• McIron
    **

    Původně to mělo být v taxikářském prostředí, takhle to opravdu dostalo o moc menší šmrnc, příšerná je zde postava Moučky, dobráckého primitiva-mistra. Na druhou stranu hezky vystřižená postavička gaunera v podání Jana Libíčka, jedna z jeho posledních. Zajímavé exteriéry na Praze 5 v závěrečné honičce...(4.4.2010)

  • blackrain
    **

    Celkem nudná kriminálka, kterou spestřovala hudba legendárního skladatele Karla Svobody a zpěv Marie Rottrové, ta propůjčila hlas Janě Šulcové. Jana Šulcová v jedné scéně vypadala úplně jako Marika Gombitová. Václav Postránecký se procházel po železničním mostě v Hlubočepích. Most protíná Prokopské údolí v jeho severovýchodní části. Když pod ním projdete a půjdete směrem na západ, rozprostře se před vámi kus romantické přírodní scenérie na okraji Pražské kotliny. Divím se, že se Václav Vorlíček podílel na psaní scénáře. No, budiž mu k dobru, že psal i něco jiného.(7.11.2009)

  • offlineman
    ****

    Kupodivu dobrá krimi s hodně akčním Vaškem Postráneckým! Jan Libíček v zajímavé roli a Jana Šulcová zamlada měla něco do sebe, byť mě vytáčela těmi svými stalé měnícími parukami! Dobrá píseň o utíkajícím životě!Moc nechápu to nízké hodnocení! Zřejmě respondentům vadí, že to není o "hrdinném" disidentovi, který bojuje proti totalitě!(21.2.2012)

  • F.W.Colqhoun
    ***

    Vorlíčkům pokus o seriózní detektivku není katastrofa, ale zlatý fond určo taky ne. Zápletka představuje obvyklou proletářskou špínu vrženou na prohnilý svět klaunů, odkud ne-a-ne vymést buržoustskou morálku - dělný lid typu Postráneckého charakteru je zmatený a kápo pošťáků organizuje doručovatele ke spontánnímu špízlování. Z hereckého osazenstva na sebe strhávají pozornost jen tři - osudově tupá Šulcová, Libíček v roli upoceného veksláckého impresária a Postránecký v momentech, kdy se v rámci fyzických konfrontací tváří jako Bronson. Tyto pokusy podtrhuje Svoboda, týráním strunných nástrojů křečovitě citující z Morriconeho westernových opusů. Nejzajímavější prvek: z Prahy na Liberec se nejede po dálnici! Dva-a-půl.(3.8.2014)

  • raroh
    ***

    Jaroslav Kořán scénář situoval původně do taxikářského prostředí, přenesení do pošťáckého proti vůli autora (stiženého následně zákazy publikování) samozřejmě ubralo drsnosti a autentičnosti. Škoda, že roli zpěvačky si nezahrála sama Rottrová a muzikanti z Flaminga alias Plameňáků byli nadabováni. Každopádně jejich jazzrock v hudební složce zní dodnes autenticky.(24.2.2012)

  • Jan Libíček

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace