poster

Jak ukrást Venuši

  • anglický

    How to Steal a Million

  • slovenský

    Ako ukradnúť Venušu

Komedie / Krimi / Romantický

USA, 1966, 123 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Martin741
    *****

    Herecka Audrey Hepburn bola symbolom nielen krasy, ale vo viacerych pripadoch /Odpoledni laska, Snidane u Tiffanyho ...../aj nesmierneho talentu, ktory proste nebolo mozne prehliadat. Rovnako je tomu aj tu. Pribeh je o vyznamnom podvodnikovi, ktory ma za ciel ukradnut Venusu. Zrucna rezia Williama wylera, dokonaly herecky vykon Hepburnovej a pribeh, ktory drzi pokope : to su siilne stranky tohoto filmu. A ja sa rad tymto filmom necham unasat. 95 %(1.10.2013)

  • Matty
    ****

    Role rozmazlené dcerušky, ochotné udělat pro svého „papá“ cokoliv, sedne Hepburnové dokonale. Vždy elegantní O’Toole sice nevyzařuje takovým sex-appealem, aby jste mu uvěřili, že dokáže na potkání dostat do postele každou krásku, natožpak panovačnou Hepburnovou, čímž trpí chemie mezi oběma, alespoň však není lupičem přímočarým a snadno prokouknutelným. Způsob, jakým Wyler přistoupil k již tolikrát obehranému schématu „filmu o loupeži“, je pozoruhodný. Člověk je zvyklý na hodinovou přípravu a následně hodinovou akci samotnou (pokud samozřejmě film netrvá déle než dvě hodiny), jenže Wyler přípravu omezil na nezbytné minimum, divák se nedoví v podstatě žádné detaily, a první polovinu raději věnoval rozvíjení netradičního romantického trojúhelníku. Ačkoliv je zlodějský tým tvořen pouze dvěmi osobami, jistá redukce postav by filmu stejně prospěla. Zcela jasná například není úloha – pochopitelně skvěle hrajícího – Wallachiho (nebo jak se to skloňuje). A ještě jedna věc mi vadila – jakkoliv je ústřední myšlenka jednoduchá a cíl jasný, Wyler, resp. scénář Harryho Krumitze, se k němu propracovává příliš zdlouhavě. Na poměrně velkém prostoru se nachází poměrně málo vtipů. Pravda, když už nějaký, tak stojí za to („Chodíme spolu střílet“), ale pokud se jedná primárně o komedii, jakože jedná, je to v tomhle směru slabota. Jak ukrást Venuši je moc příjemným snímkem, avšak jakkoliv mám Hepburnovou rád (moc, moc, moc, moc, moc!), pokud dostanu chuť na nějaký poctivý zlodějský film, raději sáhnu po Dassinově Topkapi (1964). 80%(25.10.2007)

  • tomtomtoma
    *****

    Příjemná komedie. Se šarmem, romantickým vzplanutím, spikleneckou drzostí, kapkou ztřeštěnosti, špetkou elegantní vznešenosti, trochou Paříže a výchovným pohlavkem. Nicole Bonnet (stále půvabná Audrey Hepburn) se snaží napravit svého nezvedeného tatíka. Pro jeho bezúhonnost je ochotna i kriminální činnosti. Soukromý detektiv Simon Dermott (Peter O'Toole) neposílá zločince jen do vězení. S láskou pomáhá napravovat nenapravitelného. Zločin a láska je silné pouto. Obě tyto rozdílné ruce jsou navzájem propleteny ve chvílích vzrušení. Adrenalin stoupá do hlav i srdcí a přichází vášnivé polibky. Z dalších rolí je tu především Nicolinin otec (elegantní Hugh Griffith), zručný iluzionista, nadšený malíř a nenapravitelný obchodník s uměním. Dále Davis Leland (Eli Wallach), toužící po Celliniho Venuši, a Bertrand Grammont (Fernand Gravey), ředitel muzea. Příjemné, veselé, vtipné, nápadité. A všichni jsou nakonec spokojeni a nadšeni s dosaženým výsledkem, nabytou zkušeností a soukolím událostí.(15.10.2014)

  • Mr.KarlAdler
    ****

    Jednoduše oddechovka s Audrey, takže pod čtyři se mi nechce, i když bych jinak asi šel. Totiž, tenhle film byl a je převážně jedním. Představením nezapomenutelné Audrey Hepburn - její vizáže, stylu oblékání, rozmanitých pohledů a samozřejmě i špičky dokonalého nosu. Tak nějak jsem se dějem moc nebavil, zato skvělými a originálními dialogy rozhodně ano. A jeden z nejstarších Williamsových soundtracků má už svůj nezaměnitelný rukopis - pružný jak proutek (zajímavý). (Jo a nejlepší glosy měl stejně Hugh Griffith, ten chlap byl prostě příšernej ksicht - jen v dobrym.)(29.9.2013)

  • Malarkey
    ****

    Děsně příjemná komedie. Taková poameričtělá, ale plná evropských rolí a francouzského prostředí. Ameriky tam ve skutečnosti pochytáte hrozně málo. A je to vlastně dobře, protože celou tu dobu, co jsem na překrásnou Audrey a charismatického Petera koukal, pořád jsem myslel na Růžového panthera. U filmu mi bylo krásně. Dlouhá scéna samotné krádeže je prakticky nezapomenutelná. Nejenom, že legrace, ale také důmyslná krádež. Klobouk dolů.(20.12.2013)

  • - Kniha, kterou si Nicole (Audrey Hepburn) čte v posteli, je "Hitchcock Magazine: Le Revue du Suspence", francouzská verze měsíčníku "Alfred Hitchcock's Mystery Magazine". (facojurka)

  • - Po nevydarenej lúpeži Simon Dermott (Peter O'Toole) prosí Nicole (Audrey Hepburn), aby zotrela jeho odtlačky na ráme obrazu. Keď však pokladá prázdnu fľašu namiesto Venuši, odtlačky na fľaši zostávajú nezotreté. (TheRoller)

  • - Portrét, na ktorý ukazuje Dermott (Peter O'Toole) a opisuje ho Nicole (Audrey Hepburn) ako "vynikajúci Rembrandt", je "Portrét Jacoba Tripa", namaľovaný okolo roku 1661. (TheRoller)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace