Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Snorlax
    ***

    Prostinký, místy až hloupý scénář plný nelogičností má obrovské štěstí, že ho vůbec někdo natočil. Za nejkomičtější prvek se dá považovat snaha převtělit Vetchého do role úředníka brýlemi, zřejmě měl Havlík strach, že jinak by byl Vetchý nevěrohodný. Romantická linie je však zvládnuta dost dobře a funguje. Jako oddechový film po nedělním obědě celkem obstojná záležitost.(16.9.2017)

  • pakobylka
    ***

    Zvláštní příběh ... po všech stránkách. Vcelku uspokojivě funguje po stránce ryze emocionální, leč poněkud neuspokojivě klopýtá po stránce ryze praktické: 1) Smrt je z mého pohledu odmávnuta dosti neomaleně. Vyprávění především zcela ignoruje poslední věci člověka, ke kterým neodmyslitelně patří i pohřeb, takže se elegantně, leč zároveň trochu alibisticky vyhýbá zcela zásadní otázce, zda či v jaké míře by mělo být osiřelé osmileté dítě do takových neveselých, leč VELICE osobních záležitostí zapojeno ... a to i z ohledem na možné budoucí výčitky směřované k těm, kdož jeho definitivnímu rozloučení s matkou zabránili; 2) Malé morče zvané Eda se s neokázalou profesionalitou zhostilo poněkud rozporuplné úlohy, jejíž podstatě dost dobře nerozumím - pro obveselení publika je příliš morbidní a jako vyobrazení vztahu holčičky ke zvířátku je v odvysílané podobě nepoužitelná ... funguje spíš jako nadbytečná a víceméně nefunkční vsuvka. Zdá se, že Eda nepotřebuje jíst ani pít - a čistě mezi námi ... jako dítě jsem postupně vlastnila několik morčat a neumím si představit, že bych NEPOZNALA, kdyby mi kterékoli z nich někdo vyměnil; 3) Ema se projevuje jako maličko přemoudřelá holčička, která - ač evidentně pochází ze zcela běžných majetkových poměrů, patrně nevlastní žádný mobilní telefon a zcela ignoruje internet a vůbec jakékoli počítačové aplikace neodmyslitelně spjaté s druhou dekádou jedenadvacátého století; 4) Přebývání za zdmi hotelu je přece jenom maličko sterilní ... jen tak pro pořádek by mě kupříkladu zajímalo, kam si otec a dcera dávali prát oblečení; ----- !!! MOŽNÝ SPOILER !!! ----- 5) Závěr není až tak úplně happy, jak by se vám mohlo na první pohled zdát. Od určení otcovství ke svěření dítěte do péče vede v našich poměrech předlouhá a obtížně schůdná byrokratická cesta ... pravda - existuje i cosi jako předběžné opatření; 6) Život je jen náhoda ... jen tak na okraj - co by bylo s Emou, kdyby se prokázalo, že NENÍ vlastním dítětem v zámoří nalezeného otce ?(29.11.2017)

  • M.i.k.e
    *

    tvůrci nejspíš pojali podezření,že když zkombinují ty nejzákladnější klišé,zasadí to do doby okolo vánoc a do kin pustí ve stejném čase,úspěch bude zaručen...dle recenzí se celkem trefili,nicméně za mě jde o kousek,který mě svou zkratkovitostí a kupou nelogičností a oslích můstku neuvěřitelně iritoval od samého začátku.Nebo snad mám věřit,že k tomu aby někdo dostal dítě (aniž by věděl jak se jmenuje,nebo jestli je to alespoň kluk nebo holka),stačí uvést v santice random jméno a nemocnice se postará?Nebo snad je normální,že sociálka chce nacpat dítě prakticky neznámému člověku,aby ve chvíli,kdy už dotyčný to dítě nějakou dobu má mu ho naopak zase chtěla za každou cenu sebrat?Že prostě stačí oslovit úplně neznámou ženu a ta prakticky bez mrknutí oka kývne na to,že si mě vezme a bude "mámou" pro dítě které není její a vlastně dost možná ani toho druhého?Nebo snad,že cynický úředník z ničeho nic přepne do samaritánského módu a téměř okamžitě se rozhodně,že bude podvádět přičemž ví co to obnáší?Ne,tomu se fakt nedá věřit (dalo by se,pokud by emu v názvu byl pštros a jemu byl film určen).K tomu všemu navíc podivně prkenný Vetchý,kterého mám normálně celkem rád,standardní obyč Gaislerová a malá přemoudřelá holčička..za mě nikdy víc ..20%(14.3.2017)

  • eileen
    ***

    Nemůžu se tady ubránit pocitu, že to celé působí jako "křeč". Skvělý námět, obstojný scénář zasazený do předvánočního času do krásné Prahy, v hlavních rolích s Vetchým a Geislerovou, které mám vážně ráda, ale u mě to prostě nějak nefunguje, oba hrají tak nějak divně, přehrávají, nevěřím jim to od začátku až do konce, scéna, kdy Petr Marii žádá v recepci o to, aby si ho "naoko" vzala, je děsně zahraná oběma a marně se snažím přijít na to, proč to tak je a ani v dalších fázích filmu to s nimi není lepší, vůbec není ve filmu poznat, že by se do sebe zamilovali a konec "Miluju tě" a "Taky tě miluju" taky vyznívá divně, všechno je tam takový neosobní, představitelka Emy je občas docela sympatická, ale taky to pro mě není šťastná volba. Takže jediné, co mi tam v tom filmu přišlo přirozené, byla malá rolička Jiřího Dvořáka a vcelku i tatínek Oldřicha Vlacha a Marek Taclík, ale ti tam měli opravdu hodně málo prostoru a jediné místo, kde mi chování Vetchého a Geislerové nepřišlo afektované a nepravdivé, bylo na té chatě u tatínka na horách a to je hodně málo. Zkrátka komentář uživatele Castora mi mluví z duše, naprosto se ztotožňuji!!!!(28.10.2017)

  • corona
    ***

    S hodnotením mám tak trocha problém.Film, pri ktorom po 10 minútach viete ako skončí a ktorý je plných toho najhoršieho klišé (právnik potrebuje narýchlo zohnať náhradnú matku, prvá žena, ktorú osloví je slobodná, nemôže mať deti a má smolu na chlapov, nevyjasnený vzťah s otcom.., atď). Na druhej strane to režisér (dokonca aj scenárista) neskutočne dobre natočil a Vetchému, či hrá kráľa, pána, blbca či inteligenta, postavu vždy verím.(30.12.2017)

  • - Natáčelo se na Plešivci a v Praze. (M.B)

  • - Ústřední píseň k filmu složil a nazpíval Michal Hrůza. Píseň nese název „Pro Emu“. Objevila se také na Hrůzově albu Sám se sebou (2017). (cebrk)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace