• blackrain
    **

    Celkem nudná kriminálka, kterou spestřovala hudba legendárního skladatele Karla Svobody a zpěv Marie Rottrové, ta propůjčila hlas Janě Šulcové. Jana Šulcová v jedné scéně vypadala úplně jako Marika Gombitová. Václav Postránecký se procházel po železničním mostě v Hlubočepích. Most protíná Prokopské údolí v jeho severovýchodní části. Když pod ním projdete a půjdete směrem na západ, rozprostře se před vámi kus romantické přírodní scenérie na okraji Pražské kotliny. Divím se, že se Václav Vorlíček podílel na psaní scénáře. No, budiž mu k dobru, že psal i něco jiného.(7.11.2009)

  • F.W.Colqhoun
    ***

    Vorlíčkům pokus o seriózní detektivku není katastrofa, ale zlatý fond určo taky ne. Zápletka představuje obvyklou proletářskou špínu vrženou na prohnilý svět klaunů, odkud ne-a-ne vymést buržoustskou morálku - dělný lid typu Postráneckého charakteru je zmatený a kápo pošťáků organizuje doručovatele ke spontánnímu špízlování. Z hereckého osazenstva na sebe strhávají pozornost jen tři - osudově tupá Šulcová, Libíček v roli upoceného veksláckého impresária a Postránecký v momentech, kdy se v rámci fyzických konfrontací tváří jako Bronson. Tyto pokusy podtrhuje Svoboda, týráním strunných nástrojů křečovitě citující z Morriconeho westernových opusů. Nejzajímavější prvek: z Prahy na Liberec se nejede po dálnici! Dva-a-půl.(3.8.2014)

  • Nonna
    *

    Dejte si na ně pozor, vážená slušná socialistická společnosti, na ty podezřelé, podvratné, chlastající a nezodpovědné hudebníky. Stýkají se s tlustými mafiány v černých brýlích (chudák Libíček nemohl v té začouzené hospodě vidět na krok), pašují kradené zboží a vraždí. A když se mezi ně zaplete krásná nevinná dívka jako zpěvačka (Jana Šulcová), nemůže to s ní dobře skončit. Ještě, že je tu vyšetřující pošťák, který případ rozklíčuje. ..........to je ale nesmysl a až z toho číší tehdejší politická masáž. Z dnešního pohledu působí toto dílo smutně úsměvně, hudební vstupy kapely až směšně trapně. Říkali mi spolupřihlížející pamětníci, že na takovou hudbu se tedy rozhodně davy nehrnuly.(29.3.2013)

  • offlineman
    ****

    Kupodivu dobrá krimi s hodně akčním Vaškem Postráneckým! Jan Libíček v zajímavé roli a Jana Šulcová zamlada měla něco do sebe, byť mě vytáčela těmi svými stalé měnícími parukami! Dobrá píseň o utíkajícím životě!Moc nechápu to nízké hodnocení! Zřejmě respondentům vadí, že to není o "hrdinném" disidentovi, který bojuje proti totalitě!(21.2.2012)

  • HonzaBez
    ****

    Úvodní chytlavá melodie Karla Svobody je úžasná. S řadou dalších písní tohoto hitmakera se můžeme setkat v průběhu filmu, kde vytváří někdy možná až příliš výraznou kulisu této "pošťácké" detektivky. Detektiv amatér v podání Václava Postráneckého, kolega a kamarád zavražděného, dělá vše proto, aby se dostal do maléru. V závěrečné honičce mu pomáhají všichni "svatí" (pošťáci). Na rozdíl od jiných zde komentujících jsem pachatele tak snadno neidentifikoval, i když je pravda, že dotyčný mi od byl začátku veskrze nesympatický. Naproti tomu Jana Šulcová (imitující zpět Marie Rottrové) působila veskrze sympaticky. Nejen když zpívá: "Život utíká, jako když práskneš bičem do koní. Růže rozvitá, co včera zvadla dnes už nevoní...."(27.6.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace