Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V postapokalyptickej budúcnosti skupina unavených preživších čelí neustálym útokom zo strany gangu túlavých banditov. Do tohto konfliktu vstupujú dvaja ľudia, rivali od prírody, ktorí sú teraz nútení postaviť sa na rovnakú stranu proti spoločnému nepriateľovi. Prežitie ľudskej rasy závisí od nastávajúcej bitky... (matriosa)

Recenze (24)

Superpero 

všechny recenze uživatele

Asi nejteplejší film, co jsem kdy viděl. Už hlavní hrdina je necharismatickej gay. Navíc naprosto neschopnej, jelikož ho vždycky zajmou, nebo málem zabijou a z bryndy ho tahá, debilně vymóděný lučištník, Fred Williamson. To ale není nic prosti záporákům – Templářům. Velitelské duo má superbuzerantský účesy, a jako iniciační rituál dokonce hlavního homoděje vomrdaj do prdele. Ten přitom předstírá, že se mu to nelíbí, ale všichni víme, jak to je. Celé je to levné a sračkoidní. Postapokalyptickou atmošku má navodit kamenolom. Templáři se tam prohánějí v debilních vozítkách, kterým slouží ke cti vynalézavé vraždící vychytávky. Hezká herečka skoro nemá prostor a místo ní tam běhá nesympatickej malej zmrd z House by the Cemetery. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Když pominu, že ty future vozítka těch nejhrůzostrašnějších zmetků ve filmu, co by vlastně měly působit nesmírně drsně, vypadaj jak plechový hračky pro malý děti, že scénář je stupidní a hlavně nudnej a že zabíjení tu je snad nejhorší, co sem měl tu čest kdy viděl, připomínající filmový zabití Bruce Campbella, když se neobjevil na natáčení v My name is Bruce, kdy je nejdřív záběr na živýho člověka, pak na výstřel a pak se do záběru hodí šílená figurína, tak to bylo vlastně ještě docela koukatelný ()

choze 

všechny recenze uživatele

V jediném roce stihl Castellari jak vykrádačku Útěku z New Yorku 1990: BOJOVNÍCI Z BRONXU, tak tuhle podstatně zábavnější vykrádačku Šíleného Maxe, které na náš videotrh obě uvedlo Imago, v obou případech brutálně ořezané, což v NOVÝCH BARBARECH vede k řadě úsměvných momentů jako je záběr přes přední sklo na dva lidi jedoucí v autě, kdy jsou oba celí mimo obraz nebo nájezd na Williamsonovu tvář končící detailem jeho ucha. Krom toho se můžete těšit na motorizované pankáče s bohatým, velmi legračním autoparkem (plamenomety, raketomety, vrtačky a sekačky hlav v základní výbavě), laserové přestřelky, hrdinovu sexy kočenu a řadu zábavných scének jako je úvodní přepadovka osady, nalezení lidského ucha při opravě motoru auta ("ČÍ JE TO?" - "NĚJAKÝHO CHLAPA."), hrdinovy zpomalené úskoky před střelbou, dekapitace výbušnými šípy z Williamsova luku nebo chaoticky natočená scéna, při které hlavní záporák zřejmě opíchal zajatého hrdinu do prdele (rozhodně to tak vypadalo), za což se mu hrdina po westernovém duelu adekvátně pomstil. A ta primitivní hudba a srandovní zvuk, který vydávají všechna auta! Vřele doporučuju, mezi taliánskými postapo trashi nemůžete pořídit o moc líp. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Legrační postapo je variací na Mad Maxe, ovšem v typicky italském trash pojetí - hlava useknutá, utržená, vybuchující těla, probodávání i podřezávání. Hlavní hrdina Scorpion má auto Jamese Bonda plné různých překvapení, a tak se mu daří nad padouchy vítězit. Nic však netrvá věčně, Scorpion je chycen a - považte - znásilněn svým protivníkem před širokým obecenstvem! No a to je poslední kapka k přetečení poháru trpělivosti. Trocha decentního sexu, spousty honiček a kopice mrtvol. Nejlepší ze všeho je Simonettiho hudba.... Úsměvné, zábavné a natočené na kvalitním materiálu (což je u Italů samozřejmost). Jo a nad gore efekty je třeba přivřít oči, pak vám figuriny s useknutými hlavami vadit nebudou. ()

LiVentura 

všechny recenze uživatele

Mám rád tento typ snímků, vzbuzují u mne chuť nadmýšlet momentální situaci, jsou odlehčené a dobře doplňují neuzavřenou sérii o jednom akčním policistovi v civilu z australských prérií.. ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Jo to je pecka jak hrom. Castellari my už párkrát dokázal že umí. Ale tady dokazuje že je šílenej, něco tak divného jsem dlouho neviděl, když opominu totálně šáhlej příběh a dialogi které vymýšlel nějakej blázen, tak tu mám užvaněné béčko na které se dobře kouká snad jen proto aby se člověk zasmál, nevým jestli to tak bylo myšleno nebo ne, ale já se bavil celkem obstojně, a navíc takovýhle typ jednou za čas sedne. Jen nečekejte nic originálního. ()

SeBig 

všechny recenze uživatele

Tenhle brak nebyl zrovna můj šálek kávy. Furt se tam jezdilo s radoby vytuněnýma postapo karama, vrazdilo se vrtačkama a větračkama se sekali hlavy a zaporaci mi připomínali skupinu lunetic. Jedna za Williamsona. ()

J.Connor 

všechny recenze uživatele

Diskotékové post-apo s barvičkami, kostýmečky, klávesičkami a nějakým tím gorečkem. Vzhledem k tomu, že k v Itálii 70. a 80. let patřilo k dobrému vkusu režiséra natočit horor, western a trashové sci-fi, začíná mě po tomhle kousku dost mrzet, že Dario Argento nepsané pravidlo v případě sci-fi nedodržel. 2019 si v tomto podřadném žánru stojí celkem dost dobře, přeci jen Castellari není začátečník a dovede zvládat alespoň elementární filmařské úkony. Navíc se film nebere vážně, chvílemi je skutečně roztomilý a díky krátké stopáži nestihne nudit. Zajímavostí je, že tvůrci film umístili do stejného roku, jako později Martino své 2019: After the fall of New York. (jo a nejsou náhodou Fred Williamson a Steve James bratři ?) + úvodní scéna s miniaturou měste je ultimátní (v dobrém) ()

erl 

všechny recenze uživatele

Castallariho bukvičková post-apo/disco makarony bizarnost s totálně ujetými momenty a totálně nesympatickým hrdinou. Pro milovníky Italského trashe a jiné zvrhlé existence. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

No priznajme si, niesu na všetkých tých trashových kúskoch a rôznych iných italo vykrádačkách, ako napr. FIREFLASH či 1990: BRONX WARRIORS, najlepšie ich plagáty, resp. ich VHS či DVD cover? Doslova výstavné kúsky. Som milovníkom tohto druhu filmov, ale THE NEW BARBARIANS ich povesť akosi kazí. Dávam však 3* aj napriek tomu, že je to jeden z najslabších kúskov tohto žánru. ()

Vampireman 

všechny recenze uživatele

Enzo G. nalepil postříbřené čtvrtky na klasický golfový caddy cart a zbudoval neuvěřitelné postapokalyptické automobily, které sice spolknou obří plamenomet, kompaktní vrtule na sekání hlav, extra-dlouhé prorážecí vruty a falické rakety, ale už nemají místo na kvalitní motor a tak je nejvyšší dosažitelný řadicí stupeň jenom 1. Otáčky řvou na maximum nejen když s hlavním hrdinou Scorpiem, stárnoucím italským mazákem, orají záporáci pole, ale i když vyjíždějí z kempu do kempu aby zabíjením rozsévali ZLO! Pro speciální přeživší nukleárního holokaustu 2019 mají připravený gumový pranýř, kde probíhá nedobrovolná anální penetrace. Však také jsou záporáci tvořeny triem buzerantů, z nichž jeden má melír, druhý růžový mohawk a třetí na hlavě cosi, co by mu záviděli i nejvyšší elfové (Elrond hadr). Když si poté Scorpio oblékne plastové průhledné homobrnění, nevěřil jsem mu, že v předchozí scéně klátil postapo babu. Další plus této pecky patří za explodující hlavice šípů, díky kterýmž jsem se upřímně zasmál každému vybouchnutému templářovi. ()

Quint 

všechny recenze uživatele

Prostřední kousek z Castellariho volné postapo trilogie je v zásadě takový spaghetti western v postapo kulisách. Představte si typické westernové konfrontace, jen v autech. Výsledkem je extrémně nízkorozpočtová imitace Road Warriora, který byl také inspirován westerny. Castellari tenhle přístup ale ve svém filmu stylisticky dotáhl do naprostého (až směšného) extrému. Jeho neotřelé širokoúhlé kompozice, ulítlá výprava (golfové vozíky předělané na bojová vozidla s plamenomety nebo brnění z průhledného plastu), infantilní scénář jak z pera 15letého puberťáka a zhulená hudba z toho dělají příjemně bizarní zážitek. A už vím, odkud vzal Rambo ty výbušné šípy! Od Freda Williamsona. ()

pepua 

všechny recenze uživatele

Ze začátku je toto post apokalyptické sci-fi celkem zábavné, ale ve finále je příběh bohužel dost slabý, takže druhou polovinu jsem odzíval. Film je o souboji mezi skupinou jakéhosi řádu templářů, jehož členové zabijí každého člověka, na kterého narazí. Není se co divit, lidstvo je po nukleární válce na pokraji vyhynutí a bojuje se o zásoby potravin i jiných surovin nezbytných k přežití. Proti nim se postaví muž zvaný Scorpion, osamělý to jezdec krajinou, na jehož stranu se přidá Nadir, který používá výhradně luk, a také jeden malý kluk. Ten zase kosí nepřátele pouze prakem. Na lásku samozřejmě také dojde. Plusem je několik celkem vydařených decentních gore efektů, ale to samo o sobě ještě nedělá dobré béčko. Hudba mi v několika málo okamžicích připomněla tvorbu Johna Carpentera, což nevím jestli je plus nebo minus. Celkově ovšem hudba do filmu zapadá a myslím, že je povedená. Škoda toho námětu, být trochu víc propracovaný, mohlo to být sci-fi, ke kterému bych se klidně někdy vrátil. ()

Spock 

všechny recenze uživatele

Italská produkce mě opět nezklamala. Souhlasím s tím, že příběh je pro mě jako diváka o ničem a stejně tak bych mohl spekulovat nad originalitou některých použitých nápadů a scén, ale hudební a řekněme i akční provedení filmu, je pro mě uspokojivé. Hlavní hrdina je borec, který nakonec nakráčí do závěrečné řežby jako by zrovna vykosil pár banditů v nějakém westernu. Ten schovaný pancíř už taky není nic nového, stačí se podívat na Eastwooda ve filmu Pro hrst dolarů. Každopádně mě tahle a jiné podobné reminiscence potěšily. Když k tomu přidám zajímavou hudbu a taky „umělecky“ natočenou milostnou scénu v něčem, co mi připomíná tak trochu malý skleník , musím být spokojen. ()

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Muj obdiv patri vsem tem hercum za to, ze dokazali udrzet pri nataceni vaznou tvar. Tenhle kousek je jen pro opravdu otrle divaky. Ti se mohou pobavit vytecne. Vse ostatni bylo receno v okolnich komentarich. :-) ()

xaver 

všechny recenze uživatele

Zprofanovaný námět o hrstce (ne)šťaslivců, kteří prožili globální katastrofu, aby pak bojovali o holý život. Nejvíc mě vždy rozesmějí ty různý udělátka a vozítka budoucnosti. Ani jednomu z režiséru však ještě nedošlo, a asi ani mnohým divákům, že po globální katastrofě by se po pár letech nehýbalo vůbec žádné vozítko bez lidské nebo zvířecí síly. Nebyly by autobaterie, pokud by ještě nejaké chvíli vydržely, tak by je nebylo kde nabíjet, nebyly by pohonné hmoty a spousta dalších věcí nutných k udržení motorového vozidla v provozu. Automobilový průmysl vyžaduje kordinované úsilí mnoha odvětví od výroby pneumatik, autobaterií a spousty dalších elektrosoučástek jako kabelů, svíček, rozdělovačů nebo elektronického zapalování, plechů a spousty dalšího a samozřejmě těžařský a petrochemický průmysl, elektrárny... Po globální katastrofě by v relativně krátké době následoval totální úpadek civilizace a přeživší lidé by se museli starat především o zajištění potravin. Na takové vymoženosti jako automobily, počítače, elektřinu a pod. by prostě neměli kapacity, jak lidské, tak materiální. Za pár desítek let by si hrstka přeživších vyprávěla o ohnivých dracích a samochodech a tyto zkazky by se předávaly po generace, než by lidstvo zase dosáhlo patřičnou úroveň. Když se podíváme do historie, možná že to tu už jednou bylo. Odkud by se jinak mezi primitivními národy brali zkazky o létajících strojích, o všemocných bozích a pod. Závěr je tedy jednoduchý. Snímky pojaté jako tento jsou naprostým nesmyslem. Primitovní námět, primitivní scénář, primitivní provedení. Nula bodov. ()

