Kamera:
Jóiči ÓgamiHudba:
Jóko KannoHrají:
Ai Kobajaši, Kóiči Jamadera, Megumi Hajašibara, Aoi Tada, Unšó Išizuka, Hóko Kuwašima, Iššin Čiba, Džúróta Kosugi, Rendži Išibaši, Júdži Ueda, Masuo Amada (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Animovaná sci-fi, natočená podle úspěšného japonského televizního seriálu, začíná v roce 2071. Mars je v ohrožení! V předvečer svátku Halloween vybuchne na dálnici nedaleko kráteru, kde leží hustě obydlené město, teroristická bomba. Výbuch má děsivé následky - 500 mrtvých a zraněných, jež zřejmě zasáhla chemická zbraň. Na dopadení útočníků je vypsána vysoká odměna, a tak se na scéně objeví Bebop a jeho parta a dají se do práce. (oficiální text distributora)
(více)Videa (3)
Recenze (114)
Smrtelný virus v moci teroristů a jeden zmizelý transport farmaceutické fabriky. Co to může míti společného. No za prvé je to to nejklasičtější klišé akčních filmů. Za druhé se postupně do vyšetřování pustí armáda a skupinka profesionálů placená farmaceutickou firmou a hlavně lovci odměn, kterým jde jen o jedno, získat odměnu za dopadení teroristů. A tahle skupinka hraje hlavní prim v čele s týpkem, který si nechá říkat Spike. A jeho heslo zní, já nejsem policie a ani ochranka, a tak rukojmí ať si klidně umřou, já chci hlavně prachy. Tudíž, jak bývá u japonských filmů zvykem, nejsou hlavní hrdinové ani bílí a ani černí, ale spíše černobílí, a dokonce i hlavní záporák má pro své konání celkem logické vysvětlení. Ono celkově by to nebylo na těch pět hvězdiček, ale je tu jedna věc, která tento film zvedá do nebeských výšin, a to je hudba. Asi jsem opravdu neslyšel tak skvělou hudbu v akčním filmu. No a ještě si mě získala postava jedné členky týmu lovců odměn, a to totálně mešuge hackerka. ()
Jedna delší trampota téhle bandy, působící víc jako pouhý prodloužený díl seriálu než jako samostatný film. Ale líbil se mi snad ještě víc než seriál sám. Zajímavý příběh, plno akce, vtip, všechny známé postavy, atmosféra, jazz, standardní 90's animace, překvapivě málo hluchých míst. Palec nahoru. 8/10 ()
Nechýba tomu nič, čo robí japonské animované filmy japonskými animovanými filmami. Zázračné je, že aj keď preniknete do spôsobu, ktorou sú tieto príbehy podávané, tie najlepšie z nich vás neomrzia a vždy niečím drobným prekvapia. Bude to asi šťastne vymyslená štruktúra a asi tu svoje zohrávajú aj prakticky neobmedzené možnosti tvorcov. Zjednodušene povedané – stačí skvelý nápad a ceruzka. TO je na výsledkoch fest cítiť... ()
Zajímavé anime, které mě lehce zklamalo. Očekával jsem jistých 5*, ale nakonec to je nejisté 4*. Neznám podrobně seriál ani nejsem žádný velký znalec anime. Příběh byl zajímavý, ale spíše mi vadilo pár naprostých zbytečností a postav, které se neprojevili. To je možná škoda. Kdybych znal celou historii tohoto anime a chápal schopnosti a minulost postav asi bych hodnotil jinak, ale to se prostě nekonná :-) ()
Všechno, co v mých očích dělalo ze seriálového Cowboy Bebopa něco víc než jenom obyčejné řadové anime, je pryč. Pryč jsou dlouhé oddychové scény, kde se nemluví nebo mluví o vážných věcech. Pryč jsou scény z běžného života. Pryč jsou umělecké záběry. Pryč jsou osamělé údery do strun kytary a jazz. Pryč je cestování vesmírem a s ním téměř jakýkoliv pocit, že by se děj odehrával v budoucnosti. Pryč jsou srdceryvné příběhy z minulosti kromě občasného prohození mezi větami. Pryč je komplexnost postav. Možná bych hodnotil o něco výše, kdyby byl film zařazen jak má být, mezi 22. a 23. session. Takhle je to ale nastavovaná kaše bez chuti a barvy, která má tu smůlu, že následuje po několikachodových hodech. A jako zákusek je to ve své přepálené délce více než čtyř epizod příliš velké sousto. ()
Galerie (36)
Photo © Columbia TriStar Films
Zajímavosti (5)
- Prostředí filmu je silně inspirováno Marokem. (P. J. D.)
- Jako i v seriálu Kovboj Bebop: Lovec odměn (od r. 1998) se i ve filmu pokračuje v tradici pojmenovávání dílů podle známých písniček. V případě filmu se jedná o skladbu "Knockin' on Heaven's Door" od populárního písničkáře Boba Dylana. (P. J. D.)
- Kvůli nedostatku času požádal Shinichiro Watanabe své dva kolegy, aby za něj vytvořili dvě stylově odlišné části filmu. Hiroyuki Okiura tak režíroval úvodní titulkovou sekvenci a Tensai Okamura westernový film, jež sleduje Jet v autokině. (Raztubyl)
Reklama