Reklama

Reklama

Kurz manželské touhy

  • Česko Teorie touhy (pracovní název) (více)
Trailer

Obsahy(1)

Páry, toužící po návratu vášně a touhy do svého partnerství, přijedou na kurz ambiciózního párového terapeuta Mazla (Vojta Kotek), který razí teorii, že partnerské štěstí stojí na maximální blízkosti obou partnerů, duševní i tělesné. Jenže velmi pevné objetí se může snadno proměnit ve škrcení, škrcení v udušení, terapie v touhu po vraždě. Zvlášť když se napětí hromadí celé roky. Helena (Lenka Vlasáková) tak dlouho čelí výčitkám svého manžela (Stanislav Majer), že jej tiskne málo, až ho jednou obejme příliš pevně. Udělala to schválně? Nebo jen podvědomě? Nebo to byla nešťastná náhoda? Zpočátku to možná neví ani ona sama. Může někdo někomu při vroucím objímání držet tepnu tři minuty omylem? A kdo je tady vinen? Helena? Sama oběť? Nebo jen ta blbá objímací metoda? Kolem sympatické hrdinky se stahuje smyčka, střet světa partnerských vztahů s logickou vyšetřovací mašinérií vyznívá komicky, ale pro hrdinku nemusí dopadnout dobře. Snad jedině, kdyby se zjistilo, že i kriminalisti jsou jenom lidi… Tomu pitomci, co si o to koledoval, už původní život nikdo nevrátí, ale prozřít můžou ostatní čtyři páry, které si sem původně přijely upevnit manželství. Možná pochopí, že udržovat si prostor, svobodu a kyslík může paradoxně znamenat být si blíž. A toužit po sobě. (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (176)

macco33 

všechny recenze uživatele

Nevyužitý potenciál. Dobrý nápad, vhodná lokace, zajímavé prostředí, vztahové propletence... a pak vůbec nic. Trapné pokusy o komediální vložky od vyšetřujících policistů. Plodková v paruce nevypadala vůbec filmogenicky. Radek Holub je možná fajn týpek, ale jako policajt...? Metody Vojty Kotka vyzněly do ztracena. Jedině kreace autistky Patriky tomu občas něco přidaly. Velká škoda. 45-50 %. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Škoda, že je to tak divný, protože místy to docela klape (třeba souhra Holub a Uhlířová, nebo výborná erotická scéna v sauně s Janou Kotrbatou). Plodková tu vypadá velmi velmi zvláštně, a Bartoška tu fackuje Kotka (jehož umístění na prvním místě v seznamu herců nedává smysl), což asi taky ve filmu nikde jinde neuvidíte. I tak podle mě nejslabší film Radka Bajgara. Katakombes Milou Kinematografos. ()

Reklama

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Ne, že bych měl od naší domácí filmové tvorby nějaká zvláštní očekávání, ale i tak cítím po každém podobném snímku zklamání, protože si prostě přeju, aby to konečně za něco stálo. A proto jsem měl nedávno takovou radost ze Stínohry. Tato záležitost byla každopádně dost hrozná; scénář byl opravdu mizerný (potvrzuje deset z deseti kriminalistů), část herecké sestavy na mě dělala dojem nekvalitních recitátorů a Jana Plodková dostala roli poplatnou době. K mé nespokojenosti přispěl i fakt, že je pro mě rozdíl mezi otcem a synem Kotkovými přímo propastný; zatímco Václava Kotka jsem měl velmi rád, jeho syna vůbec nemusím. Vůbec se mi taky nepodařilo rozklíčovat, do jakého žánru bych mohl film zařadit. Na drama to mělo slabý příběh, u komedie bych se měl alespoň občas zasmát, romantika to být nemohla, protože tu nehrál Jiří Langmajer ani Petra Hřebíčková a záležitosti, které na mě působí hororově u nás točí Eva Toulová. Šlo prostě o takové nezařaditelné a snadno zapomenutelné cosi, díky čemuž sice bylo na mzdy, ale diváka to asi povětšinou nenadchne. / Poučení: Poučení v tomto snímku bylo kupodivu obsaženo, ale fandové různých "odborníků" ho budou úplně ignorovat. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Rozhodoval jsem se mezi dvěma a třemi hvězdičkami. Nakonec jsem ale zvolil lepší variantu. Byť je totiž příběh docela bejkovina (a nejhorší je v momentech vyšetřovatelské linky), cítil jsem z toho takovou tu komediální pohodu, jak ze seriálu Osada, čímž určitě přispělo i zdejší herecké osazenstvo, které bylo hodně podobné. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Radek Bajgar po výborné Teorii tygra a Teroristce přichází s žánrem trochu odlišným. Totiž…opět jde o komedii, ale tentokrát i s přesahem do kriminálky. A znovu se kvůli tomu spojil s Mirkou Zlatníkovou, kterou dobře zná z rozličných projektů. Ostatně třeba Černé vdovy jsou hodně podobným žánrem – komedií, ale s přesahem kriminálním. Film se v první řadě vyznačuje dobrým obsazením, to zaručuje, že nenastane úplná nuda, ačkoli snímek na toto úspěšně aspiruje. Tím, že jsou některé věci dotaženy do extrémů (policistka musí někoho zatknout, Stanislav Majer musí být opravdu u úplně všeho apod.) už komedie přechází v silnou absurditu, kdy divák neví, zda se smát nebo nechápat, co se to na obrazovce vlastně odehrává. Z toho všeho mi nejvíc vychází jako logická role Vojty Kotka, který ji hraje přesvědčivě, ale též střízlivě. Pravda, jsou páry, které dělají vše společně a drží jim to, jsou takové, které mají volnost a taky jim to klape. Na to asi neexistuje univerzální recept. Záleží na povahách jednotlivých párů a na tom, jak si to zařídí k oboustranné spokojenosti. Někdo se rád objímá často, jiný ani moc ne. Kurz manželské touhy tak na mě mnohdy působí jako sociální experiment a sonda do takových manželství, jaká občas nacházíme v rea\lity show Výměna manželek. Leckdy žasneme, kroutíme hlavou, ale nikdy nevíme, zda se smát, či zda to brát vážně. A co je nejzajímavější…ti účastníci to vážně berou… ()

Galerie (27)

Zajímavosti (4)

  • „Po prvním filmu (Teorie tygra, 2016) lidé říkali, že odcházeli s tím, že jak je to komedie, tak si mohli své problémy rozvykládat v dobrým a v určitým humoru. Takže chci, aby po tomto filmu odcházeli z kina uvolnění a mohli si říct, jak to spolu chtějí mít, aby to nedopadlo jak ve filmu,“ uvedl režisér Radek Bajgar. (SONY_)

Reklama

Reklama