TERRORDROME 

všechny recenze uživatele

Naivné osemdesiatkové postnukleárne béčko z talianskej produkcie. Tak ako to už v tomto žánri býva, aj tu musí osamelý hrdina bojovať s bandou motorizovaných fašistických mamrdov. Tí však tentoraz prekvapivo nie sú klasický pankáči vo fetišistických kožených oblečkoch, ale namydlený fešáci v belostných umelohmotných uniformách s mocnými ramennými vypchávkami. Hovoria si Templári a ich cieľom je pozabíjať všetkých ľudí čo stretnú. Popis deja by moho znieť asi tak, že záporáci a hrdina menom Škorpión sa vždy niekde stretnú, hrdina im dá vyfajčiť svoj kvér a tí čo prežili sa vrátia so stiahnutým chvostom za šéfom. Teda, občas aj Škorpiónovi horí za pätami a raz sa ho Templársky boss dokonca chystá slávnostne oprcať do zadku. Či sa mu to podarilo nie je úplne jasné, lebo to bolo dosť zmätene zostrihané. Najvýraznejšia postava však nie je hrdinný Škorpión, ale čierny bijec Fred Williamson a jeho rôznofarebné výbušné šípy, ktoré trhajú špatošov na kúsky. Tieto gore efekty sú síce prevedením rýdzo handrové, ale stále zábavné. Horšie to bolo s tými futuristickými vozítkami a zbraňami čo všetky vydávali smiešne kozmické zvukové efekty a to vrátane roztočenej cirkulárky. Akcia inak celkom slušná, aj keď finálna westernová prestrelka bola skôr dosť nudná. A to nepriestrelné plexisklo čo si hrdina dal pod pončo... he, kde sme už len čosi také videli? Najväčšiu výhradu však mám voči tej ženskej čo mala taký sexy kostým, ale prakticky vôbec ju neukazovali a keď tak len hlavu. To človeka naštve. ()

tenebrae86 

všechny recenze uživatele

Jo, tohle je ten druh dementních filmů, co mám rád. Od režiséra Enza G. Castellariho (jehož westernová minulost šla ve filmu hodně znát) jsem předtím viděl jen dobrodružný žraločí horor 'L'ultimo squalo' (1980), což byl stejně dementní kousek, ovšem už ne tolik zábavný jako tento postapo nářez. Trash jak blázen. Pravá italská hovadina - vykrádačka všeho možného, ale samozřejmě osobitě, nezapomenutelně a mnohdy i lépe podaná. A hlavně se to nesmí brát vážně. Banda teplých cosplayerů v čele s Georgem Eastmanem byla senzační, potěšil i Fred Williamson se svým nepraktickým lukem, plus hudba mého oblíbence Claudia Simonettiho. Děj svižně ubíhá, pěkně se na to kouká, rozesmějí srandovní akční scény a béčkové hlášky. Celkově nemám co vytknout, snad kromě těch jejich "futuristických" prdítek, ve kterých se ve filmu jezdí, z toho zvuku mi ve finále explodovala hlava skoro stejně tak efektně, jako nebohým figurínám během výbušných přestřelek. ()

dr.block 

všechny recenze uživatele

Zábavné Sci-Fi Béčko, ve kterém nechybí spousta šílených účesů, šíleně vypadajících aut a šíleně špatných efektů. Doporučuji všem, kteří se dokáži na film dívat s nadhledm. ()

Reklama

Reklama