Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Manželské povídky, které Vít Olmer psal pro časopis Playboy v době, kdy jeho šéfredaktorem byl Arnošt Lustig, mají v sobě vtip, často až absurdní pointu a nezapřou, že autor je bedlivým pozorovatelem života kolem nás. Pět z nich vybral pro svojí novou českou komedii, jejímž společným jmenovatelem se stal herec Jiří Krampol, hlavní představitel každé z nich.

Francouzská trojkombinace je humornou úvahou o tom, co může potkat úspěšného podnikatele, dá-li jednoznačně přednost práci před svoji mladší, atraktivní ženou. Protože i ta jednoho dne - vlastně zcela náhodou - pochopí, že peníze nejsou všechno...

Svatozář. Pan Divoký je zdánlivě tichý důchodce a bezbranný muž pod pantoflem. Že tomu tak docela není, pochopí až ušní lékař, který zase vzdoruje hned dvěma partnerkám najednou. Jen na okamžik zaváhá, zda by paní Divoká neměla znát pravdu o svém muži. Ale pak pochopí, že by svého pacienta připravil o jedinou zbraň a útočiště.

Sólo na bicí. Bimbo je "přerostlý" bigbíťák a jeho žena, které ne náhodou říká Yoko, už dávno rezignovala na to, že by někdy dospěl. Žijí spolu na chalupě a monotónní rytmus jejich dnů nečekaně změní vpád zločince, prchajícího před policií. Bimbo a Yoko jakoby se znovu setkali.

Ostrov lásky. Dovolená, ať už kdekoli, by měla být výletem za hranice všedních dnů. Ustaraný Ing. Zawinul ale u Jadranu neustále pracuje a řeší neřešitelné problémy ve své firmě. Toho si povšimne pan Rozvinul a nasměruje svého nového přítele na zcela jinou cestu. Někdy stačí opravdu tak málo.

Waterloo po česku je příběhem pražského památkáře Hrušky, zakřiknutého úředníčka, překážejícího ve světě své atraktivní ženy a ambiciózní dcery. Před každodenním papírováním, byrokracií a marnými diskusemi utíká do napoleonské doby a mění se v udatného maršála. A pak se mu jednoho dne podaří být hrdinou i v současnosti a utéct možná jednou provždy. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (255)

Djoker odpad!

všechny recenze uživatele

Waterloo po česku především není regulérní film. Jedná se o podivný slepec povídek, které nemohly fungovat ani v časopise, jenž byl vždy hlavně o obrázcích. Příběhy nemají žádný společný jmenovatel a nejsou ničím zajímavé. Měla to být labutí píseň zkušeného režiséra. Olmer však spáchal předčasnou uměleckou sebevraždu. ()

waits odpad!

všechny recenze uživatele

Nomen omen. Olmer deklamující podivně sešroubovaná souvětí do bezpointních historek se slyšitelně špatně vyslovujícím Krampolem, to je něco co je třeba vidět. Říkal jsem si celou dobu, myslí to ten člověk vážně? Ty historky považuje opravdu za vtipné? On nevidí, jak je to trapné a s prominutím blbé? Asi nevidí. Ted už zbývá jen jedna cesta, Jít ještě hlouběji, otvírat nové a nové možnosti, najmout znovu Slávka Bouru a spolu s Krampolem je za zvuku hudby Michala Davida pustit do Playgirls 3, třeba. Olmer by do toho mohl číst Freuda a já bych věděl, že filmové umění nemá hranice. ()

Reklama

horskejvlk 

všechny recenze uživatele

Co příběh to pro mužské ego Waterloo, tedy prohra, přesto dávám za ⭐️⭐️⭐️⭐️ Z důvodů kdy jsem musel vydestilovat humor z jednotlivých scén. Nicméně humoru bylo plno jen tak nějak na způsob Kameňáku. Přesto film zachraňovali herci, Přeučil, Krampol, Vízner a jiní, film spíše ukazoval jaké má Olmer možnosti režisérské, zejména příběh v nemocnici kdy Míša Mauerová je v dvojroli komtesy úžasná a secesní šaty ala Josefína ji vysloveně sluší si kladu otázku proč se Vít Olmer nepustí tímto směrem totiž historické, klidně i napoleonské, fresky má pro ni cit a talent. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

Olmerův comeback... Dle některých dostatečně skrytých indicií zřejmě pokus o povídkový film, ovšem velmi mlhavé. Problémem Víta Olmera vždy bylo, že tento lamač dívčích srdcí šedesátých let, realizoval filmy překračující jeho schopnosti. Ať to byl akční film nebo sitcom pokaždé se pouštěl do míst, kam neviděl. A rovněž pro povídkový film je potřeba dodržovat několik zákonů. První velkou chybou je Krampol, který by mně štval jako jeden, ale v pěti verzích je jeho přítomnost nesnesitelná. Dále bych rád řekl, že ačkoli jsou možná jeho příběhy odsledované i s reálného života, Olmerova režie jim dává známku jakési umělosti. Vždyť i dotěrný komentář režiséra dokazuje, že Olmer prostě neumí hovořit celuloidem. Je to filmový trapas, ale samoúčelně využité kostýmy, jež navrhla režisérova choť a obratně obsazené vedlejší role mi nedovolí dát odpad. I když bych ho kdykoli zdůvodnil. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Každý si rád plivne na někoho, kým stejně všichni pohrdají. Třeba na Víta Olmera. Nezastírám, že už jsem taky začal shromažďovat sliny: mohl bych se mu dosytosti vysmívat, vytvářet humorné konotace mezi názvem filmu a jeho kvalitou atd. atd. Ale na druhou stranu, Waterloo je "jen" težce nepovedený film, není to něco, co by mě pouhou svou existencí iritovalo, jako Nahota na prodej nebo "Policajti z předměstí". Takže velkorysých 20 % ()

Galerie (12)

Zajímavosti (1)

  • Během premiérového měsíce vidělo film v českých kinech 5 682 diváků, což znamenalo tržbu 588 406 Kč. Snímek se tak stal 29. nejnavštěvovanějším filmem a 8. nejnavštěvovanější premiérou měsíce září 2002. (cinema_cz)

Reklama

Reklama