poster

The Man Who Killed Hitler and Then the Bigfoot

Drama / Dobrodružný

USA, 2018, 98 min

Komentáře uživatelů k filmu (7)

  • lamps
    **

    Jeden čeká nejvíce cool film roku s lovením nacistů a bájného netvora, a dostane omšelý obrázek stárnutí a boje s vlastní minulostí. Sam Elliot a některé kompoziční přechody mezi dvěma časovými liniemi jsou skvělé, zbytek je odfláklý a motivačně nesrozumitelný až trapný. Více zde.(12.2.2019)

  • Goldbeater
    ***

    Osobně přítomný Robert D. Krzykowski nás před projekcí tohoto snímku varoval, ať rozhodně nečekáme žádný béčkový exploitation film, jak může být patrné z názvu. Řekl, že jeho snímek je spíše něco ve stylu Hala Ashbyho a Roberta Altmana. A měl rozhodně pravdu, že šponovat očekávání by byla u tohoto díla chyba. Ačkoliv název není vůbec podvratný - ve filmu se opravdu zabíjí jak Hitler, tak i Bigfoot, snímek je prakticky o něčem úplně jiném. Podvratná je tak možná (ne)čitelnost jeho myšlenky, jestli vůbec nějakou myšlenku obsahuje. Mimo to jde o zvláštně vyprávěné citlivé drama o stárnutí, hodnotě vykonaných činů a okolo toho opředených legend o muži, který nebyl ničím zvláštní a přesto byl výjimečný. [SITGES 2018](15.10.2018)

  • Filmmaniak
    *

    Nejlepší je na tomhle filmu jeho bizarní název a Sam Elliott v hlavní roli badass důchodce, jenž ve druhé světové zastřelil Hitlera, a kterého si v současnosti, kdy vzpomíná na svou dávnou lásku, najme FBI k vystopování a zabití Bigfoota v kanadských lesích. Ani Elliottův herecký výkon, ani překvapivě slušně nasnímané a místy i hezky režírované scény (na poměry omezeného rozpočtu) však bohužel nemají šanci obstát ve zcela rozpadlém a nevyrovnaném příběhu, který se soustavně vyhýbá jakékoli gradaci, zjevně zcela absurdní zápletku bere zbytečně moc vážně a neumětelsky zahazuje všechno to, co mohlo být na ději zajímavé. V podstatě se jedná o slabě vystavěné a retrospektivně vyprávěné torzo minimalistické válečné romance, v níž úsměvné a kratičké epizodky s Hitlerem a Bigfootem (plus jedna izolovaná nesmyslná pasáž s nějakým Rusem a holením vousu, která se zbytkem filmu nijak nesouvisí) tvoří jen nahodilé a zcela nevyužité odbočky.(13.10.2018)

  • ledzepfan
    ***

    Hmm, mám docela pocit, že ten film je chytřejší než většina osazenstva csfd (a to tentokrát i včetně mě :D ).. Ono si to totiž tak rafinovaně hraje s žánry, boří očekávání, přeskakuje z parodie do seriózního dramatu atd, že je to pro diváka vlastně velmi špatně uchopitelné. Já to fakt oceňuju a smekám pomyslný klobouk (protože v rámci prapodivných pravidel hry, to nakonec všechno tak nějak dávalo smysl, mělo to přesah a přesto to neztratilo nadhled) ale znovu se k tomu nejspíš jen tak nevrátím.(13.2.2019)

  • Morholt
    **

    Je to sice o chlapíkovi, který zabil Htlera a lovil Bigfoota, ale není to o zabíjení Hitlera a lovení Bigfoota. A to je chyba, protože nic jiného příběh nenabízí. Pokud se Elliottovo mladší já v Turnerově podání snaží dostat k Adolfovi, tak to docela ujde a totéž se dá říct o Elliotovi pobíhajícím po lese. Jenže většinu filmu tvoří vata, kterou jsem buď nechápal, nebo mě fest nudila. 30%(11.2.2019)

  • Forsberg11
    **

    Pomerne pútavých na tomto filme je desať minút okolo zabíjanie Hitlera a desať minút okolo zabíjania Yetiho. Potom ešte hudba.... ale to je asi tak všetko. Sam Elliott ide ako herec absolútne mimo mňa a podobne aj skoro celý tento filmový príbeh... ktorý nech už má akokoľvek originálny názov, nepomohlo mu to k tomu, aby som pri ňom nezaspal. A to hovorí samo za seba. Oceňujem, že sa to robilo s malým rozpočtom a áno, je to veľmi slušne remeselne zvládnuté, o to pokoj, ale dejovo bohužiaľ ... Nuda! 40 %!!(12.2.2019)

  • ESW
    *

    Muž, který mě neoslovil.(15.2.2019)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace