človek by bez zábran prepadol pochybnostiam, či sa v skutku jedná o horor, alebo len o akúsi prezentáciu prejavu homo-lesbo hrádok v biznise s handrami, ktorému sa smelo mohol vyhnúť. Bohužiaľ, toto mi napriek dokonalému soundtracku či vizuálu nijak mimoriadne nesadlo, no čert nikdy nespí - Vás si ten paroháč možno osedlá - 55% ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Režisér Nicolas Winding Refn byl pro mne velkou neznámou a doteď jsem neměl tu „čest“ ani s jedním z jeho filmů. Nechal jsem se však zlákat žánrovým zasazením (psychologický, mysteriózní, horor, thriller) a především průměrnými čísly v hodnocení na internetu. Velmi záhy jsem však pochopil, že jsem zase skočil „na špek“ a nejhororovějším zážitkem z tohoto filmu byla jeho až nesnesitelná délka. Předem bych chtěl upozornit, že tohle opravdu nebyla a nikdy nebude podívaná pro mou maličkost. Ono bylo pěkné sledovat pohledné dívky (i když hlavní hrdinka mi teda vůbec sympatická nebyla), ale polonahá těla (občas i zcela nahá) byly jen slabou náplastí, pro jinak dost nezáživný čas, který jsem tomuto filmu věnoval. Po vizuální stránce bych snad ještě dokázal alespoň částečně najít slova chvály, protože některé efekty byli vážně povedené a ani kamera nebyla nejhorší, ale příběh potažmo zápletka – tak to už byla jiná káva. Kupící se přihlouplé dialogy a naprosto nudné pasáže, mě trýznily mnohem více, než když v práci odpočítávám poslední hodinu. Pln čirého zoufalství jsem neustále pokukoval po časomíře a těšil se, až tohle utrpení konečně skončí. Ke konci sice došlo k mírnému zlepšení, ale ani krví pokrytá nahá ženská těla už tomu moc kreditu nepřidala. Opravdu bych byl rád, kdyby mi někdo vysvětlil onen „hypnotický zážitek“, který z filmu mnoho diváků údajně mělo. Já se totiž po většinu času nudil jako prase. 40% ()

Asia_Power odpad!

všechny recenze uživatele

Komentář obsahuje bojlery a bla bla bla, mrdám to. Tak tady tak čtu v komentářích slova a fráze kde je samé - hypnotický, extatický, vizuálně dokonalé dílo, obrazivě podmanivý, vizuálně dech beroucí - a v duchu si říkám, jestli všem nemrdlo. Mě napadají slova a fráze jako - píčovina, nuda, neuvěřitelná sračka, výplod chorého mozku či kolosální kokotina. Jsem ráda, že si spousta uživatelů vzdychala nad vizuálem, kterej mi je zhruba někde u prdele, ale ráda bych podotkla, že film má být thriller, horor a mysteriozní k tomu. Místo toho tady máme vypatlané drama, kde hlavní hrdinka je dutá jak vyfouklý vejce, jednu lesbu co se jí chce dostat do kalhotek a když neuspěje tak vojede mrtvolu a pak dvě krávy co nesnesou krásu hlavní hrdinky (mimochodem přirozená kráva se mi líbila více než hlavní hrdinka, umělá kráva zase naopak celkem držka) a tak se rozhodnou, že bude nejlepší jí sežrat (to je ta hororovo-mysteriozně-thrillerová část a odehrává se zcela mimo, jinejma slovama - krom vyblitýho oka a nůžkového seppuku nic neuvidíte) . Navíc ta "děsivost" zabera cca 5 minut filmu ze dvou hodin. Zbytek je čumění na líčení, studování chůze po molu, focení, řešení problémů s bydlením a odkopnutí kluka, co jako jedinej neměl v hlavě nasráno. Chtěla jsem dát jednu hvězdu za Nea, ale tohle nemá šanci zachránit ani on jelikož má dohromady cca 6 minut prostoru dávkovanýho po minutě. Refn možná měl dobré filmy, tohle je ale kolosální sračka, kterou lidi hvězdičkujou max proto, že je to přece Refn. Pravdou je, že se asi hodně zfetoval když napsal a natočil tohle...PS : Ta nekrofilní lesba předvedla nejkrvavější krámy v historii kinematografie ()

Galerie (55)

Zajímavosti (16)

  • Timeline: 3. listopadu 2014 oznámila produkční společnost Nicolase Windinga Refna Space Rocket Station název a místo natáčení režisérova dalšího filmu. 6. ledna 2015 byla obsazena do hlavní role (první hlavní ženská role ve filmu Nicolase Windinga Refna) Elle Fanning. O tři týdny později byla obsazena Abbey Lee Kershaw, která na filmu pracovala také jako módní poradce. Film byl doobsazen do konce března. Natáčení začalo v Los Angeles 30. března. V listopadu zakoupila společnost Amazon práva na kinodistribuci ve Spojených státech. Film si odbyl světovou premiéru 20. května 2016 na filmovém festivalu v Cannes, kde obdržel cenu za nejlepší hudební doprovod Cliff Martinez. Do kin se snímek podíval 8. června ve Francii a o tři týdny později v USA. (Hal_Moore)

Související novinky

Be2Can: Filmy z Berlinále, Benátek a Cannes

Be2Can: Filmy z Berlinále, Benátek a Cannes

30.09.2016

Festival Be2Can, který se uskuteční v kinech v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci a Zlíně od 6. do 12. října 2016, zveřejňuje kompletní program, jehož ozdobou bude čerstvá držitelka Ceny poroty z Cannes,… (více)

Po kom půjde Neonový démon?

Po kom půjde Neonový démon?

06.02.2015

Dánský režisér Nicolas Winding Refn (Bronson, Barbar) si řádně nakopnul kariéru s Drive. Jeho předloňský film Jen Bůh odpouští ale naopak všude vyhořel, takže Refn o mainstreamovější pozornost opět… (více)

Refn si vyjde s mrtvými

Refn si vyjde s mrtvými

16.06.2014

Nicolas Winding Refn si po rozporuplně přijatém thajském výletu Jen Bůh odpouští vybíral mezi několika projekty a teprve před pár dny došlo k oficiálnímu potvrzení, že jeho následujícím filmem bude I… (více)

Reklama

Reklama